Jump to content
Sign in to follow this  
ams

premium dzwoni wcześnie rano

Recommended Posts

Dzisiaj o 7:22 obudził mnie telefon stacjonarny, a tam dzwoni automat premium (albo to był sms wysłany na telefon stacjonarny - nie wiem, byłem zaspany) i mówi mi, że domena wygasła (tę domenę wczoraj wytransferowałem czyli informacja i tak już nie była aktualna, ale to już mniej ważne). W każdym razie premium obudziło mnie bez sensu - nie uważacie, że to zła pora na takie wiadomości?

 

a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...słyszałem że, PB ma osobiście przypominać o tych sprawach, chodząc po domach między 5tą a 7mą rano :P

 

(w sumie to bym proponował w ogóle wyłączyć tego typu powiadomienia i tyle)

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Premium.pl do mnie nie dzwoniło jeszcze. Ale wiele callcenter dało mi popalić. Jak firma może dzwonić do domu przed 10:00 to ja nie rozumiem. Negatyw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wybacz pobudkę, po zmianie operatora zniknęły zakresy godzinowe. Postaramy się im prędzej je przywrócić, a docelowo umożliwimy definiowanie własnych preferencji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podepnę się pod temat- wczoraj na domenę w premium założono opcję (whois), do dziś żadnej informacji na maila ani w panelu. W jakim czasie jestem informowany o opcjach na moje domeny?

Edited by Cockney

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiadomienie o założonej opcji może trwać wiele dni i jest uzależnione od aktualnego wykorzystania limitów zapytań WHOIS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Premium.pl do mnie nie dzwoniło jeszcze. Ale wiele callcenter dało mi popalić. Jak firma może dzwonić do domu przed 10:00 to ja nie rozumiem. Negatyw.

Babka z callcenter jednego z banków dzwoniła kilka tygodni temu do mojej żony o 21:40 z propozycją kredytu (!)

Około tydzień temu z tego samego banku żona otrzymała sms-a o 22:15

Przedwczoraj to już przeszli samych siebie, bo dostaliśmy 3 sms-y w odstępie około 1-2 minut, pierwszy przyszedł około 1:30 w nocy (!)

Akurat tak się składa, że żona ma ustawiony głośny dzwonek w telefonie (jak i głośny sygnał sms). Nasz syn ma już prawie 4 lata, ale co jeśli ktoś ma półroczne dziecko ?

Horror...

 

Sebastian

alpine5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Premium dzwoniło do mnie zawsze ze stacjonarnego -91- Szczecin, kiedy oddzwaniałem na ten nr dodzwaniałem się do Home.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok to z innej beczki - jak premium do Was dzwoni to jedno ale jak się dodzwonić do premium - nie działają mi połączenia na 801, możecie podać tu lub na pw numer stacjonarny albo komórkowy do premium?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anubis

Ok to z innej beczki - jak premium do Was dzwoni to jedno ale jak się dodzwonić do premium - nie działają mi połączenia na 801, możecie podać tu lub na pw numer stacjonarny albo komórkowy do premium?

 

*714 714

Share this post


Link to post
Share on other sites

Babka z callcenter jednego z banków dzwoniła kilka tygodni temu do mojej żony o 21:40 z propozycją kredytu (!)

Około tydzień temu z tego samego banku żona otrzymała sms-a o 22:15

Przedwczoraj to już przeszli samych siebie, bo dostaliśmy 3 sms-y w odstępie około 1-2 minut, pierwszy przyszedł około 1:30 w nocy (!)

Akurat tak się składa, że żona ma ustawiony głośny dzwonek w telefonie (jak i głośny sygnał sms). Nasz syn ma już prawie 4 lata, ale co jeśli ktoś ma półroczne dziecko ?

Horror...

