Jump to content

Recommended Posts

ja jakiś czas temu zmieniałem adres email.. .było to około 6-8 miesięcy temu. Wszystkie domeny były przypisane do nowego. Od jakiegoś czasu wszystkie maile przychodziły na nowego maila.

 

Jakiś czas temu (tydzień temu) wszedłem na starego... a właśnie na niego przyszły chyba 3 czy 4 powiadomienia o rejestracjach domen.

 

Na tickecie zostałem poinformowany że to błąd dns i czasem się takie zdarzają, i po chwili dostałem na nowego info o zmianach w moich kilku domenach i właśnie była to aktualizacja maila na mojego

Share this post


Link to post
Share on other sites

powiadomienia z automat@dns.pl o dokonaniu zmiany na moim kontakci wysłałem zapytanie do supportu Dropped i tak naprawdę zostałem olany.

 

support ma milczeć.....

 

 

Nie rozumiem jedego, dlaczego Dropped mając wiedzę, że dokonał takiej zmiany nie próbuje tego naprawić? Jeżeli nastąpiło to w wyniku błędu systemu można było poinformować klientów, skorygować i po sprawie...

 

robili to pewnie po to aby domeny nie spadaly, bo nie mieli kasy na kontach w nasku...

zrozumialbym to ze chcieli ocalic spadajace domeny, ale razem ze zmiana danych i transferem na inne konto partnerskie powinni wyslac emaila "przenieslismy Twoja domene na inne konto partnerskie, za 5 dni ponownie domena wroci na standardowe konto. I po przeniesieniu domeny i przedluzeniu ,, powinien byc przywrócony prawidlowy email na kontakcie.

 

prawda jest taka, ze przy mojej ilosci domen (ponad tysiac) nie wiem ile domen odnowionych mi spadlo (bo daty w panelu byly dobre - przedluzone), duzo czasu poswiecillem na reczna weryfikacje odnawianych domen.....nie byly to super generyki, ale sam fakt straty jakiejkolwiek domeny juz lekko denerwujacy......

Share this post


Link to post
Share on other sites

W dniu dzisiejszym przeprowadziłem rozmowę z pracownikiem NASK w tej sprawie i uzyskałem nastepujaca informacje, że w przypadku, gdy spotkam się z działaniami sprzecznymi z punktami zawartymi na stronie a przede wszystkim z Regulaminem nazw domeny .PL, mam poinformować NASK o tym pisemnie. Pismo powinno zawierać:

 

Pismo prosimy kierować na adres:

NASK

Dział Domen

ul. Wąwozowa 18

02-796 Warszawa

 

Jest to jedyna możliwa droga zawiadomienia NASK o zaistniałej sytuacji.

Listy należy wysyłać jako polecone.

 

Pomimo, że NASK jest świadomy istniejacej sytuacji w dropped i AM to uważa, sprawy nie ma jeżeli nie otrzyma pisemnego zawiadomienia o sprawie.

Więc do dzieła. Piszemy listy do NASK

Edited by clever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem podobny problem . Transferowałem domenę z AM do Premium . Transfer potwierdziłem a domena była przed 2 dni w próżni . Dropped zrobił się jednym wielkim syfem z przekrętami .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba pomaga wejscie na tą podstone

http://www.aftermarket.pl/dm_contacts.php

 

Gdzie sprawdzić jaki adres mailowy jest przypisany do domen ?

Czy jeśli pod powyższym linkiem istnieje mój mój profil i jest tam wpisany poprawny adres email i do tego profilu przypisane są wszystkie domeny to znaczy że wszystko jest ok ? Czy może jeszcze gdzieś muszę sprawdzić czy domeny mają inny kontakt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzie sprawdzić jaki adres mailowy jest przypisany do domen ?

Czy jeśli pod powyższym linkiem istnieje mój mój profil i jest tam wpisany poprawny adres email i do tego profilu przypisane są wszystkie domeny to znaczy że wszystko jest ok ? Czy może jeszcze gdzieś muszę sprawdzić czy domeny mają inny kontakt ?

 

ja mialem tam wpisany poprawny email, a mimo to cesje szly na intransfer lub mavercik (nie pamietam)

prawdopodobnie nie widac tam emaila do kontaktu technicznego....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mialem tam wpisany poprawny email, a mimo to cesje szly na intransfer lub mavercik (nie pamietam)

prawdopodobnie nie widac tam emaila do kontaktu technicznego....

