Jump to content
Sign in to follow this  
przemek30

iMALL.pl

Recommended Posts

Domena sprzedana dzisiaj w serwisie AfterMarket.pl za 1000 PLN

 

 

iMALL.pl

 

 

Klient zgłosił się sam dzisiaj rano... krótkie negocjacje i transakcja została już sfinalizowana. Jakbym wiedział od samego początku kto ma zamiar kupić domenę to prowadziłbym dłuższe negocjacje i wołałbym kilka razy więcej od obecnej ceny końcowej, ale myślę, że jest OK jak na taką domenę zarejestrowaną kilka miesięcy temu.

 

PS. KK będzie prawdopodobnie właściciel serwisu MALL.pl - firma Internet Mall Polska Sp. z o.o. (dane obecnego abonenta to dyrektor pracujący w tej firmie jako oddział na Polskę)... a idąc dalej KK będzie potężna grupa kapitałowa składająca się z Intel Capital + Netretail Holding + MCI Polska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratuluję, nie ma co się rozwodzić kto kupił i czy można było osiągnąć większą kwotę.

 

Sebastian

alpine5

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gratuluję, nie ma co się rozwodzić kto kupił i czy można było osiągnąć większą kwotę.

 

Sebastian

alpine5

 

 

Masz rację... będzie na przedłużenie kolejnych 25 domen .pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie wiem po co nam ta domena :D

 

Po prostu należała kiedyś do tej firmy, spadła i odkupili.

Gratuluję, wg mnie kwota w porządku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie wiem po co nam ta domena :D

 

Myślałem, że już wcześniej zgłosi się do mnie KK w postaci właściciela serwisu iMall24.pl żeby mieć krótszy adres, a tutaj zupełnie inny KK.

Cieszy mnie sprzedaż, ponieważ odkąd nie mam już domen na parkingu reklamowym jest większe zainteresowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gratuluję bardzo dobra cena ;) ale mogło być duzo więcej...

 

Pozdrawiam

Nie ma co sie rozwodzić , zysk jest kasa w kieszeń i na rynek po domeny

Gratuluje

Share this post


Link to post
Share on other sites
A może sprzedaż ma związek z imall24.pl, bo jak rozumiem KK nie jest potwierdzony?

 

Nie ma . Klienta masz potwierdzonego na górze.

Edited by plachcik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratulacje, dobra kwota za taki adres.

 

p.s. czy naprawdę robicie tak, że w zależności od klienta (i jego teoretycznej zasobności w gotówkę) przedstawiacie różne ceny sprzedaży? Moim zdaniem działanie co najmniej nieprofesjonalne...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gratulacje, dobra kwota za taki adres.

 

p.s. czy naprawdę robicie tak, że w zależności od klienta (i jego teoretycznej zasobności w gotówkę) przedstawiacie różne ceny sprzedaży? Moim zdaniem działanie co najmniej nieprofesjonalne...

 

Ale o co chodzi ? Nie bardzo rozumiem... ujawniłem swoją prawdziwą kwotę sprzedaży, a to, że nie było żadnej umowy (a w niej zapisu poufności) to podałem konkretną, prawdziwą kwotę sprzedaży... 1000 PLN. Jak chcesz to mogę Ci w prywatnej wiadomości wysłać skan ekranu z potwierdzeniem... przecież mógłbym w ogóle nie ujawniać sprzedaży, więc nie wiem w czym jest problem... chyba, że źle zrozumiałem sugestię...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ale o co chodzi ? Nie bardzo rozumiem... ujawniłem swoją prawdziwą kwotę sprzedaży, a to, że nie było żadnej umowy (a w niej zapisu poufności) to podałem konkretną, prawdziwą kwotę sprzedaży... 1000 PLN. Jak chcesz to mogę Ci w prywatnej wiadomości wysłać skan ekranu z potwierdzeniem... przecież mógłbym w ogóle nie ujawniać sprzedaży, więc nie wiem w czym jest problem... chyba, że źle zrozumiałem sugestię...

 

Tu chyba bardziej chodzi o to, że w zależności od klienta podajesz różną cenę kupującemu.

