Jump to content
Sign in to follow this  
clever

Brak prefesionalizmu w premium.pl

Recommended Posts

Po korespondencji mailowej z działem technicznym jak dokonać ustawienia pewnych parametrów na domenach w dniu wczorajszym przystąpiłem w dniu dzisiejszym do szeregu operacji na domenach. Jakież było moje zdziwienie gdy po pewnym czasie zobaczyłem na ekranie monitora informacje:

 

Wystąpił błąd na stronie.

Twój adres IP został zablokowany. Kontakt: biuro@premium.pl, tel: 801 066 444

 

Oczywiście skontaktowałem sie z BOK i usłyszałem, ze zaraz zostanie to przekazane do działu technicznego, po 30 minutach następny telefon i ta sama nawijka ze strony BOK, po następnych 30 minutach tel. do BOK i ta sama rozmowa. Gdy prosiłem o kontakt z działem technicznym to okazało się, ze mogę tylko kontaktować się z BOK a w BOK nie wiedza dlaczego zablokowane IP, nie wiedza kiedy zostanie odblokowane. Nie interesuje ich, ze tracę cały czas, nie mogę wykonać żadnych działań na moich domenach, ani ich opłacić ani dokonać żadnej innej operacji, które miałem zaplanowane na dzień dzisiejszy.

Kompletne Déjà vu z sytuacją dropped.

Mimo mojego sentymentu do premium.pl tutaj widzę kompletny brak profesjonalizmu w działaniu. Miałem przygotowane następną pule domen do przeniesienia do premium ale widzę, że muszę się nad tym poważnie zastanowić i dywersyfikować rejestratorów aby nie zostać nagle odcięty od dostępu do wszystkich swoich domen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ręcznie zbanowałem Twoje IP. Wywołanych zostało prawie 5000 odsłon w krótkim czasie. Odsłony były wykonywane w podobnych odstępach czasu, co rodziło podejrzenie skryptów (które są w premium.pl zakazane). Z uwagi na zabezpieczenia premium.pl i chęć zapewnienie pełnej stabilności systemu, blokujemy takie sytuacje do chwili wyjaśnienia. W normalnej sytuacji najpierw nastąpiłby kontakt telefoniczny, a później blokada, ale z tego IP korzysta kilku użytkowników i reakcja musiała być natychmiastowa.

 

Każdego dnia banujemy setki atakujących, spamujących i dokonujących różnych nadużyć IP. Bezpieczeństwo serwisu jak i komfort naszych użytkowników są dla nas równie ważne, stąd mechanizmy są dopracowywane, a procedury udoskonalane. Jeśli nie skorzystałeś z żadnych skryptów, przykro mi, że błędnie zinterpretowałem logi Twojego IP.

 

IP został odblokowany, a dalsza korespondencja będzie prowadzona przez obsługę za pomocą ticketa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uprzejmie informuję, że to nie żadne skrypty tylko moja współpracownica Kinga dokonywała zmian we wpisach DNS domen. Ponieważ mam sporo domen w premium a Kinga pracuje bardzo szybko to błędnie zinterpretowaliście ilość połączeń. Wystarczyło tylko sprawdzić co jest wykonywane w serwisie i wiedzielibyście, ze to nie jest żaden skrypt tylko człowiek.

Nie jest prawdą, że z tego IP korzysta kilku użytkowników. IP jest dedykowane własnie dlatego, aby nie dochodziło do sytuacji blokowania IP z powodu działania na nim innych osób. I takie tłumaczenie bardzo mi się nie podoba.

Nie było dla mnie problemem zablokowanie IP tylko sposób załatwiania sprawy po mojej telefonicznej interwencji a raczej brak załatwienia i udzielenia jakiejkolwiek informacji w tej sprawie. Panowie z BOK bezładnie rozkładali ręce i mogli mi tylko powiedzieć, że nic nie wiedzą. Taka odpowiedz w przypadku, gdy tracę dostęp do setek domen mnie nie satysfakcjonuje i to jest poważny problem u Was.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wywołanych zostało prawie 5000 odsłon w krótkim czasie. Odsłony były wykonywane w podobnych odstępach czasu, co rodziło podejrzenie skryptów

 

Uprzejmie informuję, że to nie żadne skrypty tylko moja współpracownica Kinga dokonywała zmian we wpisach DNS domen. (...) a Kinga pracuje bardzo szybko to błędnie zinterpretowaliście ilość połączeń.

