Guest Anubis Report post Posted May 29, 2013 (edited) Witam Chciałbym się dowiedzieć co się stało dzisiaj (tj. 30.05.2013) w godzinach 01:30 do 01:40 że nie mogłem przedłużyć opcji? Dodam że niemożność przedłużenia wyglądała na błąd skryptu Premium.pl, a mianowicie: Kiedy wybierałem opcję do przedłużenia i klikałem dalej, pojawiała mi się strona na której miałem wpisać ręcznie pozycje do przedłużenia lub wybrać z listy. Wybrałem więc opcję które chciałem przedłużyć, kliknąłem dalej, dalej... i znowu to samo. Wybierz opcje do przedłużenia. Wybieram, klikam dalej, dalej i znowu... Operację powtarzałem kilkukrotnie dla jednej opcji lub kilku na raz. Za każdym razem było to samo. W momencie pisania postu, czyli o 01:56, już mogę przedłużać opcję, jednak kilka wygasło o 01:37 i 01:38. Proszę bez docinek w stylu "Mogłeś przedłużyć wcześniej". Opcje to nie domeny, nie przedłuża się ich tylko kasuję i zakłada od nowa, dlatego też zawszę robię to na ostatnią chwilę i dotychczas Premium.pl nie zawodziło. Pozdrawiam Anubis Edited May 29, 2013 by Anubis Share this post Link to post Share on other sites
Geekboy68k 192 Report post Posted May 30, 2013 (edited) Mogłeś przedłużyć wcześniej. Wybacz, nie mogłem się powstrzymać Edited May 30, 2013 by Geekboy68k 2 Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted May 30, 2013 Z logów wynika, że w tych godzinach system funkcjonował normalnie, ok. 1:30-1:40 widzę dwa odnowienia opcji (1:29 i 1:30) oraz kilka operacji sprzedaży/zakupu domen. Nie było więc żadnego znaczącego obciążenia, które mogłoby wpłynąć na działanie systemu. Pierwsze co mi przychodzi do głowy, to że zbyt późno zainicjowałeś operację odnawiania, tj. opcja była jeszcze na Twoim koncie gdy ją zaznaczałeś do odnowienia, ale po przejściu do kolejnego kroku już jej nie było. Inną możliwością są błędy komunikacji z NASK, które się niestety zdarzają i na to nie mamy żadnego wpływu. Jeśli napiszesz do nas z podaniem nazw opcji, będziemy mogli dokładnie sprawdzić co się stało. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Anubis Report post Posted May 30, 2013 (edited) Listę opcji wyślę na PW. Obecnie inny problem z przedłużeniami. Tym razem domen. Chciałem skorzystać z szybkich płatności (PayU +3%) a widnieję taki oto komunikat: "Maksymalna ilość doładowań dla kanału PayPal została przekroczona." Co ma wspólnego PayU +3% z PayPal +6%? EDIT: A jednak nie wyślę na PW: "Użytkownik pb nie może otrzymywać żadnych nowych wiadomości". Czas na porządki Edited May 30, 2013 by Anubis Share this post Link to post Share on other sites
Tuśka 18 Report post Posted May 31, 2013 EDIT: A jednak nie wyślę na PW: "Użytkownik pb nie może otrzymywać żadnych nowych wiadomości". Czas na porządki Prześlij proszę na pomoc@premium.pl . Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted June 5, 2013 Problem 1 (opcje) - tak jak podejrzewałem, opcje które chciałeś przedłużyć były już wygasłe. Znajdowały się na Twojej liście, ponieważ obiekty wygasłe były odświeżane co xx minut, co nie zmieniało jednak faktu, że nic już się nie dało z nimi zrobić, bo nie było ich w NASK. Aby uniknąć tego typu nieporozumień, zwiększyliśmy znacznie częstotliwość odświeżania wygasłych obiektów (dotyczyło to także rezerwacji, testów i domen), obecnie powinny one znikać z listy prawie w czasie rzeczywistym. Problem 2 (wpłaty) - niemożność zasilenia konta wynikała z odgórnego (dla wszystkich użytkowników) dziennego limitu wpłat przez payu/paypal, limit został stworzony jako następstwo nadużyć ze strony konkurencji; obecnie podnieśliśmy *nieco* ten limit oraz poprawiliśmy komunikat. Share this post Link to post Share on other sites