Jump to content
Dropped.pl

Wypłaty i sytuacja finansowa AfterMarket

Recommended Posts

Ze względu na liczbe spekulacje dotyczące sytuacji finansowej AfterMarket chciałbym zaktualizować informacje na temat naszej kondycji finansowej, oraz - co chyba najbardziej wszystkich interesuje - wypłat.

 

Prawdą jest, i nie mam zamiaru tego ukrywać, że ze względu na zablokowaną dużą kwotę na koncie PayPal (które standardowo służyło nam do zasilania kont w NASK) powstał w AfterMarket problem z płynnością finansową. W powiązaniu z brakiem innych możliwości zasilania konta w NASK (które obecnie "zjada" ponad 100k zł tygodniowo, nie licząc KeySystems i kont do przechwytywania) poza zwykłym przelewem idącym 1 dzień roboczy, nasze rezerwy finansowe musieliśmy przeznaczyć przede wszystkim na zasilenie tych kont. Niestety, odbyło się to ze szkodą dla wypłat środków i innych zobowiązań, co oczywiście jest dla wszystkich denerwujące i za co wszystkich kolejny raz przepraszam.

 

W tej chwili oczekuję na drugą i trzecią transzę finansowania naszej firmy, które zapewnią wypłatę wszystkich zaległych wypłat (w ostatnią środę wypłaciliśmy już 100k zł zaległych wypłat, pozostało ich jeszcze około 130k zł). Z powodu majówki nieco się one opóźnią, ale nadejdą w ciągu dwóch i trzech tygodni. W tym czasie maksymalnie wypłacimy też wszystkie pozostałe przedłużone wypłaty.

 

Darek w tej chwili kontaktuje się osobiście z każdą osobą, która posiada zaległą wypłatę, wraz z indywidualną informacją kiedy wypłata zotanie zlecona. Oczywiście każda osoba, która znalazła się w takiej sytuacji, otrzyma od nas procentowe zadośćuczynienie za przetrzymanie jej wypłaty.

 

Jednoczęśnie informuję, że w obecnej sytuacji nie chowam głowy w piasek, a wręcz przeciwnie - cały dostępny obecnie czas poświęcam na naprawieine sytuacji. Na potrzeby zrealizowania zaległych wypłat wziąłem osobiście maksymalny kredyt, na jaki pozwalała mi zdolność kredytowa, a jeśli będzie potrzeba, to także sprzedam mieszkanie i wszystkie prototypy Commodore, aby każdy kient odzyskał zlecone do wypłaty pieniądze. Ci którzy mnie znają osobiście, wiedzą że tego typu sprawy traktuję poważnie. Nigdy nie okradłem nikogo z pieniędzy, a jeśli w jakikolwiek sposób ktoś był poszkodowany z mojej winy, zawsze pokrywałem wszystko z mojej kieszeni. Nie inaczej będzie i tym razem.

 

Jeśli idzie o długofalową stabilność finansową AfterMarket.pl, nie jest ona w żadnym razie zagrożona. Po prostu ściągnięcie wszystkich rezerw finansowych i zredukowanie niezbędnych w tej sytuacji aktywów niestety rochę trwa (czasem dłużej nż byśmy chcieli). AfterMarket.pl nie zbankrutuje ni nie zostanie zamknięty.

 

Niestety nie mogę obecnie pojawiać się regularnie na forum ze względu na mój stan zdrowia. Poprosiłem jednak Darka oraz Michała, aby rozpoczęli regularne odpisywanie w istotnych wątkach dotyczących naszej firmy, oraz bezpośrednie zgłaszanie do mnie opisywanych na forum błędów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję za informację. Na pewno wielu osobm pomoże w podejmowaniu decyzji na temat wyboru platformy sprzedaży i ewentualnych transferów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak wyszła kampania reklamowa w TV?