 

Clever wywołałeś mega uśmiech na mojej twarzy :)

 

EOT

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Uprzejmie informuję, że to nie żadne skrypty tylko moja współpracownica Kinga dokonywała zmian we wpisach DNS domen. Ponieważ mam sporo domen w premium a Kinga pracuje bardzo szybko to błędnie zinterpretowaliście ilość połączeń. Wystarczyło tylko sprawdzić co jest wykonywane w serwisie i wiedzielibyście, ze to nie jest żaden skrypt tylko człowiek.

 

Dokładnie wiedzieliśmy co jest wykonywane, a ignorowanie takiej ilości odświeżeń byłoby bardzo nieodpowiedzialnym krokiem. Logi zostaną poddane dokładnej analizie i jeśli rzeczywiście nie był to skrypt, mechanizmy zostaną udoskonalone.

 

Nie jest prawdą, że z tego IP korzysta kilku użytkowników. IP jest dedykowane własnie dlatego, aby nie dochodziło do sytuacji blokowania IP z powodu działania na nim innych osób. I takie tłumaczenie bardzo mi się nie podoba.

 

Nasze logi logowań mówią co innego.

 

Nie było dla mnie problemem zablokowanie IP tylko sposób załatwiania sprawy po mojej telefonicznej interwencji a raczej brak załatwienia i udzielenia jakiejkolwiek informacji w tej sprawie. Panowie z BOK bezładnie rozkładali ręce i mogli mi tylko powiedzieć, że nic nie wiedzą.

 

BOK to BOK, nie technicy. Nie ma w tym nic dziwnego że nie znali odpowiedzi, ponieważ musieli się skonsultować z działem technicznym, który z kolei musiał przeanalizować logi.

 

Wszystko zadziałało prawidłowo, od blokady, przez procedury rozwiązania sprawy. Jedynym problemem jest ewentualny błąd w interpretacji logów, co zostanie dogłębnie sprawdzone. Z mojej strony kończę udział w temacie i zapraszam do ticketa.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szybko, sprawnie, miło(?), profesjonalnie - całe Premium. Bezpiecznie trzymać u nich domeny. Nie mam płacone od Przemka za słodzenie, ale tak mnie naszło ;-]

 

Sorry za OT

EOT

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

clever ile płacisz p. Kindze miesięcznie? Jeżeli jest tak szybka jak napisałeś i obrabia robote szybciej niż skrypt/robot to daj mi namiary, a dam jej 100% więcej. Mam masę roboty, ślub za pasem i już nie daję rady...

 

PS. Ile ma lat?

Edited by CzarnyElo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak swoja droga, jestem ciekaw, co by bylo, gdyby mi sie nudzilo i klikalbym sobie po premium.pl :ph34r:

Dawniej tak robilem z lista spadow, ze spady z dwoch i wiecej tygodni, jak i czesc aukcji dalo sie przejrzec w ciagu kilku godz. Fakt, przejrzenie jednej strony troche zajmowalo, ale i robota idzie ustawic tak, by parsowal strone co minute/dwie/piec.Czytajac ten watek, zaczynam sie obawiac, zeby i mnie premium nie bloknelo kiedys za korzystanie z ich uslug...

 

Bez sensu sa te dziwne blokady... Chyba, ze ktos zapetlil i odpytywal co sekunde, no to sie nie dziwie, ale w przeciwnym wypadku jest to bez sensu... Rownie dobrze mozna zatrudnic w/w Kinge zamiast pisac skrypt i recznie skopiowac dane. Wyjdzie troche drozej, ale kto upartemu zabroni? Sztuka dla sztuki w premium? To moze za przegladanie premium wprowadzic oplaty od kazdej strony? Bedzie jeszcze bardziej "premium"! :P

 

Nic mi do tego, bo nie moja pisakownica i nie moje zabawki, jednakze konkurencja jakos nie blokuje i zyje, a nawet daje API.

