ams 14 Report post Posted December 19, 2012 Dzisiaj o 7:22 obudził mnie telefon stacjonarny, a tam dzwoni automat premium (albo to był sms wysłany na telefon stacjonarny - nie wiem, byłem zaspany) i mówi mi, że domena wygasła (tę domenę wczoraj wytransferowałem czyli informacja i tak już nie była aktualna, ale to już mniej ważne). W każdym razie premium obudziło mnie bez sensu - nie uważacie, że to zła pora na takie wiadomości? a. Share this post Link to post Share on other sites
epson 370 Report post Posted December 19, 2012 ...słyszałem że, PB ma osobiście przypominać o tych sprawach, chodząc po domach między 5tą a 7mą rano (w sumie to bym proponował w ogóle wyłączyć tego typu powiadomienia i tyle) 3 Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted December 19, 2012 Premium.pl do mnie nie dzwoniło jeszcze. Ale wiele callcenter dało mi popalić. Jak firma może dzwonić do domu przed 10:00 to ja nie rozumiem. Negatyw. Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted December 19, 2012 Wybacz pobudkę, po zmianie operatora zniknęły zakresy godzinowe. Postaramy się im prędzej je przywrócić, a docelowo umożliwimy definiowanie własnych preferencji. Share this post Link to post Share on other sites
Cockney 94 Report post Posted December 19, 2012 (edited) Podepnę się pod temat- wczoraj na domenę w premium założono opcję (whois), do dziś żadnej informacji na maila ani w panelu. W jakim czasie jestem informowany o opcjach na moje domeny? Edited December 19, 2012 by Cockney Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted December 19, 2012 Powiadomienie o założonej opcji może trwać wiele dni i jest uzależnione od aktualnego wykorzystania limitów zapytań WHOIS. Share this post Link to post Share on other sites
alpine5 178 Report post Posted December 19, 2012 Premium.pl do mnie nie dzwoniło jeszcze. Ale wiele callcenter dało mi popalić. Jak firma może dzwonić do domu przed 10:00 to ja nie rozumiem. Negatyw. Babka z callcenter jednego z banków dzwoniła kilka tygodni temu do mojej żony o 21:40 z propozycją kredytu (!) Około tydzień temu z tego samego banku żona otrzymała sms-a o 22:15 Przedwczoraj to już przeszli samych siebie, bo dostaliśmy 3 sms-y w odstępie około 1-2 minut, pierwszy przyszedł około 1:30 w nocy (!) Akurat tak się składa, że żona ma ustawiony głośny dzwonek w telefonie (jak i głośny sygnał sms). Nasz syn ma już prawie 4 lata, ale co jeśli ktoś ma półroczne dziecko ? Horror... Sebastian alpine5 Share this post Link to post Share on other sites
marti 8 Report post Posted December 19, 2012 Premium dzwoniło do mnie zawsze ze stacjonarnego -91- Szczecin, kiedy oddzwaniałem na ten nr dodzwaniałem się do Home.pl Share this post Link to post Share on other sites
mindryl 43 Report post Posted December 19, 2012 Ok to z innej beczki - jak premium do Was dzwoni to jedno ale jak się dodzwonić do premium - nie działają mi połączenia na 801, możecie podać tu lub na pw numer stacjonarny albo komórkowy do premium? Share this post Link to post Share on other sites
Guest Anubis Report post Posted December 19, 2012 Ok to z innej beczki - jak premium do Was dzwoni to jedno ale jak się dodzwonić do premium - nie działają mi połączenia na 801, możecie podać tu lub na pw numer stacjonarny albo komórkowy do premium? *714 714 Share this post Link to post Share on other sites
Pablo 102 Report post Posted December 19, 2012 Babka z callcenter jednego z banków dzwoniła kilka tygodni temu do mojej żony o 21:40 z propozycją kredytu (!) Około tydzień temu z tego samego banku żona otrzymała sms-a o 22:15 Przedwczoraj to już przeszli samych siebie, bo dostaliśmy 3 sms-y w odstępie około 1-2 minut, pierwszy przyszedł około 1:30 w nocy (!) Akurat tak się składa, że żona ma ustawiony głośny dzwonek w telefonie (jak i głośny sygnał sms). Nasz syn ma już prawie 4 lata, ale co jeśli ktoś ma półroczne dziecko ? Horror... Sebastian alpine5 Następnego dnia rano zrezygnowałbym ze wszystkich usług tego banku. Bezczelność tych hien przechodzi wszelkie granice przyzwoitości. Share this post Link to post Share on other sites
