Buchelka 0 Report post Posted October 25, 2012 Weszłam dzisiaj na swoje konto, aby pobrać AuthInfo dla resztki domen które mi zostały jeszcze w Premium. Jak się okazuje, mam w panelu domenę która wcale do mnie nie należy. Niby pokazuje że ważna do marca 2013, ale nie da się pobrać AuthInfo a WHOIS pokazuje że co najmniej od kilku miesięcy jest zarejestrowana w Dropped! Support nie umie wyjaśnić sytuacji i zamiast tego... przysyła mi instrukcję jak przenieść domenę z Dropped do Premium. Ja wcale nie chcę nic przenosić do Premium, ja chcę wiedzieć dlaczego mam w panelu domenę która nie należy do mnie. Oczywiście mimo kontaktu z supportem nadal tam wisi. Lepiej sprawdźcie swoje domeny w panelu czy na pewno do was należą, bo może się okazać że w rzeczywistości są zupełnie gdzie indziej niż się wam wydaje. Ciekawe co by było, gdybym ją wystawiła na aukcję i ktoś by ją kupił? Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted October 25, 2012 wystaw i sprawdzimy Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted October 25, 2012 Szanowna Pani! Rzeczywiście na Pani koncie znajdują się dwie domeny, które obecnie są już wytransferowane do dropped. Błąd wynikał z tego, że nie otrzymaliśmy od NASK informacji o finalizacji transferu lub jego anulowaniu, co mogło być związane z występującymi w tamtym czasie błędami rejestru (np. niedostępność 3.07 16:56-17:23 oraz 9.07 13:06-13:31). Aktualizacja listy domen następuje po finalizacji transferu poprzez otrzymanie od rejestru informacji o tym, że transfer został zakończony lub anulowany, tutaj takiego komunikatu nie było, stąd domeny wciąż były w systemie ze statusem "trwa transfer domeny", który widziała Pani podczas próby pobrania authinfo. Jednocześnie, ten status blokuje wszelkie inne operacje na domenach, tak jak wystawienie na giełdę, więc odpowiedź na ostatnie pytanie jest prosta: nie ma takiej możliwości. Taka sytuacja zdarzyła się po raz pierwszy w kilkuletniej historii serwisu, przykro nam że miało to miejsce, ale pozwoliło to na stworzenie dodatkowych zabezpieczeń. Sprawdziliśmy również resztę systemu - nie było innych tego typu przypadków. Dodaliśmy również mechanizm informujący o zbyt długich transferach. Oczywiście dziękujemy za poinformowanie nas o problemie. Nawiązaliśmy również kontakt z NASK celem sprawdzenia problemu i zabezpieczenia rejestru - a więc i innych partnerów - przed podobnymi przypadkami. Share this post Link to post Share on other sites
Icebreaker 327 Report post Posted October 25, 2012 to ogromny plus premium - EKSPRESOWA reakcja na takie problemy. Mocno żałuję że inni rejestratorzy nie są w stanie poza ticketami ogarnąć jeszcze to forum. Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted October 25, 2012 Mocno żałuję że inni rejestratorzy nie są w stanie poza ticketami ogarnąć jeszcze to forum. AZ również reaguje na posty tu na forum + na FB Share this post Link to post Share on other sites
Icebreaker 327 Report post Posted October 25, 2012 az na fb faktycznie bardzo mocno u mnie zyskuje (a AM nie mogę korzystać gdyż nie mogę dawać ani komentarzy ani lików - support po raz 2 poinformował że to fb mnie u nich zablokował, a mi się cały czas wydaje że podczas jednego konkursu za dużo zgarnąłem i postanowili to zakończyć.) a z kontaktu z nimi za bardzo nie korzystałem, jedynie za każdym razem jak transferuje domeny to pani z obsługi przekonuje mnie że przygotuje specjalną ofertę abym został z nimi miałem tutaj jednak na myśli rejestratora, z którym od dobrych kilku(nastu) miesięcy jest zdecydowanie najwięcej problemów - i jestem pewny że nikt nie zgadnie o kogo chodzi Share this post Link to post Share on other sites
Buchelka 0 Report post Posted October 25, 2012 Dziękuję za szybką reakcję. Chyba taki jednostkowy problem to nie był, bo widzę teraz że z panelu zniknęła mi też druga domena (po zerknięciu do WHOIS - faktycznie ona też teraz jest w Dropped). Tak czy owak cieszę się, że sprawa jest wyjaśniona. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted October 25, 2012 Zgadza się - tak jak pisałem, problem dotyczył dwóch domen i został już naprawiony. Share this post Link to post Share on other sites
bartxx86 243 Report post Posted October 25, 2012 AZ również reaguje na posty tu na forum + na FB Podpisuje się pod tym obiema rękoma - niejednokrotnie w przypadku jakiegoś tematu poruszonego przeze mnie na forum, a dotyczącego AZ kontaktowała się ze mną Pani Kamila z supportu :-) Share this post Link to post Share on other sites
empireus 273 Report post Posted October 26, 2012 Podpisuje się pod tym obiema rękoma - niejednokrotnie w przypadku jakiegoś tematu poruszonego przeze mnie na forum, a dotyczącego AZ kontaktowała się ze mną Pani Kamila z supportu :-) Potwierdzam, az.pl ma b. mily i szybki support, jesli chodzi o problemy poruszane na di.pl. A co do tematu, to ciekaw jestem, jak rozumiec: "mam w panelu domenę która wcale do mnie nie należy". To do kogo ona nalezala? Share this post Link to post Share on other sites