 

I jesli juz blokada, to niech bedzie do serwisu, ale do panelu z zarzadzaniem swoimi domenami powinien byc pelen dostep. Nie jestem "papuga", aczkolwiek blokada do domen klientow, na chlopski rozum, ociera sie o paragraf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@empireus: naprawdę sądzisz, że w premium.pl nudzimy się, więc siedzimy i wymyślamy jak uprzykrzyć życie swoim użytkownikom?

 

Nie musisz się obawiać blokady ani odcięcia od swoich domen, bo nawet jeśli uruchomisz skrypt, który Ci się zapętli, to blokada będzie *do czasu wyjaśnienia*, a nie permanentna. Może więc się zdarzyć, że *z własnej winy* stracisz dostęp do panelu na jakiś czas, ale na pewno nie permanentnie. Z kolei szansa na zablokowanie konta przy normalnym użytkowaniu ("co by bylo, gdyby mi sie nudzilo i klikalbym sobie po premium.pl") jest zerowa z kilku powodów, których nie będę tu wymieniał, by nie ułatwiać "pracy" osobnikom próbującym obejść zabezpieczenia.

 

Mechanizmy blokad nie powstały jako nasze widzimisię, naprawdę mamy na co zużywać czas i zasoby - zostały wprowadzone z konieczności. Nie po to, by użytkownikom utrudniać użytkowanie panelu, ale właśnie po to by zapewnić Wam korzystanie z niego bez przeszkód. Dzięki tym mechanizmom niemal niezauważalnie dla Was odparliśmy trwające ponad miesiąc ataki ddos i próby penetracji serwisu. Zgodnie z Twoją filozofią pewnie byłoby lepiej, aby serwis przez miesiąc działał 100x wolniej, niż żebyśmy w tym czasie raz pomyłkowo zablokowali na kilka godzin normalnego użytkowika (bo jak dotąd, pomyłkowa blokada IP zdarza się nie częściej niż średnio raz na miesiąc - zaś różnego rodzaju ataki oraz nagminne próby parsowania serwisu zdarzają się codziennie).

 

Zdaję sobie sprawę, że użytkownicy nie widzą tego wszystkiego co my, ani tym bardziej nie widzą tego TAK jak my, ale stwierdzenia takie jak:

"zaczynam sie obawiac, zeby i mnie premium nie bloknelo kiedys za korzystanie z ich uslug"

"Bez sensu sa te dziwne blokady"

"Sztuka dla sztuki w premium?"

"konkurencja jakos nie blokuje i zyje"

"blokada do domen klientow"

świadczą jedynie o zupełnej nieznajomości tematu zestawionej z nieodpartą chęcią wypowiedzenia się nań.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pb - a jaką macie procedurę gdy chcecie się rozstać z klientem?

Tzn klient uważa że wszystko jest ok wy że nie.

Pomijam tu kwestię tego kto ma rację, czy coś robił czy nie i udowadniania tego.

Generalnie - z waszej strony jest blokada konta. Klient chce się rozstać. Jak to działa? Czasowe odblokowanie? Czy inna procedura?

Nawiasem ciekawe jak inni rejestratorzy ale nie mogę Cię o to pytać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli klient mocno narozrabia i idzie w zaparte, to oczywiście on i jego domeny żegnają się z serwisem. Mieliśmy taki przypadek chyba jeden, poszedł ban i wysłaliśmy auth na maila żeby zabrał co jego.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mieliśmy taki przypadek chyba jeden, poszedł ban i wysłaliśmy auth na maila żeby zabrał co jego.

 

Dobre :) i rzeczywiście pewnie można wiele znieść ze strony klienta, ale wyobrażam sobie, że zdarzają się ekstremalnie ciężkie przypadki.

 

Uwielbiam buszować w Premium w panelu, dodawać opisy, grafiki i zmieniać ustawienia - mam wrażenie, że tyle możliwości jakie daje mnogość opcji w panelu, to jest właśnie wielkie ułatwienie dla inwestora w sprzedaży domen (i dla klienta także).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie musisz się obawiać blokady ani odcięcia od swoich domen, bo nawet jeśli uruchomisz skrypt, który Ci się zapętli, to blokada będzie *do czasu wyjaśnienia*...

A w tym czasie akurat moze spadac mi domena...

