adir 70 Report post Posted July 5, 2013 (edited) Najlepsze ze jest wersja angielska sklepu ale niedokończona i brak przełącznika (czy automatycznego wykrywania języka). Wystarczy dodać do adresu ?_lang=en czyli sklep.premium.pl/JAKASNAZWADOMENY.pl?_lang=en Edited July 5, 2013 by adir Share this post Link to post Share on other sites
Dick 122 Report post Posted April 14, 2014 (edited) Wyszukiwarka na sklepie premium nie działa poprawnie dla pakietów domen. Przykład: portfolio: https://sklep.premium.pl/g/profil/top wyszukiwana domena: palace.pl wynik: "Przykro nam, ale użytkownik nie posiada takich domen na sprzedaż. Pokaż wszystkie domeny" p.s. Domena jest wystawiona w pakiecie z pałace.pl i widoczna na 1 stronie w.w. sklepu Edited April 14, 2014 by Dick Share this post Link to post Share on other sites
Draft 49 Report post Posted August 7, 2014 Czy przy rejestrowaniu się i składaniu oferty w negocjacjach przez sklep Premium kupujący zawsze ma obowiązek wpłaty kaucji (w jakiej wysokości)? Sprawdziłem, że w swoich ustawieniach sprzedaży NIE mam ustawionej opcji „Wymagaj kaucji przy zakupach przez sklep” (ale to dotyczy chyba tylko Kup Teraz), mimo to wiem, że KK najpierw musiał wpłacić kaucję, a chyba dopiero po jej zaksięgowaniu (kilka godzin od dokonania przelewu) nowa oferta w negocjacjach pojawiła się na moim koncie. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted August 7, 2014 Złożenie oferty w negocjacjach wymaga wpłaty kaucji w wysokości 100 zł lub niższej (jeśli oferta jest niższa). Np. przy ofercie na 10 zł netto kaucja wyniesie 12,30 zł, przy ofercie na 50 zł netto - 61,50 zł, przy ofercie na 100, 200, 500 itd. - 100 zł. Kolejne oferty w negocjacjach nie wymagają już wpłaty kaucji. W przypadku zakończenia negocjacji bez sprzedaży - kaucja jest w całości zwracana. Share this post Link to post Share on other sites
Draft 49 Report post Posted August 8, 2014 Rozumiem w takim razie, że klient składa ofertę na określoną kwotę, zostaje poproszony o wpłatę kaucji (jaki jest limit czasu?) i dopiero po zaksięgowaniu kaucji złożona oferta zostaje przesłana do sprzedawcy, czy tak? W przypadku gdy KK ustalił ze mną cenę mailowo, to chyba niepotrzebne sam poleciłem mu złożenie oferty przez sklep Premium, chcąc ułatwić mu procedurę rejestracji i zakupu, bo to tylko niepotrzebnie skomplikowało i wydłużyło ten proces. W zasadzie, gdyby akurat KK nie przesłał mi potwierdzenia przelewu 100 zł do Premium, które było dla mnie zaskoczeniem (tym bardziej, że w systemie nie pojawiła się jeszcze oferta na ustaloną kwotę), to nie miałbym świadomości, że tak to wygląda. Ale ogólnie ta ścieżka działa i transakcja zakończyła się pomyślnie. Share this post Link to post Share on other sites
Draft 49 Report post Posted December 2, 2014 Wszystkie linki na stronie oferty w sklepie np. "Dlaczego powinienem zainwestować w domenę", "Jak opłacić zakup" itd. przekierowują na stronę zatytułowaną "Nowości i komunikaty", a nie na konkretną odpowiedź. Czy jest szansa szybko to poprawić? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted December 4, 2014 Wszystkie linki na stronie oferty w sklepie np. "Dlaczego powinienem zainwestować w domenę", "Jak opłacić zakup" itd. przekierowują na stronę zatytułowaną "Nowości i komunikaty", a nie na konkretną odpowiedź. Czy jest szansa szybko to poprawić? Naprawione. 1 Share this post Link to post Share on other sites