 

Chyba najlepiej napisać do siebie przez kontakt przy ofercie domeny z innego maila i sprawdzić czy oferta przyjdzie. Zrobiłem tak wyrywkowo i wiadomość dotarła, no ale czy wszystkie domeny mają prawidłowy adres mailowy... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

robili to pewnie po to aby domeny nie spadaly, bo nie mieli kasy na kontach w nasku...

 

Albo po coś innego ;-)

 

skoro PB tak pięknie wszystkich zapraszał wczoraj do przetransferowania domen do Premium.pl, zebraliśmy wszystkie domeny, które zostały przechwycone a nieopłacone przez użytkowników i skorzystaliśmy z zaproszenia (oczywiście aby po 5 dniach wrócić z nimi z powrotem :P ).

 

Cytat za:

http://di.pl/topic/82857-moja-domena-wystawiona-na-aukcje-bez-mojej-zgody-normypl/page__st__20__p__491013?do=findComment&comment=491013

Edited by bartxx86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba najlepiej napisać do siebie przez kontakt przy ofercie domeny z innego maila i sprawdzić czy oferta przyjdzie. Zrobiłem tak wyrywkowo i wiadomość dotarła, no ale czy wszystkie domeny mają prawidłowy adres mailowy... ?

W Premium w danych kontaktowych (Dane konta) jest adres na który przychodzi mail/zapytanie wysłane bezpośrednio poprzez Serwis i może tam być prawidłowy e-mail. A tutaj (Ustawienia/Ustawienia kontaktów) - dostęp do edycji i podglądu aktualnego adresu do kontaktu masz po potwierdzeniu kodu przez e-mail (miałem tam intransfer@dropped.pl, bo zapomniałem, że zmieniłem jak przenosiłem dużą ilość domen - nie musiałem klikać).

Edited by doggystyle4

Share this post


Link to post
Share on other sites

To co zacytowałeś, to przecież domeny których abonentem jest AM (poza podobno tym jednym wyjątkiem), więc ich ten problem nie dotyczy - tylko domen klientów.

 

Inna sprawa, że zrobić coś takiego to marketingowy samobój. Na miejscu PB miałbym z tego niezłe hasło reklamowe, coś w stylu - "Gdzie najlepiej przedłużać domeny? Nasza konkurencja przedłuża u nas :-)"

Na szczęście AM, premium kompletnie nie umiało wykorzystać szansy którą dostało od AM w ostatnich miesiącach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyżby teraz AM jeszcze zmieniło zasady aukcji FM?

 

 

 

 

Witaj!

Aukcja twojej domeny xxxxxxxxxxx.pl została zakończona.

Ponieważ w aukcji nikt nie licytował, domena powróciła na twoje konto.

Z pozdrowieniami,

zespół AfterMarket.pl

 

 

 

 

 

A domeny u mnie nie ma! Zawsze pojawiały się w "do opłacenia" ale to już kolejna moja FMka, po której domena wyparowywuje z mojego panelu i nie mam możliwości jej zarejestrować, mimo, że bym chciał: (

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Wszystkie kontakty zostały sprawdzone i przywrócone. Adresy email nie będą już zmieniane z uwagi to, iż odnawianie transferem do jednego z naszych dodatkowych partnerów nie będzie już potrzebne.

 

Jeżeli jakiekolwiek domeny zostały wytransferowane do premium.pl, lecz nie trafiły do panelu abonenta z uwagi na niepotwierdzoną e-cesję (wiszą w "próżni"), to proszę o ticket - e-cesja zostanie potwierdzona w ciągu maksymalnie 24h.

 

Pozdrawiam,

Kuba

BOK AfterMarket.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak komuś zniknie jakaś domena w AM zawsze może pójść do Sądu, tyle, że na Cyprze ;)

Kiedyś pisałem o tym to nikt tego nie brał na poważnie.

W razie jakiejś draki trzeba będzie jechać lub wysłać pełnomocnika na Cypr.

Ciekaw jestem czy pod tym adresem ktoś urzęduje ;) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Wszystkie kontakty zostały sprawdzone i przywrócone. Adresy email nie będą już zmieniane z uwagi to, iż odnawianie transferem do jednego z naszych dodatkowych partnerów nie będzie już potrzebne.