Może więc się zdarzyć, że *z własnej winy* stracisz dostęp do panelu na jakiś czas, ale na pewno nie permanentnie.

A co jesli nie z mojej winy, Wasz skrypt blednie zakwalifikuje mnie jako robota i zaistnieje sytuacja j/w napisalem?

 

I co jezeli w moim bloku jest siec osiedlowa, gdzie wszyscy siedzimy za NAT? Powiedzmy, ze sasiad, o ktorym nie mam bladego pojecia, nabroi u Was, to mam za niego odpowiadac?

 

Co w przypadku gdy mam zmienne IP i akurat po "zbrodni" kogos innego, zostanie ono przydzielone mi?

 

...

Zgodnie z Twoją filozofią pewnie byłoby lepiej, aby serwis przez miesiąc działał 100x wolniej, niż żebyśmy w tym czasie raz pomyłkowo zablokowali na kilka godzin normalnego użytkowika (bo jak dotąd, pomyłkowa blokada IP zdarza się nie częściej niż średnio raz na miesiąc - zaś różnego rodzaju ataki oraz nagminne próby parsowania serwisu zdarzają się codziennie).

Przeczytaj moj post powyzej jeszcze raz, tym razem uwaznie i bez emocji. Napisalem tam: "Chyba, ze ktos zapetlil i odpytywal co sekunde, no to sie nie dziwie, ale w przeciwnym wypadku jest to bez sensu..."

 

świadczą jedynie o zupełnej nieznajomości tematu zestawionej z nieodpartą chęcią wypowiedzenia się nań.

 

Przepraszam, ze w przyplywie nieodpartej checi wypowiedzenia sie, w ogole raczylem cokolwiek o Was napisac...

 

Ciage sobie zapominam, ze o Was nalezy pisac w superlatywach, albo wcale.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A w tym czasie akurat moze spadac mi domena...

 

Powodów błędnego wygaśnięcia domeny może być tysiąc, a jednak nie miało to jeszcze u nas miejsca. Tak więc myślę, że kwestia ta jest u nas na tyle dobrze kontrolowana, że nie ma konieczności dyskusji o nieistniejącym problemie. Na pytania "co by było gdyby" odpowiadamy sobie po kilkanaście razy każdego dnia i tak rozwijamy system, by w dowolnej sytuacji zachował się prawidłowo.

 

A co jesli nie z mojej winy, Wasz skrypt blednie zakwalifikuje mnie jako robota i zaistnieje sytuacja j/w napisalem?

 

Skrypt banuje tylko IP, które nie są powiązane z użytkownikami. Pozostałymi zajmuje się dział techniczny, który co prawda może się pomylić, aczkolwiek zdarza się to wyjątkowo rzadko, w porównaniu do skutecznie zablokowanych ataków. Korzystamy nie tylko ze swojego doświadczenia, ale także dużo większych firm, które wzbogacają naszą wiedzę. Każdy mechanizm można doskonalić i tak też robimy.

 

I co jezeli w moim bloku jest siec osiedlowa, gdzie wszyscy siedzimy za NAT? Powiedzmy, ze sasiad, o ktorym nie mam bladego pojecia, nabroi u Was, to mam za niego odpowiadac?
Co w przypadku gdy mam zmienne IP i akurat po "zbrodni" kogos innego, zostanie ono przydzielone mi?

 

IP to tylko jedno z dziesiątek czynników, które bierzemy pod uwagę. Potrafimy skutecznie wykrywać koneksje.

 

Przeczytaj moj post powyzej jeszcze raz, tym razem uwaznie i bez emocji. Napisalem tam: "Chyba, ze ktos zapetlil i odpytywal co sekunde, no to sie nie dziwie, ale w przeciwnym wypadku jest to bez sensu..."

 

Widzisz empireus.. potrafisz w ciągu chwili ocenić nasz mechanizm i stwierdzić co ma sens, a co nie. Skoro kilka lat doświadczenia przy budowie giełdy domen i nie tylko, wsparcie liderów rynku w kwestiach bezpieczeństwa i setki odpartych, często poważnych ataków sprowadzają się do tak błahego podsumowania, to nawet nie podejmuję dyskusji o tym ile razy ochroniły nie tylko premium.pl, ale przede wszystkim użytkowników.

