Jump to content
Dropped.pl

System odnawiania domen

Recommended Posts

Chciałbym poinoformować wszystkich, iż wprowadzony półtora roku temu nowy system odnawiania domen w AfterMarket.pl, który budził sporo różnorakich emocji, został wczoraj wyłączony :) Wszystkie domeny .pl są obecnie odnawiane "po staremu", czyli od razu w chwili zlecenia operacji odnowienia. Wszystkie domeny, które oczekiwały na odnowienie w nowym systemie na koniec okresu rozliczeniowego, zostały również wczoraj odnowione.

 

Jest to pierwsza ze zmian, któe zostaną wprowadzone w AfterMarket.pl w najbliższym czasie. Zachęcam do śledzenia ogłoszeń :)

 

  • Like 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może jakaś kontra w postaci konkurencyjnej promocji na transfery? ;)

 

Aftermarket.pl też kocha domeny!

Przetransferuj 3 domeny .pl do Aftermarket.pl, a otrzymasz 1 odnowienie / przechwycenie GRATIS!!!

 

:o

Edited by CzarnyElo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może jakaś kontra w postaci konkurencyjnej promocji na transfery? ;)

 

Aftermarket.pl też kocha domeny!

Przetransferuj 3 domeny .pl do Aftermarket.pl, a otrzymasz 1 odnowienie / przechwycenie GRATIS!!!

 

:o

A Ty znów kasę wyciągasz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesująca propozycja - rozważymy ;)

Tutaj nie ma czego rozważać tylko trzeba działać jak najszybciej ;) Dwie promocje u konkurencji przeszły bez echa, więc najwyższy czas stanąć do walki o klienta :) Odpowiednio skonstruowana promocja na pewno nie przyniesie strat, a wręcz odwrotnie. To normalne, że najpierw trzeba coś dać, żeby później więcej zyskać ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

system można było przez ticketa wyłączyć, więc żadna rewelacja.

 

Ja raczej wciąż czekam na dawno temu obiecane alternatywy dla stałych klientów. Wyłączony był bonus za przedłużanie, na szybko miały być nowe... i dalej cisza.

 

Później miały być inne bonusy za problemy związane z paypalem - dalej nic.

 

Już nie wspomnę o fb gdzie kiedyś chyba za dużo wygrywałem i moje konto zostało zablokowane ( wszystkie kontakty z suportem kończą się tym że to nie oni mnie zablokowali tylko fb co nie jest prawdą )

 

Niby weszły gazetki, które miały promować domeny dla KK przez agencje interaktywne, jednak ilość dużych sprzedaży raczej nie świadczy o tym aby miało to jakiś wpływ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promocje, bonusy i obnizki cen dla stalych klientow beda rowniez 1 lipca. Na razie zmiana systemu odnowien to taka mala zajawka nadchodzacych pozytywnych zmian :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatni raport NASK pokazuje, że faktycznie trzeba znów zacząć walczyć o klienta ;)

 

 

koniec 2012
Michau Enterprises 9,63% 231 323
premium.pl 3,85% 92 481
koniec marca 2013
Michau Enterprises 8,87% (-0,76%) 213 535 (-17 788)
premium.pl 4,38% (+0,53%) 105 444 (+12 963)
DD
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

bardziej intuicyjnej niz AM to chyba nie ma ja uwielbiam taka prostote , i napewno bym jej nie zmieniał :-) pisze poważnie. System ma funkcjonowac a nie wygaldac, postawil bym wiec na funkcjonalnosc.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bardziej intuicyjnej niz AM to chyba nie ma ja uwielbiam taka prostote , i napewno bym jej nie zmieniał :-) pisze poważnie. System ma funkcjonowac a nie wygaldac, postawil bym wiec na funkcjonalnosc.

 

Też tak uważam, wolę funkcjonalność niż wygląd. Az.pl zmieniło prosty choć rozbudowany panel na "nowoczesny" i mniej funkcjonalny co było według mnie zmianą na gorsze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bardziej intuicyjnej niz AM to chyba nie ma ja uwielbiam taka prostote , i napewno bym jej nie zmieniał :-) pisze poważnie. System ma funkcjonowac a nie wygaldac, postawil bym wiec na funkcjonalnosc.

