Jump to content
Guest Anubis

Popsułem Premium?

Recommended Posts

Guest Anubis

Witam

 

Chciałbym się dowiedzieć co się stało dzisiaj (tj. 30.05.2013) w godzinach 01:30 do 01:40 że nie mogłem przedłużyć opcji? Dodam że niemożność przedłużenia wyglądała na błąd skryptu Premium.pl, a mianowicie:

Kiedy wybierałem opcję do przedłużenia i klikałem dalej, pojawiała mi się strona na której miałem wpisać ręcznie pozycje do przedłużenia lub wybrać z listy. Wybrałem więc opcję które chciałem przedłużyć, kliknąłem dalej, dalej... i znowu to samo. Wybierz opcje do przedłużenia. Wybieram, klikam dalej, dalej i znowu... Operację powtarzałem kilkukrotnie dla jednej opcji lub kilku na raz. Za każdym razem było to samo.

 

W momencie pisania postu, czyli o 01:56, już mogę przedłużać opcję, jednak kilka wygasło o 01:37 i 01:38.

 

Proszę bez docinek w stylu "Mogłeś przedłużyć wcześniej". Opcje to nie domeny, nie przedłuża się ich tylko kasuję i zakłada od nowa, dlatego też zawszę robię to na ostatnią chwilę i dotychczas Premium.pl nie zawodziło.

 

Pozdrawiam

Anubis

Edited by Anubis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z logów wynika, że w tych godzinach system funkcjonował normalnie, ok. 1:30-1:40 widzę dwa odnowienia opcji (1:29 i 1:30) oraz kilka operacji sprzedaży/zakupu domen. Nie było więc żadnego znaczącego obciążenia, które mogłoby wpłynąć na działanie systemu. Pierwsze co mi przychodzi do głowy, to że zbyt późno zainicjowałeś operację odnawiania, tj. opcja była jeszcze na Twoim koncie gdy ją zaznaczałeś do odnowienia, ale po przejściu do kolejnego kroku już jej nie było. Inną możliwością są błędy komunikacji z NASK, które się niestety zdarzają i na to nie mamy żadnego wpływu. Jeśli napiszesz do nas z podaniem nazw opcji, będziemy mogli dokładnie sprawdzić co się stało.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anubis

Listę opcji wyślę na PW.

 

Obecnie inny problem z przedłużeniami. Tym razem domen. Chciałem skorzystać z szybkich płatności (PayU +3%) a widnieję taki oto komunikat:

"Maksymalna ilość doładowań dla kanału PayPal została przekroczona."

 

Co ma wspólnego PayU +3% z PayPal +6%?

 

EDIT: A jednak nie wyślę na PW: "Użytkownik pb nie może otrzymywać żadnych nowych wiadomości". Czas na porządki :)

Edited by Anubis

Share this post


Link to post
Share on other sites

EDIT: A jednak nie wyślę na PW: "Użytkownik pb nie może otrzymywać żadnych nowych wiadomości". Czas na porządki :)

 

Prześlij proszę na pomoc@premium.pl .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem 1 (opcje) - tak jak podejrzewałem, opcje które chciałeś przedłużyć były już wygasłe. Znajdowały się na Twojej liście, ponieważ obiekty wygasłe były odświeżane co xx minut, co nie zmieniało jednak faktu, że nic już się nie dało z nimi zrobić, bo nie było ich w NASK. Aby uniknąć tego typu nieporozumień, zwiększyliśmy znacznie częstotliwość odświeżania wygasłych obiektów (dotyczyło to także rezerwacji, testów i domen), obecnie powinny one znikać z listy prawie w czasie rzeczywistym.

 

Problem 2 (wpłaty) - niemożność zasilenia konta wynikała z odgórnego (dla wszystkich użytkowników) dziennego limitu wpłat przez payu/paypal, limit został stworzony jako następstwo nadużyć ze strony konkurencji; obecnie podnieśliśmy *nieco* ten limit oraz poprawiliśmy komunikat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×