 

Sebastian

alpine5

 

Następnego dnia rano zrezygnowałbym ze wszystkich usług tego banku. Bezczelność tych hien przechodzi wszelkie granice przyzwoitości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Następnego dnia rano zrezygnowałbym ze wszystkich usług tego banku. Bezczelność tych hien przechodzi wszelkie granice przyzwoitości.

mozliwe ze to nie bank bezposrednio, ale ich partner marketingowy, czyli inna firma zyjąca z prowizji

Edited by megalgal

Share this post


Link to post
Share on other sites

*714 714

 

tym bardziej nie działa, nie wierzę żeby taka duża firma nie miała numeru stacjonarnego 22 xxx xx xx albo komórkowego

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozliwe ze to nie bank bezposrednio, ale ich partner marketingowy, czyli inna firma zyjąca z prowizji

 

Tym bardziej bym zrezygnował bo to oznacza, że przekazują moje dane (jak choćby numer telefonu) jakimś patałachom poza bank.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj o 7:22 obudził mnie telefon stacjonarny, a tam dzwoni automat premium (albo to był sms wysłany na telefon stacjonarny - nie wiem, byłem zaspany) i mówi mi, że domena wygasła (tę domenę wczoraj wytransferowałem czyli informacja i tak już nie była aktualna, ale to już mniej ważne). W każdym razie premium obudziło mnie bez sensu - nie uważacie, że to zła pora na takie wiadomości?

 

Po sprawdzeniu: sms był wysłany o 00:29, w chwili gdy domena weszła w okres wygasania. A więc o 7:22 obudziło Cię nie premium, lecz operator Twojej linii telefonicznej, który odczytał Ci sms. ;-) Niezależnie od tego, planujemy wprowadzić w panelu możliwość ustawienia zakresu godzinowego dla powiadomień sms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po sprawdzeniu: sms był wysłany o 00:29, w chwili gdy domena weszła w okres wygasania. A więc o 7:22 obudziło Cię nie premium, lecz operator Twojej linii telefonicznej, który odczytał Ci sms. ;-) Niezależnie od tego, planujemy wprowadzić w panelu możliwość ustawienia zakresu godzinowego dla powiadomień sms.

Faktycznie, nie tak jak napisałem 'wczoraj wytransferowałem', tylko miałem na myśli 'przed pójściem spać', to było już dzisiaj. Ale wysyłanie smsów na telefon stacjonarny o 00:29 też nie jest dobrym pomysłem ;-) (opcji powiadomienia raczej nie zmieniałem tak była standardowo).

a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktycznie, nie tak jak napisałem 'wczoraj wytransferowałem', tylko miałem na myśli 'przed pójściem spać', to było już dzisiaj. Ale wysyłanie smsów na telefon stacjonarny o 00:29 też nie jest dobrym pomysłem ;-) (opcji powiadomienia raczej nie zmieniałem tak była standardowo).

 

Ogólnie podawanie telefonu stacjonarnego w premium.pl nie jest dobrym pomysłem. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jaki jest do Was numer stacjonarny ;) ?

 

Nie mam zielonego pojęcia. Znam tylko te podane na stronie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mam zielonego pojęcia. Znam tylko te podane na stronie.

 

chętnie podam ten, z którego do mnie dzwoniono (Home.pl), jednak chciałbym żeby Premium samo pokusiło się o to i zamieściło go na stronie bo nie chcę wyjść na jakiegoś zawadiakę vel pieniacza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Premium.pl nie posiada telefonu stacjonarnego. Połączenia z numerów home.pl, które część osób zauważyła, wynikają z kilku jednakowych bramek wyjściowych dla obu firm. Dlatego też dzwoni premium.pl, ale przy ponownym kontakcie na ten sam numer, przekierowanie następuje już do grupy wsparcia home.pl. Jest to rozwiązanie tymczasowe.

 

Wkrótce dostępny będzie Warszawski oddział DOK, który zaoferuje jeden, stały numer stacjonarny dla naszych klientów. Prosimy jeszcze o trochę cierpliwości, a postulaty zostaną spełnione.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×