Jump to content
CzarnyElo

Brak możliwości opłacenia transakcji przez klienta...

Recommended Posts

Witam,

 

niedawno sprzedałem domenę i klient nie ma możliwości opłacenia transakcji...

 

1. Zwykły przelew - klient w zakładce "Zarządzaj finansami" - "Stan konta" nie widzi numeru konta na jaki mógłby wpłacić pieniądze normalnym przelewem. Nie ma w ogóle tekstu pod polem do podania kwoty:

"Lub wpłać środki na następujące konto bankowe:

...".

Jest wręcz wymuszone skorzystanie z szybkich płatności, co jak wiadomo łączy się z prowizją...

 

2. Szybkie płatności - po wybraniu banku i kliknięciu "Dokonaj płatności" wyświetla się komunikat "Strona internetowa jest niedostępna" Błąd 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): Połączenie zostało zresetowane... Lub jakimś cudem wczytuje się strona PayU i po potwierdzeniu to samo...

 

W poniedziałek zgłaszaliśmy problem na infolinii dla kupujących w związku z brakiem możliwości zapłacenia zwykłym przelewem, minęły 3 dni i żadnej informacji, zero pomocy ze strony Aftermarket.pl. Musiałem przedłużyć termin na opłacenie transakcji. Dzisiaj zdecydowaliśmy się na opłacenie szybkimi płatnościami i ... ręce opadają. Klient pyta co to w ogóle za prowizorka, jak ten serwis ma zapewnić bezpieczeństwo transakcji jeżeli nic nie działa, nie można nawet opłacić kupionej domeny... Klient myśli już o rezygnacji z zakupu domeny. Ja Bogu ducha winien nie dość, że jestem narażony na straty związane z utratą KK to musiałem się jeszcze tłumaczyć za Aftermarket.pl, które zamiast takie kluczowe problemy rozwiązywać od ręki to olało sprawę...

 

Szkoda słów...

Edited by CzarnyElo

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie tylko Ty masz takie problemy...

 

ja nie moge zlozyc kontrooferty bo pojawi sie info

Error #23800: Brak przepływu środków

 

 

zglaszalem to 2-3 tyg temu, dzis znow sie pojawilo....czekam na support....moze klient sie nie rozmysli....a weekend tuz...tuz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

 

Powyższy problem został już rozwiązany i wyjaśniony w odpowiedzi na zgłoszenie.

 

ja nie moge zlozyc kontrooferty bo pojawi sie info

Error #23800: Brak przepływu środków

 

Wkrótce otrzyma Pan informację w tej sprawie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klient myśli już o rezygnacji z zakupu domeny. Ja Bogu ducha winien nie dość, że jestem narażony na straty związane z utratą KK to musiałem się jeszcze tłumaczyć za Aftermarket.pl, które zamiast takie kluczowe problemy rozwiązywać od ręki to olało sprawę...

 

Również kilka razy miałem takie problemy, na szczęście kk był cierpliwy ale od razu zaczął podejrzewać jakieś oszustwo. Czy jeśli kk zrezygnuje, ktoś z AM pokryje straty nie tylko finansowe ale także utratę wiarygodności w moim przypadku mojej firmy ?

Proszę administrację AM o ustosunkowanie się do powyższego pytania, jak zamierzacie zrekompensować te straty ?

Czy ktoś z AM kiedykolwiek napisał albo napisze potem do kk i poinformuje go że problem leży po stronie serwisu ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja wczoraj kupilem domeny nie dzialaly platnosci PayU wyslalem przelew oraz screen i moje konto zostało doładowane po wysłaniu screena, od ręki.

 

Daniel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×