Jump to content
Dick

sklep.premium.pl

Recommended Posts

Najlepsze ze jest wersja angielska sklepu ale niedokończona i brak przełącznika (czy automatycznego wykrywania języka).

 

Wystarczy dodać do adresu ?_lang=en

czyli sklep.premium.pl/JAKASNAZWADOMENY.pl?_lang=en

Edited by adir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyszukiwarka na sklepie premium nie działa poprawnie dla pakietów domen.

Przykład:

portfolio: https://sklep.premium.pl/g/profil/top

wyszukiwana domena: palace.pl

wynik: "Przykro nam, ale użytkownik nie posiada takich domen na sprzedaż. Pokaż wszystkie domeny"

 

p.s. Domena jest wystawiona w pakiecie z pałace.pl i widoczna na 1 stronie w.w. sklepu

Edited by Dick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy przy rejestrowaniu się i składaniu oferty w negocjacjach przez sklep Premium kupujący zawsze ma obowiązek wpłaty kaucji (w jakiej wysokości)? Sprawdziłem, że w swoich ustawieniach sprzedaży NIE mam ustawionej opcji „Wymagaj kaucji przy zakupach przez sklep” (ale to dotyczy chyba tylko Kup Teraz), mimo to wiem, że KK najpierw musiał wpłacić kaucję, a chyba dopiero po jej zaksięgowaniu (kilka godzin od dokonania przelewu) nowa oferta w negocjacjach pojawiła się na moim koncie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Złożenie oferty w negocjacjach wymaga wpłaty kaucji w wysokości 100 zł lub niższej (jeśli oferta jest niższa). Np. przy ofercie na 10 zł netto kaucja wyniesie 12,30 zł, przy ofercie na 50 zł netto - 61,50 zł, przy ofercie na 100, 200, 500 itd. - 100 zł. Kolejne oferty w negocjacjach nie wymagają już wpłaty kaucji. W przypadku zakończenia negocjacji bez sprzedaży - kaucja jest w całości zwracana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem w takim razie, że klient składa ofertę na określoną kwotę, zostaje poproszony o wpłatę kaucji (jaki jest limit czasu?) i dopiero po zaksięgowaniu kaucji złożona oferta zostaje przesłana do sprzedawcy, czy tak?

 

W przypadku gdy KK ustalił ze mną cenę mailowo, to chyba niepotrzebne sam poleciłem mu złożenie oferty przez sklep Premium, chcąc ułatwić mu procedurę rejestracji i zakupu, bo to tylko niepotrzebnie skomplikowało i wydłużyło ten proces. W zasadzie, gdyby akurat KK nie przesłał mi potwierdzenia przelewu 100 zł do Premium, które było dla mnie zaskoczeniem (tym bardziej, że w systemie nie pojawiła się jeszcze oferta na ustaloną kwotę), to nie miałbym świadomości, że tak to wygląda. Ale ogólnie ta ścieżka działa i transakcja zakończyła się pomyślnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkie linki na stronie oferty w sklepie np. "Dlaczego powinienem zainwestować w domenę", "Jak opłacić zakup" itd. przekierowują na stronę zatytułowaną "Nowości i komunikaty", a nie na konkretną odpowiedź.

 

Czy jest szansa szybko to poprawić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkie linki na stronie oferty w sklepie np. "Dlaczego powinienem zainwestować w domenę", "Jak opłacić zakup" itd. przekierowują na stronę zatytułowaną "Nowości i komunikaty", a nie na konkretną odpowiedź.

 

Czy jest szansa szybko to poprawić?

Naprawione.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×