michaelt 3 Report post Posted October 8, 2012 Witam, w jaki sposób można skontaktować się z kupującym na giełdzie w aftermarket? Szukam i szukam takiej opcji...czy tylko "ranking kupującego" jest dostepny? Dzięki za podpowiedzi. Share this post Link to post Share on other sites
Cockney 94 Report post Posted October 8, 2012 O ile dobrze pamiętam (bo z AM już praktycznie nie korzystam) została zablokowana taka możliwość z uwagi na proceder sprzedaży pozagiełdowych. Share this post Link to post Share on other sites
michaelt 3 Report post Posted October 8, 2012 O ile dobrze pamiętam (bo z AM już praktycznie nie korzystam) została zablokowana taka możliwość z uwagi na proceder sprzedaży pozagiełdowych. Dzięki za info. Ostatnio miałem problem z escrow. Domena sprzedana, opłacona przez kupującego "wisiała" kilka dni w moim koncie jako "oczekuje na zapłatę". Dopiero po ticketach i telefonach udało się doprowadzić transakcję do końca. Dlatego nie mam pewności, że domena, którą obecnie sprzedałem i oczekuje na zapłatę nie jest już opłacona. To jest trochę mhhhh pośrednik biorący prowizję, którego trzeba pilnować, aby wywiązał się z podstawowych obowiazków. Share this post Link to post Share on other sites
Icebreaker 327 Report post Posted October 8, 2012 to nie chodzi o to że się nie wywiązują, po prostu zdarza się, że środki przekazują dopiero pod koniec termin escrow - mimo że środki wpłyną do nich wcześniej. Też spotkałem się z takim przypadkiem. Jednak na szczęście czekanie dodatkowego dnia nie było dla mnie żadnym problemem Share this post Link to post Share on other sites
michaelt 3 Report post Posted October 8, 2012 (edited) to nie chodzi o to że się nie wywiązują, po prostu zdarza się, że środki przekazują dopiero pod koniec termin escrow - mimo że środki wpłyną do nich wcześniej. Też spotkałem się z takim przypadkiem. Jednak na szczęście czekanie dodatkowego dnia nie było dla mnie żadnym problemem dla mnie tez nie jest to problem, tylko nie mam czasu na pilnowanie, czy wszystko w AM działa poprawnie i chociaż jestem "skromnym" użytkownikiem, to pewności i zaufania mam dla nich coraz mniej...niestety P.s - spróbuj tłumaczyć KK, laikowi, osobie, której pomagałeś zakładać konto w AM potrzebne do escrow, dlaczego po wpłacie pieniędzy i opłaceniu domeny nie jest ona automatycznie na jego koncie. Edited October 8, 2012 by michaelt Share this post Link to post Share on other sites
Icebreaker 327 Report post Posted October 8, 2012 pilnować raczej nie musisz... wszystko robione jest automatem, i jak tylko kasa doszła do nich i Ty ją dostaniesz, natomiast jeśli klient nie opłaci domeny w czasie po tym czasie będzie wiadomość o tym, że klient nie opłacił domeny 1 Share this post Link to post Share on other sites
Icebreaker 327 Report post Posted October 8, 2012 P.s - sprĂłbuj tłumaczyć KK, laikowi, osobie, ktĂłrej pomagałeś zakładać konto w AM potrzebne do escrow, dlaczego po wpłacie pieniędzy i opłaceniu domeny nie jest ona automatycznie na jego koncie. Prawdopodobnie nie korzystał z przelewu ekspresowego tylko przelew na konto a to wiadomo, że dłużej trwa proces księgowania na konto AM trwa nieco dłużej. Po opłaceniu domeny domena znajduje się koncie kupującego w czasie do 2-3 godzin Share this post Link to post Share on other sites
michaelt 3 Report post Posted October 8, 2012 Po opłaceniu domeny domena znajduje się koncie kupującego w czasie do 2-3 godzin Zgadzam się z Tobą. Tylko w tamtym konkretnym przypadku pieniądze były na koncie mojej klientki, opłaciła domenę etc. i przez 3 dni wszystko wisiało w próźni. Nie jestem typem buntownika, nie obrażam się na aftermarket itd. lubię ten serwis, ale lubię też wiedzieć, że płacąc za usługę ( czyt. prowizja ), ktoś zadba o to ( będzie pilonował tych "automatów" ), aby została dobrze wykonana. Ok - tematem wątku był kontakt z kupującym. Już wiem, że nie ma takiej opcji. Mogę tylko powiedzieć, że nie rozumiem zupełnie dlaczego została wycofana. Pozdrawiam Michał Share this post Link to post Share on other sites
Icebreaker 327 Report post Posted October 8, 2012 Mogę tylko powiedzieć, że nie rozumiem zupełnie dlaczego została wycofana. Jeden z użytkowników tego forum zasugerował, że można zbierać kontakt przez AM następnie domenę sprzedawać własną drogą ( proforma, faktura ) A co za tym idzie AM traci prowizję I aby całkowicie zaprzestać takim możliwością postanowili całkiem ukryć dane kontaktowe potencjalnych klientów Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted October 8, 2012 Temat ten był poruszony przeze mnie bardziej konkretnie. http://di.pl/topic/87475-proces-negocjacji-kto-jest-potencjalnym-kupujacym/ Zapraszam do lektury. Share this post Link to post Share on other sites