Skocz do zawartości

Czym są sprzedaże D2D i ceny D2D

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

pb

pb

konto nieaktywne

• Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 10661 postów

W nawiązaniu do tematu:

http://di.pl/topic/9...2d/#entry552154

Wprawdzie mnie temat nie dotyczy, ale nie wytrzymuję czytając takie rzeczy: nie ma czegoś takiego jak "cena d2d". Jest sprzedaż "d2d", w takim sensie, że nabywca traktuje domenę jako inwestycję, ale nie ma czegoś takiego jak "cena d2d"; mam wrażenie że osoby używające tego określenia są na podobnym poziomie co "kk" opisywani w wątku "zabawne komentarze do ofert", oczekując że kupią daną domenę za 10% jej wartości tylko dlatego że użyją zaklęcia "d2d" czy "student". To tak jakbym chciał kupić fajną działkę za 10% ceny tylko dlatego że jestem rolnikiem. O ile można liczyć, że kogoś przypili potrzeba gotówki i sprzeda domenę poniżej oczekiwań, o tyle wysuwanie pretensji że właściciel domeny "nie rozumie co to znaczy cena d2d" to już niezły absurd. Przepraszam za off-topic.

Użytkownik apze edytował ten post 24 czerwiec 2013 - 08:42

Ekspert

Ekspert
  • Advert

Bazyli

Bazyli

C2H5OH

• Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2162 postów
  • Gadu-Gadu: 1323