 

Beda dostępne jakieś statystyki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co napisałeś wynika, że serwis korzysta z pieniędzy klientów ponad 10 - dniowy, regulaminowy termin wypłat, nie pytając ich o zgodę? Nowa jakość? Znaczy, przywłaszcze czyjąś kase a potem przeproszę i zobowiąże się że oddam ? Fajnie...;) tylko mi się wydaje że jakby kolejność powinna być inna...I najważniejsze...to Ty poleciłeś okłamywać swoich klientów supportowi, czy to może inicjatywa własna supportu? A może to PayPal pisał bajki ? I pewnie też, ten niedobry, złośliwy PayPal usuwał negatywne komentarze z Waszego profilu na FB i blokował tych co napisali co o Was myślą. Ciekawe, co jeszcze złośliwego Wam zrobi.

Edited by Marusa

Share this post


Link to post
Share on other sites

ta odpowiedź samego Michau powinna być ciut wcześniej, a olewka na to forum i userów była po prostu denerwująca, nie mniej jednak zasłużyliśmy na tego typu wyjaśnienie.

Ogólnie jestem w dropped od samego początku i żadne wcześniejsze problemy nie skłaniały mnie do zmiany rejestratora, obecne problemy, informowanie i traktowanie swoich użytkowników mocno nadszarpnęły moje zaufanie do Dropped, zobaczymy jak będzie dalej, czy kiedykolwiek to odbudują - who know

Share this post


Link to post
Share on other sites

Każdy popełnia błędy, dlatego nie oceniajcie tak surowo. Mam nadzieję że z tej całej sytuacji dropped wyciągnęło wnioski. Już nawet nie mówię o problemach finansowych, czy jakichkolwiek innych ale o informacji zwrotnej do klientów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy dopiero moja interwencja w sprawie wypłat na infolinii dla kupujących, którą obsługuje firma zewnętrzna i ujawnienie na forum uzyskanej informacji o problemach z płynnością finansową firmy musiała wpłynąć na to publiczne oświadczenie? Swoją drogą muszę przyznać, że naprawdę słowny i konkretny facet jest na tej infolinii, nie rzucał słów na wiatr jak to ma miejsce przy ticketach i w związku z tym otrzymałem w tym samym dniu połowę środków, które zleciłem do wypłaty. Jednak jedno jest dla mnie dziwne... Nikt z nas nie posiada numeru telefonu do odpowiedzialnego przedstawiciela firmy Aftermarket.pl! Prosiłem o ten numer na infolinii, ale bezskutecznie. Możemy sobie pisać tickety, gdzie Pani Zuzanna, Pan Krzysztof i Pan Jakub mają za zadanie nas ZWODZIĆ lub zadzwonić na infolinię dla kupujących, która jest obsługiwana przez firmę zewnętrzną i nie w jej gestii jest pomoc w takich sprawach, ale z mojej strony wielki szacunek dla Pana Darka, który mnie obsługiwał. Czy to nie wygląda na firmę-krzak, z czym często spotykam się przy okazji KK i propozycji przeprowadzenia transakcji przez AM? Nie mamy żadnej możliwości kontaktu telefonicznego z osobą reprezentującą firmę Aftermarket.pl! Nigdzie nie chcą podać nam tego kontaktu telefonicznego!

 

Jeśli chodzi o rekompensaty... W moim przypadku potrzebowałem pieniędzy na wyjazd na długi weekend majowy z rodziną, który musiałem odwołać, ponieważ od 05.04.2012 nie otrzymałem wypłaty z Aftermarket.pl, a te pieniądze przeznaczyłem na ten cel. Nie byłem przygotowany na to, że ich nie otrzymam. Co straciłem? Każdy może sobie wyobrazić... A propozycja Aftermarket.pl i rekompensata 2% kwoty zleconej do wypłaty za każdy TYDZIEŃ (nie dzień) jest nieporozumieniem i dosadnie mówiąc można to sobie wsadzić głęboko w ...

 

Zresztą...

Nie chce mi się pisać już o wypłatach, bo dzisiaj spotkała mnie taka sytuacja, która przekroczyła wszelkie możliwe granice i wciąż czekam na jej wyjaśnienie...

Edited by CzarnyElo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy dopiero moja interwencja w sprawie wypłat na infolinii dla kupujących, którą obsługuje firma zewnętrzna i ujawnienie na forum uzyskanej informacji o problemach z płynnością finansową firmy musiała wpłynąć na to publiczne oświadczenie?

 

 

Napewno tak ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

a było dopuszczać płatność Paypalem?