 

Jestem tego samego zdania. Szaty graficznej bym nie ruszał, bo po co psuć coś co jest dobre ? ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Projektujac nowa szate graficzna, kierowalem sie wlasnie kryteriami funkcjonalnosci i prostoty. Dlatego strony w panelu uzytkownika praktycznie sie nie zmienily. Niektore rzeczy dalo sie jeszcze ciut uproscic :) Nieco wiecej zmian objelo strony ktore sa wystawione "na zewnatrz", np. Strone z oferta sprzedazy domeny.

 

Glowna zmiana jaka odczuja uzytkownicy, to poszerzenie tresci strony na cala szerokosc 1000 px, co bylo niezbedne by umiescic niektore niezbedne informacje np. Saldo po operacji w historii operacji na koncie. Z tego powodu menu znalazlo sie na gornej poziomej belce. Uzyskane na zwiekszeniu szerokosci tresci swiatlo posluzylo do zwiekszenia czytelnosci list I formularzy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślisz że byłoby aż tak wielkie zianteresowanie? ;-)

 

Myślę, że większe będzie jeśli byłaby promocja na odnowienia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli serwis nie będzie podążał za oczekiwaniami stałych użytkowników, to przegra rywalizację w dłuższym czasie. Wszelkie promocje dla tzw. nowych klientów to duży błąd, w szczególności różne darmowe oferty, droga na skróty obniża ocenę serwisu. Jedyny sens mają zniżki dla stałych klientów, a to co najbardziej jest potrzebne to promocja, by zwiększyć sprzedaż. Poprzednia wojna na bonusowe transfery skończyła się podwyżkami w serwisie.

 

Ostatnią rzeczą jak powinna ulec zmianie to szata graficzna, obecna jest dokładnie taka jak powinna być. Zmiany w tym zakresie oznaczałyby, że ciągle jest popełniany ten sam błąd, czyli nowe rozwiązania techniczne, a słabe rozwiązania w zakresie marketingu i sprzedaży. To nie jest wcale dobra statystyka. Dlatego sprawa numer jeden to marketing i skuteczność sprzedaży, tu jest najwięcej do zdziałania.

 

Zmian graficznych wymaga jedynie strona z ofertą sprzedaży, ale poprzez wprowadzenie alternatywnych rozwiązań, tak by użytkownik miał wybór i sam mógł znaleźć najbardziej skuteczne rozwiązanie na sprzedaż.

Edited by Andro
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Andro: Nigdzie nie napisałem, że zamierzam wprowadzić promocje dla nowych użytkowników, albo bonusy za transery jak konkurencja ;) Wręcz przeciwnie, spora część promocji i obniżek będzie skierowana do stałych użytkowników, którzy już od dawna prosili o nie. Będą też one przede wszystkim nakierowane na zwiększenie atrakcyjności sprzedaży domen na giełdzie, a nie tylko na bezmyślne rozdawanie pieniędzy.

 

Rozmowę na temat marketingu i promocji prowadziliśmy ostatnio prywatnie za pomocą maili, szkoda że nie odpisałeś. Jednak jeśli posiadasz ciekawe propozycje na ten temat, to bardzo chętnie je poznam. Twoje poprozycje zmian technicznych w serwisie są zawsze bardzo interesujące i wciąż mam ich całą długą listę zanotowaną do wdrożenia po lipcowych zmianach. Jeśli masz równie dobre propozycje innowacji marketingowych, to również z uwagą je przeczytam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja osobiście marzę o braku jakichkolwiek promocji i nowości. W cenie jest niezawodność działania, bezpieczeństwo i przejrzystość finansowa (wpłaty/wypłaty środków).

Boję się, że po wprowadzeniu nowości znów będzie "zawierucha". A było tak spokojnie na wiosnę.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×