 

Przepraszam, ze w przyplywie nieodpartej checi wypowiedzenia sie, w ogole raczylem cokolwiek o Was napisac...

 

Myślę, że tu nie chodzi o emocje.. po prostu zawsze użytkownik będzie widział inaczej niż obsługa, a tym bardziej programiści czy technicy. Rozmawianie, a w tym przypadku słuchanie rad internautów w kwestiach bezpieczeństwa byłoby nie tylko amatorskie, co przede wszystkim głupie. Są od tego specjaliści i ich rad słuchamy. Myślę, że tego chcą właściciele domen u nas utrzymywanych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Widzisz empireus.. potrafisz w ciągu chwili ocenić nasz mechanizm i stwierdzić co ma sens, a co nie. Skoro kilka lat doświadczenia przy budowie giełdy domen i nie tylko, wsparcie liderów rynku w kwestiach bezpieczeństwa i setki odpartych, często poważnych ataków sprowadzają się do tak błahego podsumowania, to nawet nie podejmuję dyskusji o tym ile razy ochroniły nie tylko premium.pl, ale przede wszystkim użytkowników.

...

 

Ja tylko probuje sie dowiedziec, czy zapuszczajac sobie bota zasysajacego co (powiedzmy) 20 sek jakies dane z Waszej strony, narazony bede na odciecie od panelu. Bo czym taki bot bedzie sie roznil ode mnie, gdzie w takim samym odstepie czasowym, klikal bede sobie po Waszej stronie i robil: CTRL-A, CTRL-C, ALT-TAB, CTRL-V, ENTER, ALT-TAB, click itd? Szybko, prawda? :) Fakt, bot nie zrobi sobie przerwy na potrzeby fizjologiczne :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tym przypadku skrypt Cię nie zablokuje, ale na pewno dowie się o tym dział techniczny. Wtedy nastąpi analiza tego, co spowodowało wzmożony ruch w Twoim panelu. Jeśli to będą różne czynności, normalne dla utrzymywanych domen, administrator na pewno uzna zgłoszenie od systemu za "fałszywy alarm".

 

Jeśli natomiast (dla przykładu) będziesz się co minutę logował, inicjował co chwilę nową płatność, błędnie autoryzujesz kilkukrotnie dostęp do kreatora sprzedaży albo wyświetlisz w krótkim czasie xxxx ofert na giełdzie - reakcje mogą być różne. Technik może podjąć decyzję o nałożeniu mechanizmu captcha w celu weryfikacji, czy operacje wykonuje człowiek; może zostać przekazana prośba do działu DOK o kontakt z klientem w celu weryfikacji co jest powodem cyklicznych zachowań (a także czy jest ich świadomy), a może też nastąpić chwilowy BAN, gdzie technik szybko zauważy czy mimo bana skrypt nadal usiłuje uzyskać dostęp do różnych stron.

 

Mamy kilkaset różnych mechanizmów wykrywających problemy systemowe, gdzie są to zarówno ataki, próby wstrzykiwania złośliwego kodu jak i podbijanie aukcji czy zakładanie kolejnych kont z powodu blokady pozostałych. Bany lecą za różne przewinienia, tak więc ciężko podać na wszystko jedną odpowiedź, ale błędne decyzje są marginesem, który przy kolejnych udoskonaleniach skutecznie niwelujemy.

 

Nie możemy mówić o wszystkich mechanizmach, bo zabezpieczenia, które są wszystkim znane, to nie zabezpieczenia tylko utrudnienia. Mam nadzieję, że po części rozwiałem Twoje wątpliwości, a potencjalnych problemów nigdy nie napotkasz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tym przypadku skrypt Cię nie zablokuje, ale na pewno dowie się o tym dział techniczny. Wtedy nastąpi analiza tego, co spowodowało wzmożony ruch w Twoim panelu. Jeśli to będą różne czynności, normalne dla utrzymywanych domen, administrator na pewno uzna zgłoszenie od systemu za "fałszywy alarm".