 

cytuję co prawda posta Dropped.pl sprzed 4,5 roku (wiem wiem, ze to lata kosmiczne w internecie), ale...

 

No bez przesady, PayPal to żaden nowy pomysł, żeby dawać za niego abonament gratis smile.gif O PayPalu myślałem od samego początku istnienia serwisu, i podjałem decyzję na NIE. Przyczyną jest to, że PayPal to system bardzo niebezpieczny dla sprzedających, a to z dwóch powodów:

 

1. PayPal zamyka konta bez żadnego powodu i konfiskuje pieniądze. Zdarzyło mi się np., że dwie wysłane pod rząd płatności $300 kartą kredytową zostały przez PayPal uznane za "Suspicious credit card activity" i zalokowano konto; mimo wysłania masy różnych faksów ze skanami wyciągów z karty, rachunków za prąd i innych bzdur, konta nigdy nie odzyskałem. PayPalowi może nie podobać się zalogowanie z innego adresu IP niż dotychczas, wysłanie kilku płatności pod rząd do tej samej osoby, nie pasująca do zwykłego wzorca korzystania z konta transakcja, albo cokolwiek. PayPal ma pełne prawo zablokować dowolne konto pod dowlnym fikcyjnym powodem i skonfiskować pieniądze, a procedury odwoławcze są żałosne i w dużej mierze fikcyjne. Zapraszam na http://www.nopaypal.com/ po więcej szczegółów.

 

2. Przy sprzedaży usług, PayPal nie zapewnia sprzedającemu żadnej ochrony przed nieuzasadnionymi ządaniami nabywcy. Nabywca może w każdej chwili wnieść dysputę, że rzekomo nie otrzymał towaru, i sprzedawca nie ma żadnej możliwości udowodnić że było inaczej. Gdyby byl to fizyczny przedmiot wysyłany pocztą, można byłoby pokazać potwierdzenie doręczenia, ale w przypadku usług nie ma takiej możliwości. PayPal zawsze w przypadku dysputy płatności postępuje według zasady "winny, chyba że udowodni swoją niewinność" i także tutaj procedury odwoławcze są fikcją. Również zdarzyło mi się wielokrotnie, że ktoś kupował skrypt na Ebay'u za kilkanaście czy kilkadziesiąt dolarów, otrzymywał go, a potem za miesiąc czy dwa stwierdzał że szkoda mu tych paru groszy i wnosił skargę na PayPalu. PayPal zawsze pieniądze mu zwracał, bez względu na okoliczności czy tłumaczenia.

 

Tak więc, o ile mogę sobie pozwolić na stratę 20$ za jakiś skrypcik i machnąć na to ręką, to utrata kilku tysięcy złotych za wartościową domenę, albo zablokowanie konta z kilkoma tysiącami złotych jest to sytuacja której absolutnie nie mam zamiaru prowokować.

 

Zatem PayPala na Dropped.pl nie ma i nie będzie, gdyż jest to system niebezpieczny, i nie dający żadnych gwarancji.

 

http://www.di.pl/index.php?showtopic=4622&hl=

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale dlaczego nie odpisujecie na meile ? tylko aby dostwać od Was odpowiedz w sprawie pieniędzy od musiałem pisać pod byle innym pretekstem :)

 

a jak ktoś przechwytuje z waszą pomocą domeny to kary bardzo szybko potraficie naliczać :P

 

powodzenia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

te 2% będą naliczane automatycznie dla każdego czy trzeba to gdzieś zgłosić ? i kiedy będą wypłacane te rekompensaty ?

I teraz najważniejsze pytanie - Ile potrwają jeszcze te kłopoty finansowe ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
a było dopuszczać płatność Paypalem?

 

cytuję co prawda posta Dropped.pl sprzed 4,5 roku (wiem wiem, ze to lata kosmiczne w internecie), ale...

 

 

 

http://www.di.pl/index.php?showtopic=4622&hl=

 

Powiadają, że tylko świnia nie zmienia zdania ale w tym przypadku zmiana była bardzo kosztowna.

Pozdrawiam,

Ores

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze względu na liczbe spekulacje dotyczące sytuacji finansowej AfterMarket chciałbym zaktualizować informacje na temat naszej kondycji finansowej, oraz - co chyba najbardziej wszystkich interesuje - wypłat.