 

Jak dla mnie nie ma tu nic nieprofesjonalnego - trzeba umieć sprzedawać (do tego też należy oszacowanie jak bardzo zdeterminowany może być klient do zakupu), ale trzeba umieć też kupować. Jak dla mnie jak ktoś pisze z e-maila biuro@duzaspolkaakcyjna.pl to tak jakby sam prosił się o wyższą cenę niż ze zwykłego cennika. Ja jakbym chciał kupić domenę tanio (albo jak chcę kupić) to piszę z gmaila albo konta @tlen.pl, normalne.

 

Aha, gratuluję sprzedaży, mall = centrum handlowe, ale cena i tak ok, bo to mało znane słowo w pl.

Edited by thomaso

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tu chyba bardziej chodzi o to, że w zależności od klienta podajesz różną cenę kupującemu.

 

Jak dla mnie nie ma tu nic nieprofesjonalnego - trzeba umieć sprzedawać (do tego też należy oszacowanie jak bardzo zdeterminowany może być klient do zakupu), ale trzeba umieć też kupować. Jak dla mnie jak ktoś pisze z e-maila biuro@duzaspolkaakcyjna.pl to tak jakby sam prosił się o wyższą cenę niż ze zwykłego cennika. Ja jakbym chciał kupić domenę tanio (albo jak chcę kupić) to piszę z gmaila albo konta @tlen.pl, normalne.

 

Aha, gratuluję sprzedaży, mall = centrum handlowe, ale cena i tak ok, bo to mało znane słowo w pl.

 

 

Zgadzam się w 100%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czasami sprzedaję produkty (nie domeny) za XXX XXX PLN, nie różnicuję ceny w zależności od tego, czy dzwoni/kupuje przysłowiowy pan Witek z Atlantydy czy prezes TP SA. Przy zakupach również chciałbym, by bez względu na zawartość portfela sprzedawca nie różnicował ceny sprzedaży.

 

Wyobraźmy sobie sytuację, gdy w sklepie spożywczym chleb kosztuje 3,99, ale jeśli przyjdziesz w butach EMU to jest po 8,50, a gdy masz koszulkę Armani i buty Prada to 78,99.

 

Podtrzymuję swoją opinię- takie zachowanie jest nieprofesjonalne.

Edited by Cockney

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czasami sprzedaję produkty (nie domeny) za XXX XXX PLN, nie różnicuję ceny w zależności od tego, czy dzwoni/kupuje przysłowiowy pan Witek z Atlantydy czy prezes TP SA. Przy zakupach również chciałbym, by bez względu na zawartość portfela sprzedawca nie różnicował ceny sprzedaży.

 

Sprzedajesz pewnie produkty, w których cena jest ustalona rynkowo (przez konkurencję w branży) albo jest ceną wynikającą z ceny nakładów na wytworzenie danego produktu.

 

Zauważ, że w domenach nie ma zarówno konkurencji rynkowej (każda domena jest unikalna) jak i ceny wytworzenia, bo to dobro wirtualne, więc takie zasady kompletnie tu nie pasują i sprzedawca może ustalać dowolną cenę dla każdego klienta i na tym nie straci. A skoro nie straci to dlaczego by tego nie miał robić? Takie działanie nie ma żadnego uzasadnienia rynkowego, domena to nie buty ani chleb i nikt nie zamawia 10 sztuk takiej samej, tu cena często zależy od tego nie jaka to domena, ale kto jest jak dobrym negocjatorem - w negocjacjach wszystkie (uczciwe) chwyty i techniki są dozwolone.

Edited by thomaso

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sprzedajesz pewnie produkty, w których cena jest ustalona rynkowo (przez konkurencję w branży) albo jest ceną wynikającą z ceny nakładów na wytworzenie danego produktu.

 

Zauważ, że w domenach nie ma zarówno konkurencji rynkowej (każda domena jest unikalna) jak i ceny wytworzenia, bo to dobro wirtualne, więc takie zasady kompletnie tu nie pasują i sprzedawca może ustalać dowolną cenę dla każdego klienta i na tym nie straci. A skoro nie straci to dlaczego by tego nie miał robić? Takie działanie nie ma żadnego uzasadnienia rynkowego, domena to nie buty ani chleb i nikt nie zamawia 10 sztuk takiej samej, tu cena często zależy od tego nie jaka to domena, ale kto jest jak dobrym negocjatorem - w negocjacjach wszystkie (uczciwe) chwyty i techniki są dozwolone.

 

Nie chcę się podlizywać, ale powiem wprost... piękna odpowiedź, trafna, zasadna i idealnie wpisujące się również w mój tok myślenia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×