mikepolarny 16 Report post Posted February 25, 2013 Mój klient kupił kiedyś domenę przez aftermarket. Domena spadła i wróciła do mnie. Klient znowu chce ją kupić, ale niestety po zalogowaniu otrzymuje informacje że konto nie jest aktywne. Niestety w bazie wiedzy nigdzie nie mogę znaleźć wskazówki co zrobić. Nie chce czekać aż aftermarket zareaguje. Czy ktoś może wie co należałoby zrobić?. Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Tea 46 Report post Posted February 25, 2013 O ile pamięć mnie nie byli to był podobny problem. Przepraszam, ale nie mam możliwości w tej chwili znaleźć tematu. Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted February 25, 2013 Czy klient napisał do nas wiadomość w tej sprawie? Jeśli nie, to proszę o wiadomość od tego klienta na kontakt@ticketserver.pl - załatwimy sprawę w kilka minut. Jeśli napisał to proszę o podanie numeru zgłoszenia Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted February 25, 2013 Czy klient napisał do nas wiadomość w tej sprawie? Jeśli nie, to proszę o wiadomość od tego klienta na kontakt@ticketserver.pl - załatwimy sprawę w kilka minut. Jeśli napisał to proszę o podanie numeru zgłoszenia Tak, pisał...z tego konta na które nie może wejść... Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted February 25, 2013 Tak, pisał...z tego konta na które nie może wejść... Klient nie musi wchodzić na swoje konto w AfterMarket.pl, aby napisać do nas wiadomość e-mail. Wystarczy, że napisze wiadomość ze swojego konta pocztowego. Ze szczątkowych informacji z wątku zrozumiałem, że konto w AfterMarket.pl nie jest aktywne. Proszę zatem zainteresowanego o kontakt. 1 Share this post Link to post Share on other sites