 

Prawdą jest, i nie mam zamiaru tego ukrywać, że ze względu na zablokowaną dużą kwotę na koncie PayPal (które standardowo służyło nam do zasilania kont w NASK) powstał w AfterMarket problem z płynnością finansową. W powiązaniu z brakiem innych możliwości zasilania konta w NASK (które obecnie "zjada" ponad 100k zł tygodniowo, nie licząc KeySystems i kont do przechwytywania) poza zwykłym przelewem idącym 1 dzień roboczy, nasze rezerwy finansowe musieliśmy przeznaczyć przede wszystkim na zasilenie tych kont. Niestety, odbyło się to ze szkodą dla wypłat środków i innych zobowiązań, co oczywiście jest dla wszystkich denerwujące i za co wszystkich kolejny raz przepraszam.

 

W tej chwili oczekuję na drugą i trzecią transzę finansowania naszej firmy, które zapewnią wypłatę wszystkich zaległych wypłat (w ostatnią środę wypłaciliśmy już 100k zł zaległych wypłat, pozostało ich jeszcze około 130k zł). Z powodu majówki nieco się one opóźnią, ale nadejdą w ciągu dwóch i trzech tygodni. W tym czasie maksymalnie wypłacimy też wszystkie pozostałe przedłużone wypłaty.

 

Darek w tej chwili kontaktuje się osobiście z każdą osobą, która posiada zaległą wypłatę, wraz z indywidualną informacją kiedy wypłata zotanie zlecona. Oczywiście każda osoba, która znalazła się w takiej sytuacji, otrzyma od nas procentowe zadośćuczynienie za przetrzymanie jej wypłaty.

 

Jednoczęśnie informuję, że w obecnej sytuacji nie chowam głowy w piasek, a wręcz przeciwnie - cały dostępny obecnie czas poświęcam na naprawieine sytuacji. Na potrzeby zrealizowania zaległych wypłat wziąłem osobiście maksymalny kredyt, na jaki pozwalała mi zdolność kredytowa, a jeśli będzie potrzeba, to także sprzedam mieszkanie i wszystkie prototypy Commodore, aby każdy kient odzyskał zlecone do wypłaty pieniądze. Ci którzy mnie znają osobiście, wiedzą że tego typu sprawy traktuję poważnie. Nigdy nie okradłem nikogo z pieniędzy, a jeśli w jakikolwiek sposób ktoś był poszkodowany z mojej winy, zawsze pokrywałem wszystko z mojej kieszeni. Nie inaczej będzie i tym razem.

 

Jeśli idzie o długofalową stabilność finansową AfterMarket.pl, nie jest ona w żadnym razie zagrożona. Po prostu ściągnięcie wszystkich rezerw finansowych i zredukowanie niezbędnych w tej sytuacji aktywów niestety rochę trwa (czasem dłużej nż byśmy chcieli). AfterMarket.pl nie zbankrutuje ni nie zostanie zamknięty.

 

Niestety nie mogę obecnie pojawiać się regularnie na forum ze względu na mój stan zdrowia. Poprosiłem jednak Darka oraz Michała, aby rozpoczęli regularne odpisywanie w istotnych wątkach dotyczących naszej firmy, oraz bezpośrednie zgłaszanie do mnie opisywanych na forum błędów.

 

 

 

 

Człowieku nie czekaj na następną transze finansowania ,tylko zachowaj się honorowo

i sprzedaj to co masz do sprzedania ( co przynajmniej deklarujesz ,że masz) i oddaj ludziom

pieniądze , które jesteś im winny .

Twoje kolejne ( który to już raz ?) socjotechniczne wymówki w postaci :

- oczekiwanie na następną transzę finansowania

- Paypal , który zablokował ci konto

- majówka , która opóźni wypłaty o 2 -3 tygodnie !!!

- indywidualny kontakt z osobami , które nie otrzymały zgodnie z regulaminem swoich pieniędzy

-kolejne przeprosiny

-choroba

-tłumaczenie ,że marketing firmy był niespójny

są po prostu żałosne i nie wszyscy dają się na nie nabrać .