megalgal 86 Report post Posted December 19, 2012 (edited) Następnego dnia rano zrezygnowałbym ze wszystkich usług tego banku. Bezczelność tych hien przechodzi wszelkie granice przyzwoitości. mozliwe ze to nie bank bezposrednio, ale ich partner marketingowy, czyli inna firma zyjąca z prowizji Edited December 19, 2012 by megalgal Share this post Link to post Share on other sites
mindryl 43 Report post Posted December 19, 2012 *714 714 tym bardziej nie działa, nie wierzę żeby taka duża firma nie miała numeru stacjonarnego 22 xxx xx xx albo komórkowego Share this post Link to post Share on other sites
Pablo 102 Report post Posted December 19, 2012 mozliwe ze to nie bank bezposrednio, ale ich partner marketingowy, czyli inna firma zyjąca z prowizji Tym bardziej bym zrezygnował bo to oznacza, że przekazują moje dane (jak choćby numer telefonu) jakimś patałachom poza bank. Share this post Link to post Share on other sites
horacy11 47 Report post Posted December 19, 2012 pewnie mają "darmowe poranki" 2 Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted December 19, 2012 Dzisiaj o 7:22 obudził mnie telefon stacjonarny, a tam dzwoni automat premium (albo to był sms wysłany na telefon stacjonarny - nie wiem, byłem zaspany) i mówi mi, że domena wygasła (tę domenę wczoraj wytransferowałem czyli informacja i tak już nie była aktualna, ale to już mniej ważne). W każdym razie premium obudziło mnie bez sensu - nie uważacie, że to zła pora na takie wiadomości? Po sprawdzeniu: sms był wysłany o 00:29, w chwili gdy domena weszła w okres wygasania. A więc o 7:22 obudziło Cię nie premium, lecz operator Twojej linii telefonicznej, który odczytał Ci sms. ;-) Niezależnie od tego, planujemy wprowadzić w panelu możliwość ustawienia zakresu godzinowego dla powiadomień sms. Share this post Link to post Share on other sites
ams 14 Report post Posted December 19, 2012 Po sprawdzeniu: sms był wysłany o 00:29, w chwili gdy domena weszła w okres wygasania. A więc o 7:22 obudziło Cię nie premium, lecz operator Twojej linii telefonicznej, który odczytał Ci sms. ;-) Niezależnie od tego, planujemy wprowadzić w panelu możliwość ustawienia zakresu godzinowego dla powiadomień sms. Faktycznie, nie tak jak napisałem 'wczoraj wytransferowałem', tylko miałem na myśli 'przed pójściem spać', to było już dzisiaj. Ale wysyłanie smsów na telefon stacjonarny o 00:29 też nie jest dobrym pomysłem ;-) (opcji powiadomienia raczej nie zmieniałem tak była standardowo). a. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted December 19, 2012 Faktycznie, nie tak jak napisałem 'wczoraj wytransferowałem', tylko miałem na myśli 'przed pójściem spać', to było już dzisiaj. Ale wysyłanie smsów na telefon stacjonarny o 00:29 też nie jest dobrym pomysłem ;-) (opcji powiadomienia raczej nie zmieniałem tak była standardowo). Ogólnie podawanie telefonu stacjonarnego w premium.pl nie jest dobrym pomysłem. Share this post Link to post Share on other sites
mindryl 43 Report post Posted December 19, 2012 Ogólnie podawanie telefonu stacjonarnego w premium.pl nie jest dobrym pomysłem. A jaki jest do Was numer stacjonarny ? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted December 20, 2012 A jaki jest do Was numer stacjonarny ? Nie mam zielonego pojęcia. Znam tylko te podane na stronie. 1 Share this post Link to post Share on other sites
marti 8 Report post Posted December 20, 2012 Nie mam zielonego pojęcia. Znam tylko te podane na stronie. chętnie podam ten, z którego do mnie dzwoniono (Home.pl), jednak chciałbym żeby Premium samo pokusiło się o to i zamieściło go na stronie bo nie chcę wyjść na jakiegoś zawadiakę vel pieniacza Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted December 20, 2012 Premium.pl nie posiada telefonu stacjonarnego. Połączenia z numerów home.pl, które część osób zauważyła, wynikają z kilku jednakowych bramek wyjściowych dla obu firm. Dlatego też dzwoni premium.pl, ale przy ponownym kontakcie na ten sam numer, przekierowanie następuje już do grupy wsparcia home.pl. Jest to rozwiązanie tymczasowe. Wkrótce dostępny będzie Warszawski oddział DOK, który zaoferuje jeden, stały numer stacjonarny dla naszych klientów. Prosimy jeszcze o trochę cierpliwości, a postulaty zostaną spełnione. Share this post Link to post Share on other sites
Luke 84 Report post Posted December 20, 2012 W ten sposób z margin call zrobił się morning call 2 Share this post Link to post Share on other sites