 

Jeśli natomiast (dla przykładu) będziesz się co minutę logował, inicjował co chwilę nową płatność, błędnie autoryzujesz kilkukrotnie dostęp do kreatora sprzedaży albo wyświetlisz w krótkim czasie xxxx ofert na giełdzie - reakcje mogą być różne. Technik może podjąć decyzję o nałożeniu mechanizmu captcha w celu weryfikacji, czy operacje wykonuje człowiek; może zostać przekazana prośba do działu DOK o kontakt z klientem w celu weryfikacji co jest powodem cyklicznych zachowań (a także czy jest ich świadomy), a może też nastąpić chwilowy BAN, gdzie technik szybko zauważy czy mimo bana skrypt nadal usiłuje uzyskać dostęp do różnych stron.

 

Mamy kilkaset różnych mechanizmów wykrywających problemy systemowe, gdzie są to zarówno ataki, próby wstrzykiwania złośliwego kodu jak i podbijanie aukcji czy zakładanie kolejnych kont z powodu blokady pozostałych. Bany lecą za różne przewinienia, tak więc ciężko podać na wszystko jedną odpowiedź, ale błędne decyzje są marginesem, który przy kolejnych udoskonaleniach skutecznie niwelujemy.

 

Nie możemy mówić o wszystkich mechanizmach, bo zabezpieczenia, które są wszystkim znane, to nie zabezpieczenia tylko utrudnienia. Mam nadzieję, że po części rozwiałem Twoje wątpliwości, a potencjalnych problemów nigdy nie napotkasz.

 

O, i to uznaje za wyczerpujaca i bardzo pomocna odpowiedz :) Dzieki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziekuję za wszystkie wpisy. Ustosunkuje się do nich w ciaglu kilku dni. Natomiast mam dziś mam inny problem, ale idealnie pasujacy do tego topicu. Znowu kompletny brak profesionalizmu w premium.pl. Wyglada to mniej więcej tak: ja pisze ze nie otrzymuje maila a oni mi na to, ze u nich też ładna pogoda, ale do rzeczy.

 

Postanowilem dzis przetransferować do premium 64 domeny. Sprawa wydaje sie prosta i do zalatwienia w ciagu godziny, ale nie w premium. Dla tych co nie wiedza to informuję, że aby przenieś domene do premium to nalezy potwierdzić operacje w trzech mailach. Ostatnim trzecim potwierdzeniem jest zgoda nowego właściciela. Opisywana procedura jest pewnym uproszczeniem, ale nie ona jest tu meritum sprawy. I właśnie ta procedura zatrzymała sie u mnie na trzecim mailu. Nie otrzymałem z premium maila z linkiem do potwierdzenie. Ok, jest problem to piszę do BOK następujacego maila:

 

"W dniu dzisiejszym zainicjowalem przeniesienie 64 domen do premium.pl

Wszystkie przeniesienia "stoja" bo na adres xyz@xyz.pl nie sa wysylane potwierdzenia przez system premium.pl

z NASK przyszły maile, z AZ.pl przyszly maile tylko nie dochodza maile z premium.

Prosze potraktowac ta sprawe jak PILNĄ, gdyż nie mam zamiaru tracic calego dnia z powodu przenoszenia 64 domen"

 

Ponieważ w ciagu godziny nie otrzymałem zadnej odpowiedzi pozwoliłem sobie zadzwonić do BOK gdzie w sposób zwiezly próbowałem wytłumaczyć jaki jest problem. Po 10 minutowym nabijaniu kabzy dla premium.pl (stały element przy dzwonieniu na numer specjalny - prosze poczekać na linii) otrzymałem odpowiedz, że będzie załatwione.

Po chwili otrzymalem maila z BOKo następujacej treści:

 

"W odniesieniu do naszej rozmowy telefonicznej, wiadomości odnośnie cesji domen zostały wysłane na inny adres, niż który wskazywał Pan podczas rozmowy telefonicznej . Adres abc@abc.pl jest uwzględniony przy części domen jako kontaktowy u obecnego operatora domen. Proszę o weryfikacje zawartości skrzynki. Wszystkie wiadomości e-cesji jaki potwierdzenia transferu zostały wysłane z naszego systemu poprawnie. Przykład wysyłki, może Pan zweryfikować pod adresem https://premium.pl/transfer/details.html?id=00000000"

 