 

Twoimi następnym "bardzo pozytywnymi " działaniami wpływającymi na wizerunek Am

były i są :

-stworzenie profilu na Facebooku z którego usuwane były nieprzychylne komentarze

- nagranie reklam i opublikowanie ich w płatnych TV w czasie gdy nie wypłacasz

zaległych pieniędzy za sprzedane domeny użytkownikom w regulaminowym czasie 10 dni roboczych ,

i wiele innych "udogodnień" o których można dowiedzieć się codziennie z forum.

 

Nie wspomnę już o zachowaniu BOK - które nie udziela żadnych odpowiedzi lub też zwodzi kłamliwymi

odpowiedziami na temat zaległych wypłat .

 

Znamienna chyba będzie opinia DD z 23 kwietnia cyt :

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Niestety również czekam na wypłatę od 4 kwietnia.

Myślę, że jeśli do końca miesiąca AM nie wypłaci zaległych wypłat, to będzie już można spokojnie mówić o niewypłacalności. Życzę AM jak najlepiej. Uważam jednak, że Michał w najgorszy możliwy sposób obchodzi się z obecnymi problemami. Brak odpowiedzi na forum (DI.pl jak również na tym na FB) i oficjalnego komunikatu w sprawie niedotrzymania własnego zapisu regulaminu o wypłatach w ciągu 10 dni roboczych coraz bardziej wskazuje na to, że wypłat można się już nigdy nie doczekać a serwis zwyczajnie zbankrutuje.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Podsumowując , masz chłopie ogromne szczęście ,że miejsce rejestracji firmy oraz rozpatrywania spornych spraw

chroni cię JESZCZE ! przed poważnymi konsekwencjami prawnymi .

 

weakness is weakness .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Podsumowując , masz chłopie ogromne szczęście ,że miejsce rejestracji firmy oraz rozpatrywania spornych spraw

chroni cię JESZCZE ! przed poważnymi konsekwencjami prawnymi.

 

"ja się prawa nie boję ja się ludzi boję"

 

Jak pójdzie o jakieś XXX XXX ktoś się może zdenerwować i miejsce rozpatrywania spornych spraw nie będzie miało znaczenia a miejsce rejestracji firmy będzie ewentualnie miało znaczenie jedynie dla ustalenia kto będzie płacił za leczenie :)

Dziś ma zostać zrealizowana moja wypłata ciekawe czy pójdzie. Na szczęście to tylko kilka stówek bo zabrałem na czas zabawki.

Edited by promedica

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy to nie wygląda na firmę-krzak, z czym często spotykam się przy okazji KK i propozycji przeprowadzenia transakcji przez AM? Nie mamy żadnej możliwości kontaktu telefonicznego z osobą reprezentującą firmę Aftermarket.pl! Nigdzie nie chcą podać nam tego kontaktu telefonicznego!

Jakiś czas temu nikt nie chciał podać telefonu do Google w Polsce a teraz chyba nadal nie ma do Facebook.

Więc to pewnie też firmy-krzaki.

Oficjalny telefon do Michau Enterprises jest na stronach dns.pl

Próbowałeś tam dzwonić ?

Jeśli chodzi o rekompensaty... W moim przypadku potrzebowałem pieniędzy na wyjazd na długi weekend majowy z rodziną, który musiałem odwołać, ponieważ od 05.04.2012 nie otrzymałem wypłaty z Aftermarket.pl, a te pieniądze przeznaczyłem na ten cel. Nie byłem przygotowany na to, że ich nie otrzymam. Co straciłem? Każdy może sobie wyobrazić...

Nie chciałbym jakoś szczególnie bronić AM bo faktycznie ich PR w tej kryzysowej sytuacji nie zadziałał sprawnie ale odnoszę wrażenie, że niektórzy pomylili biznes z przedszkolem, w którym rodzice oraz opiekunowie starają się dzieciom ograniczyć ryzyko do minimum.

Nie wiem jak duże pieniądze miały do Ciebie CzarnyElo spłynąć z AM ale bez podania tych danych nie potrafię sobie wyobrazić co straciłeś ?

