Jump to content
marismo

AZ.PL Brak możliwości zmiany danych we whois!

Recommended Posts

W zmienionym, nowym panelu az.pl dla np. domen .com mogę zmieniać jedynie abonenta (czyli pole OWNER - cesja) oraz pole kontaktu techniczego. Okazuje się, że pole billing contact i admin contact - oba widoczne we whois (!) nie dają się zmieniać!!! Prośba do AZ.PL o jakiś głos w tej sprawie, czy naprawdę jest to niemożliwe? (!!!).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie

 

 

Wersja beta panelu Klienta w AZ.pl, dzięki Państwu

jest coraz bardziej stabilna, a każde zgłoszenie natychmiast kierowane jest do Działu Rozwoju

 

 

 

Pozdrawiam serdecznie

Kamila Sitek

Asystenka Dyrektora AZ.pl

Edited by Anna Kur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam ponownie

 

Pragnę jeszcze dodać, iż powiadomię Państwa, gdy możliwość zmiany kontaktu admin i biling contakt zostanie dodana.

 

 

Pozdrawiam serdecznie

Kamila Sitek

Asystentka Dyrektora AZ.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

podlacze siez innym problemem, zeby niemnozyc tematow:

 

przy probie dodania do gieldy domen zewnetrznych pojawia sie komunikat: 'Błąd 500. Niestety nie możemy wykonać tej operacji."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję za szybką reakcję, poczekam ze zmianą whois na zmianę funkcjonalności w panelu. Muszę przyznać, że ostatnio AZ o ile nie zawsze wygrywa ceną, o tyle cenię sobie dobry kontakt z firmą i szybkie reakcje na takie wiadomości jak moja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam serdecznie

 

 

Wersja beta panelu Klienta w AZ.pl, dzięki Państwu

 

chyba wczesna ALPHA

Edited by scav

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam serdecznie

 

 

Wersja beta panelu Klienta w AZ.pl, dzięki Państwu

jest coraz bardziej stabilna, a każde zgłoszenie natychmiast kierowane jest do Działu Rozwoju

 

 

 

Pozdrawiam serdecznie

Kamila Sitek

Asystenka Dyrektora AZ.pl

 

Pani chyba raczy zartować... może najpierw warto zapytać klientów czy życzą sobie być beta-testerami? Bo ja naprzykład sobie nie życzę.

I chciałbym abym na czas rozwoju nowego panelu mógł przełączyć się na starą wersję. Tak naprzykład postępuje Google kiedy wprowadza nowy UI dla Analytics. Przez długi czas można używać stare - właśnie aby uniknąć takich niemiły rozczarowań z jakimi spotykamy się my - klienci az.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam ponownie szanownych forumowiczów!

 

 

Każda zmiana tworzy grono zwolenników i przeciwników.

Zdajemy sobie sprawę, że dla niektórych osób przyzwyczajonych do starej wersji, zmiany mogą być zbyt duże. Panel ewoluował na podstawie informacji uzyskiwanych od klientów, a także w oparciu o analizę sposobów wykorzystania poszczególnych funkcji. Na podstawie tych doświadczeń powstał nowy Panel Klienta, o znacznie większych możliwościach i chyba nieporównywalnie bardziej ergonomiczny, niż poprzedni staruszek :unsure:

 

AZ.pl nie traktuje klientów jako beta-testerów, dlatego też były przeprowadzone zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne intensywne testy. Nie wszystko udało się zauważyć – za co przepraszamy. Jeśli komuś udało się wdrożyć dużą aplikację bez błędów, to chylimy czoła, bo wydaje się to niemożliwe.

 

Cały czas zgłaszane błędy są poprawiane, a uwagi dotyczące nawigacji/układu albo od razu poprawiane, albo odnotowywane w celu zbiorczego przerobienia części uwag, aby zachować spójność aplikacji.

 

Ze względu na całkowicie inną konstrukcję starej i nowej aplikacji nie da się uruchomić obu wersji, chociaż wiemy, że byłoby to lepsze rozwiązanie dla części klientów i nie ukrywam bardziej „PRowe”, bo wtedy widać byłoby jak bardzo różnią się obie aplikacje (na korzyść nowej oczywiście). Niestety, technicznie nie da się tego zrobić, mimo najszczerszych chęci. ;)

 

Prosimy naszych klientów o współpracę z nami przy poprawie Nowego Panelu, jak również prosimy o zapoznanie się z nowymi funkcjami, które powinny ułatwić życie zarówno osobom trudniącym się domainerstwem bardziej zawodowo, jak i osobom posiadającym pojedyńcze domeny dla swoich firm, bądź dopiero zaczynających przygodę z domenami.

 

Każdy dzień niesie kolejne pozytywne zmiany i ulepszenia Naszej wspólnej aplikacji.

 

Za wyrozumiałość i pomocną dłoń z całego serca dziękujemy!

 

Pozdrawiam serdecznie

Kamila Sitek

Asystentka Dyrektora AZ.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie!

 

Prosimy zapoznać się z dzisiejszą aktualizacją zgłoszonych przez Państwa poprawek,

którą znajdą Państwo pod linkiem:

 

http://www.di.pl/index.php?showtopic=7713&...mp;&do=findComment&comment=499591

 

 

Za wszelkie sugestie bardzo dziękujemy.

 

Pozdrawiam serdecznie

Kamila Sitek

Asystentka Dyrektora AZ.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×