Z maila jasno wynika, ze Pan nie rozumie calkowicie jaki jest roblem. To o czym on pisze juz dawno bylo przeklikane i zatwierdzone, pozostał tylko ostatni element, czyli potwierdzenie cesji u nowego abonenta a to dotyczy mojej osoby i moich danych kontaktowych znajdujacych sie w premium.pl. Pozwoliłem sobie odpowiedzieć na tego maila w następujacy sposób:

 

"Wedlug mnie to do zakonczenia transferu domen potrzebne jest potwierdzenie abonenta koncowego i w tym celu powinniscie wyslac maila do abonenta koncowego. Abonentem koncowym jestem ja, czyli XYZ z adresem email xyz@xyz.pl i probuje Wam wytłumaczyć, ze nie moge tego potwierdzic bo nie otrzymalem maila z systemu premium.pl na ten adres.

Powiem szczerze, ze zaczyna mnie to irytowac, bo nie bardzo rozumiem dlaczego piszecie o adresie abc@abc.pl i co on ma wspolnego z zakonczeniem transferu jak z tego adresu potwierdzilem wszystkie przesłane maile. Nie twierdze, ze system nie wyslal mail, ja tylko twierdze, zgodnie z prawda ze na maila xyz@xyz.pl nie przysla ani jedna informacja do potwierdzenia cesji, ani jedna i to pomimo moich ręcznych ponowień.

Zaczynam czuc sie jak natręt, który wbrew Panstwa postawie chce na siłe przenieść do Was swoje domeny. Myśle, że przy ponad xxx domenach znajdę rejestratora, który przygarnie mnie i przed ktorym nie bede musial udowadniac,że nie jestem wielbłądem. Mam w głębokim poważaniu takiego rejestratora, u którego muszę stracić cały dzien, zeby dokonać prostej operacji transferu 64 domen, bez widoków na pozytywne zakończenie tej operacji. Pikanteri całej sprawie dodaje to, ze z AZ.pl wytransferowałem domeny (jak się teraz okazuje to w kosmos, bo nie ma ich tam już na końcie) a w premium.pl też ich nie mam na swoim koncie bo nie został zakończony transfer. Nie mam możliwości dokonania jakiejkolwiek zmiany we wpisach DNS tych domen czy też zmiany ich delegacji.

 

PS. Przy takim podejściu do klienta w premium.pl, wykonałem jeden telefon do innego rejestratora gdzie przyjma mnie z otwartymi ramionami na warunkach jakie mam w premium.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Transfery masz tutaj: https://premium.pl/transfer.html a w rozwinięciu masz link do szczegółów każdego transferu z osobna. Jest też dokładna informacja na czym stoi transfer, na jaki adres został wysłany e-mail, a także link do ponowienia wysyłki wiadomości potwierdzającej.

 

Czas możesz oszczędzić bardzo łatwo: postępuj zgodnie z instrukcjami i informacjami zawartymi w panelu.

 

Pragnę zauważyć, że posiadasz różne adresy w kontaktach, dla części potwierdziłeś tylko wiadomość do obecnego właściciela, dla pozostałych w ogóle. Wiadomości więc dochodzą, a nasze logi to potwierdzają. Możliwe więc że wiszą gdzieś u Ciebie w spamie, zostały przeoczone (lub pomylone z jakimś potwierdzeniem), a prostym rozwiązaniem jest ponowienie wysyłki za pomocą opcji w panelu.

 

Na bieżąco spływają transfery, nie mamy zgłoszeń o nieprawidłowościach. W celu wspólnej oszczędności czasu zapraszam do oficjalnej drogi kontaktu i współpracy przy rozwiewaniu wątpliwości, ponieważ taka wymiana korespondencji z pewnością nie będzie wydajna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety, muszę skorzystać jeszcze z tej formy kontaktu, bo bardzo nie lubie jak ktoś sugeruje, że ma do czynienia z osobą ograniczona i nie umiejącą czytać.

 

Każdy z nie dokończonych transferów stoi w następującym miejscu:

 

"Oczekuje na potwierdzenie przez obecnego abonenta"

 

Zgodnie z Twoja sugestią kliknąłem w "Wyślij wiadomość ponownie." Robiłem to też wcześniej bo przeczytałem ze zrozumieniem informacje zawartą w serwisie:

 

"Jeśli wiadomości nie doszły w ciągu kilku minut - zaczekaj, może to potrwać do 30 minut. Jeśli trwa dłużej, skorzystaj z opcji "wyślij wiadomość ponownie" (jeśli jest dostępna) lub zgłoś problem do Biura Obsługi Klienta."