Podzielisz się tą wiedzą z nami ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze, że wreszcie dostaliśmy jakiś komunikat - szkoda tylko że tak późno....

Rozumiem, że x tyg temu konto paypal z dużą kwotą zostało zablokowane, teraz 100k tygodniowo idzie do nasku.. tylko przecież te pieniądze pobieracie od klientów na bieżąco... + z tych 100k tygodniowo macie przecież jakiś tam nawet minimalny zysk.. więc tutaj akurat nie powinno naruszać płynności...

 

i teraz tylko pytanie.. skoro tak ciężko z finansami to czy dobrym pomysłem jest przechwytywanie dziennie setek domen (ninji ) + zakładanie setek opcji na niebawem wygasające domeny.. ja rozumiem, że za jakiś czas jak te opcje się zrealizują zarobicie jeszcze więcej, tylko czy oby na pewno jest to dobre wyjście w ciężkie sytuacji finansowej ?

 

Ja właściwie od początku swojej przygody z domenami jestem w AM i nie planuję tego zmieniać .. Również czekam już ponad 10 dni roboczych na przelew.. Mi się nie pali.. mogę poczekać nawet te 2 tygodnie więcej.. Tylko od razu ( najlepiej na blogu oraz w zakładce zlecania wypłaty) powinna być informacja o problemach , czym spowodowane oraz kiedy problemy się zakończą.. Wtedy klient by nieco inaczej na was spojrzał. i zrozumiał.. Bo jeśli naprawdę tak dużym problemem jest ta blokada Paypal.. każdy zrozumie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oficjalny telefon do Michau Enterprises jest na stronach dns.pl

Próbowałeś tam dzwonić ?

 

Tak, ja tam dzwoniłem oraz wysyłałem faks w momencie, kiedy zarejestrowana w Dropped domena mojego KK przez "przeoczenie" (czytaj: brak środków na prepaidze w NASKu) nie została przedłużona. W Wielkanoc domena przeszła w tryb "wygasająca" i aż do wtorku wieczorem po prostu nie działała. Nie była to jakaś domena wystawiona na sprzedaż albo na której ktoś trzymał reklamę czy farmę linków, ale główna domena na której stało kilkaset witryn w poddomenach, chodziła poczta dla kilkuset userów, DNSy, na główną stronę tego serwisu prowadzona była w tym czasie przez KK kosztowna kampania w Adwords. Moim zdaniem straty wynikłe z tego, że przez ponad 24h strona nie działała to co najmniej kilka tysięcy złotych, bardzo skromnie licząc. Dodam tylko, że domena była przedłużona kilka tygodni wcześniej i w panelu data wygasania jak byk stała na 2013 (mea culpa że nie sprawdziłem tego w WHOIS NASKu)

 

Ponieważ inne formy kontaktu z firmą Michau nie skutkowały, we wtorek 10 kwietnia, jak już napisałem, dzwoniłem na podany numer telefonu na Cypr oraz wysłałem faks na podany numer faksu. Nie oczekiwałem w sumie niczego innego niż pani sekretarki obsługującej wirtualne biura, tak więc nie rozczarowałem się. Mimo że prosiłem tę Panią o przekazanie komuś z firmy pilnej wiadomości, nikt oczywiście nigdy się do mnie nie odezwał. Jedyna odpowiedź jaką uzyskałem na ticketserver, to "Przepraszamy za zaistniałą sytuację" - i to wszystko. Pytałem czy są w stanie zaoferować jakąś rekompensatę - bez odpowiedzi. W tym momencie mój prawnik przygotowuje pozew, dla zasady (bo nie spodziewam się za bardzo że to coś da).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie wiem jak duże pieniądze miały do Ciebie CzarnyElo spłynąć z AM ale bez podania tych danych nie potrafię sobie wyobrazić co straciłeś ?

Podzielisz się tą wiedzą z nami ?

 

rezygnowac z urlopu tylko dlatego ze nie przyszla kasa z AM?

niektorzy maja wyobraznie...

 

Sam czekalem wiecej niz regulaminowe 10 dni na pieniadze ktore rowniez przeznaczalem na kwietniowy wyjazd, ale brak wyplaty srodkow na czas nie przewrocil calego swiata do gory nogami..