 

 

Pozdrawiam,

Kuba

BOK AfterMarket.pl

 

Czy możesz rozwinąć tą część wypowiedzi ? Czyli te zmiany w kontaktach były celowe ? Dlaczego w ogóle odnawianie odbywało się przez transfer do partnera i dlaczego już nie ma takiej konieczności ? Chodzi o to że na jednym koncie nie było środków więc przenieśliście domeny na inne na którym były żeby domeny odnowić ? Echhh....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodzi o to że na jednym koncie nie było środków więc przenieśliście domeny na inne na którym były żeby domeny odnowić ?

Tak. Gdy kończyły się środki na koncie głównym, a nie było w danym momencie możliwości zasilenia salda w NASK (brak możliwości szybkich wpłat), czasami istniała konieczność odnawiania domen transferem do jednego z naszych partnerów służących głównie do przechwytywania domen (na którym środki wówczas były).

 

Zaniechanie konieczności podobnych działań ma związek z ogólną poprawą sytuacji finansowej w AfterMarket.pl.

 

Kuba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaniechanie konieczności podobnych działań ma związek z ogólną poprawą sytuacji finansowej w AfterMarket.pl.

 

Kuba

 

Hmm, czyli wypłaty wraz z odsetkami niebawem ruszą... ? Wszyscy czekamy z niecierpliwością a ja osobiście trzymam kciuki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez odsetek, ale chyba ruszyły...

 

Jeśli chodzi o maile, to u mnie jest w porządku - coś pomieszałem w pierwszym wpisie, albo po prostu się zmieniło...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Wszystkie kontakty zostały sprawdzone i przywrócone. Adresy email nie będą już zmieniane z uwagi to, iż odnawianie transferem do jednego z naszych dodatkowych partnerów nie będzie już potrzebne.

 

 

A możemy prosić o informację na jakiej podstawie były zmienane adresy e-mail na naszych kontach bez naszej wiedzy i zgody?

 

G.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obawiam się, ze kontakty nie zostały zmienione (przynajmniej nie u wszystkich) i odnoszę wrażenie, ze AM nad tym przestał panować.

Jeśli teraz każdy z klientów indywidualnie musi w tej sprawie interweniować to gratuluję takiego podejścia AM do klientów/abonentow.

Każdy, kto ma ukryte dane w bazie Whois nie może być - niestety - pewny, że domena mu nie spadnie, gdyż nie ma podglądu na swoje dane a zwłaszcza dane e-mailowe.

Z przykrością stwierdzam, że jestem zawiedziony. Domeny kupione i sprzedane w transakcjach escrow nie maja nawet zmian kontaktów po byłych abonentach. Zostały tylko niejako przesunięte z jednego konta na drugie. Nie dotyczy to wszystkich domen ale skala zjawiska może być znaczna.

Osobiście mam/miałem 5 takich przypadków na 300 domen a to jest powyżej 1,5 %. Wydaje mi się, że powinno być ZERO procent i nie ma tu miejsca na jakieś błędy statystyczne.

Edited by maryuse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak. Gdy kończyły się środki na koncie głównym, a nie było w danym momencie możliwości zasilenia salda w NASK (brak możliwości szybkich wpłat), czasami istniała konieczność odnawiania domen transferem do jednego z naszych partnerów służących głównie do przechwytywania domen (na którym środki wówczas były).

 

Zaniechanie konieczności podobnych działań ma związek z ogólną poprawą sytuacji finansowej w AfterMarket.pl.

 

Kuba

 

Czyli celowo zmienialiście adresy e-mail na kontach klientów na Wasze.... Później tranferowaliście domeny pomiędzy różnymi Registrarami bez wiedzy i zgody... Odważnie, delikatnie mówiąc. Nawet bardzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie dokońca jest wszystko w porządku, pomijam sprawę samego procederu podmiany adresów abonentom przez AM, który wyklucza wg. mnie trzymanie tam choćby jednej domeny.

Sprawa dotyczy tez domen .com, moja domena, w kontakcie w panelu ma przypisany prawidłowy (mój) adres email. Niestety prawda jest taka, co można łatwo sprawdzić u źródła czyli w whois ma przypisany adres domains@dropped.pl.

Nie dość, że AM popodmieniał adresy kontaktów, to dodatkowo nie ma o tym żadnej informacji w panelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...]

Sprawa dotyczy tez domen .com, moja domena, w kontakcie w panelu ma przypisany prawidłowy (mój) adres email. Niestety prawda jest taka, co można łatwo sprawdzić u źródła czyli w whois ma przypisany adres domains@dropped.pl.

[...]

Ale w jakim kontakcie (owner/ admin/ tech/ billing) masz taki adres?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×