 

Zrobiłem jedno i drugie. W cytowanej powyżej informacji dopuszczacie możliwość nie otrzymania maila z systemu, więc nie wiem dlaczego tak sie dziwicie, że taka sytuacja ma miejsce w moim prypadku.

W pierwszym przypadku nic to nie pomogło bo wiadomość ani za pierwszym ani za entym razem nie przyszła. W drugim przypadku też nic to nie pomogło bo zamiast rozwiązać problem lub załatwić sprawę w inny sposób to próbujecie udowodnić, że jestem ograniczony i nie potrafie czytać ze zrozumieniem tekstu. A może to wy jesteście ograniczenie i nie potraficie przeczytać ze zrozumieniem prostego jednozdaniowego tekstu, że nie mogę zakończyć transferu bo nie dochodzi do mnie ostatni mail do potwierdzenia na adres zarejestrowany w premium.pl

 

Pragniesz zauważyć, ze posiadam różne adresy w kontaktach co jest totalnym kłamstwem. W swoich kontaktach w premium.pl mam tylko jeden adres email. Jeżeli jest możliwość dodania wielu adresów email w kontaktach to bądz uprzejmy podać jak to ustawić, chciałbym na koncie w premium mieć dla każdej domeny inny adres email kontaktowy lecz jeżeli jest to nie możliwe to nie pie... głupot i nie rób idioty z kogoś, bo moze sie okazać, że sam wyjdziesz na ......

 

Nie twierdzę, że system nie wysłał informacji. Twierdze, że ja jej nie otrzymałem i dlatego interweniowałem w BOK. Tak więc udawadnianie, że wiadomość została wysłana jest bezcelowe, bo tego nie kwestionuję.

 

Transfery domen do premium.pl robiłem ostatnio:

30.07.2012, 28.07.2012, 26.07.2012, 25.07.2012, 23.07.2012, 22.07.2012, 21.07.2012, 20.07.2012, 19.07.2012, 18.07.2012, 16.07.2012, 14.07.2012, 13.07.2012, 12.07.2012, 11.07.2012 i wszystkie zakończyły się sukcesem. Czy człowiek nierozgarniety za jakiego próbujesz mnie przedstawić mógłby tego dokonać?

 

Uderz się w piersi. Czy tak ma wyglądać pomoc w rozwiazywaniu problemów klienta? Czy to jest w pełni profesionalne podejście do klienta. Gdybym nawet coś zrobił źle to jako amator mam do tego prawo a Wy jako profesionaliśći powinniście mi pokazac gdzie zrobiłem błąd i podać krok po kroku sposób rozwiazania tego problemu, ale widzę, że pseudo profesionalistom z premium.pl latwiej jest próbować udowodnić, że klient jest nierozgarnięty niz skutecznie rozwiązać jego problem. Od godz. 12.00 mineło juz kilka godzin, przesłaliśmy do siebie kilka maili, opublikowaliśmy kilka postów na forum, tylko ani okrok nie posuneliście sie w rozwiazaniu mojego problemu. Czy na tym ma polegać wasz profesionalizm i skuteczność w rozwiazywaniu problemów klienta?

 

A ty Interson Przeproś w imieniu swoim jak i firmy, bo uważam, że przeprosiny mi się należą i podeślij na maila rozwiązanie tego problemu, bo moje 64 domeny zostały już przetransferowane do premium.pl tylko ja nie mam do nich dostępu.

 

Zupełnie jak w dropped - cóz z tego, że sprzedałem domenę jak pieniedzy nie mam i nie wiadomo kiedy i czy w ogóle będe miał.

Pamiętaj, że to dzieki takim ludziom jak ja otrzymujesz co miesiąc wypłatę, więc proponuje zakasać rękawy i do roboty aby rozwiazać problem a nie pisać farmazony na forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panie Interson juz prawie 9.00 wstawac i do roboty bo ja nadal nie mam swoich domen, ktore przetransferowalem do premium!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×