 

Nie ma co sie obrazac na AM.

Zepsulo sie cos.. dla starych klientow to raczej tylko wpadka serwisu ale nie koniec swiata..

 

trzymam kciuki za AM i tyle...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moim zdaniem straty wynikłe z tego, że przez ponad 24h strona nie działała to co najmniej kilka tysięcy złotych, bardzo skromnie licząc.

 

miliony... co tam tysiace... Polski DOT-COM :)

rozumiem, ze gwarantujesz regulaminowo up-time 100% i jak hosting pada to bierzesz do sadu firme

 

milo uslyszec ze ludziom sie uklada..

 

daj znac jak bedziesz wchodzil na gielde

Share this post


Link to post
Share on other sites
miliony... co tam tysiace... Polski DOT-COM :unsure:

rozumiem, ze gwarantujesz regulaminowo up-time 100% i jak hosting pada to bierzesz do sadu firme

milo uslyszec ze ludziom sie uklada..

daj znac jak bedziesz wchodzil na gielde

 

Nie, nie napisałem miliony, nie napisałem "dziesiątki tysięcy" - napisałem tysiące. Nie wiem co Cię tak bardzo dziwi? Nie gwarantuję 100% uptime serwerów, natomiast nikt, a już zwłaszcza KK, nie spodziewa się, że nagle przestanie działać domena, za której przedłużenie kilka tygodni wcześniej zapłacił i dostał fakturę. Klient miał ustawioną kampanię Adwords z budżetem 300 dolarów dziennie - samo to spowodowało, że zmarnował prawie 1000 zł (bo Adwords pobiera za kliknięcie, mimo że docelowa strona się już nie otworzy). Polski "dotcom"? Nie, ale poczta elektroniczna dla kilkuset osób - nie działała cały pierwszy dzień po świętach wielkanocnych. To są wymierne straty. W subdomenach swojej domeny KK ma kilkaset stron dla różnych współpracujących podmiotów - za niektóre pobiera opłaty. Nie działało to cały dzień - dodatkowo bez możliwości precyzyjnego określenia kiedy zadziała i bez możliwości podjęcia żadnych środków zaradczych. Jak pada serwer, to można w godzinę postawić drugi z backupu, jak pada światłowód to można określić mniej więcej kiedy go naprawią - w tym przypadku nie było ŻADNEJ możliwości przedłużenia tej domeny bez udziału Dropped, które programowo milczało. Dzwoniłem również do NASK, deklarując że sam chętnie zapłacę za tę domenę Sorbnetem czy kartą - nie ma takiej możliwości, musi to zrobić registrar. Domeny nie można jednak przetransferować do innego, kiedy jest one w stanie wygaśnięcia.

 

Na giełdę nie muszę wchodzić, układa mi się na tyle dobrze że potrafię swoją działalność finansować z własnego kapitału, ale miło że cieszysz się moim szczęściem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na giełdę nie muszę wchodzić, układa mi się na tyle dobrze że potrafię swoją działalność finansować z własnego kapitału, ale miło że cieszysz się moim szczęściem.

 

rozumiem rozczarowanie..

moze warto sie zastanowic zeby domeny z biznesem trzymac tam gdzie masz dedyka?

no chyba ze odnowienia domeny maja za drogie?

 

co do szczescia.. to trzymam kciuki zeby wiecej sie to nie powtorzylo nikomu z nas :unsure:

 

 

ps. grube domeny warto przedluzac na 10 lat

Edited by limo

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Śmiecisz ten wątek nikomu niepotrzebnymi postami.

Edited by zabaco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę, ze i tu pojawili się obrońcy "jakości", prawie jak na FB gdzie obrażano uzytkowników. To niedźwiedzia przysługa dla Dropped, ale jesli serwis sam nie dba o swoje interesy to tak jest.

 

Po tym komunikacie z tego wątku serwis znowu ukrył się w szuwarach, więc raczej przełomu nie będzie. Miałem jeszcze jedną niezałatwioną sprawę z fakturowaniem, ale nikt nie raczył się tym zająć. Juz nie musicie.

 

Sprawy zgubionych domen nawet nie będę komentował. To wstyd, kompromitacja i koniec zaufania.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×