Jump to content
Guest Anubis

Kara za odwołanie rezerwacji w hotelu

Recommended Posts

Guest Anubis

Witam

 

Rezerwowałem przez Booking.com miejsca w hotelach w Pradze na następny miesiąc, wybierałem miejsca gdzie można bezpłatnie anulować rezerwację nawet na dzień przed przyjazdem. Z rozpędu przez pomyłkę wybrałem też miejsce które takiej opcji nie miało. Z poziomu konta na Booking nie da się odwołać rezerwacji (nawet płacąc karę), zadzwoniłem więc na BOK, pani była bardzo miła i powiedziała że skontaktuje się z hotelem w tej sprawie z uwagi na to że rezerwacja jest świeża. Hotel jednak twierdzi że pomimo prawie miesiąca do daty przyjazdy nie ma żadnej możliwości na zmiany w rezerwacji, korekty czy odwołania i niezależnie od tego czy się pojawię w hotelu czy nie, ściągną z mojej karty 100% opłaty za cały pobyt.

 

Nie znam się na tym ani na aspektach prawnych ale wydaje mi się że umowy internetowe są dużo bardziej elastyczne i że istnieje jakaś furtka by odwołać jeszcze dzisiaj/jutro tą rezerwację.

 

Jeśli ktoś miał jakieś doświadczenia w tym temacie lub posiada sprawdzone informację to proszę o wiadomości prywatne lub posty w temacie.

 

Z góry dziękuję

Anubis

Edited by Anubis

Share this post


Link to post
Share on other sites