Jump to content
CzarnyElo

Problematyczne wydanie kodu authinfo...

Recommended Posts

Ja po n-tej rozmowie i tych samych pytaniach typu "dlaczego pobieram kody authinfo" i prostych odpowiedzi "bo chcę wytransferować domeny do innego rejestratora" zapytałem w końcu dość ostro i dosadnie jak długo będę nękany w ten sposób i ile razy będę odpowiadał na te same infantylne pytania, które pod pozorem bezpieczeństwa mają na celu próbę zatrzymania klienta. Obiecano mi przywrócenie starego systemu, z czego cieszę się już od około dwóch tygodni.

Edited by CzarnyElo

Share this post


Link to post
Share on other sites

No więc żądam w imieniu swoim i innych by firma az się opamiętała i zakończyła tego typu szopki z wydawaniem authinfo.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy az ma zamiar zrobić cokolwiek z tą kwestią? Chcę uzyskać domenę przed weekendem - ale oczywiście muszę czekać na kontakt telefoniczny do poniedziałku - to jest jak dla mnie nie dopuszczalne i prawdopodobie zaowocuje tym, ze nie zarejestruję ani nie przechwycę więcej żadnej domeny w az, skoro mam miec takie problemy przy jej transferze. Po co w takim razie weryfikacja sms-em?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem to samo, chce authinfo to dostaje wiadomość że bezpieczeństwo "blabla..." i czekać na kontakt telefon lub e-mail. Kontaktu telefonicznego nie było, po kilkunastu godzinach dostałem e-mail z kodem authinfo. ...]

 

... No właśnie.

Pomijam, że na taki kontakt telefoniczny głosowy nie czekam, nie oczekuję go, nie deklarowałem nigdy, że takiego kontaktu chcę,

otrzymałem po standardowej a opisywanej tutaj automatycznej wiadomości, następnego standardowego emaila z automatu, że email ten, jest to "reakcja na nieudany kontakt telefoniczny naszego pracownika w sprawie kodów authinfo. Następna próba kontaktu nastąpi w dniu następnym" itd, itp.

 

Tylko, że ... w moim telefonie nie ma śladu próby takiego kontaktu ze mną. Zorientowałem się o tym poniewczasie, gdy wpierw odczytałem pocztę a później włączyłem telefon. Od razu się zastrzegam, że ja z takiego obrotu sprawy, iż takiego kontaktu telefonicznego nie ma jestem zadowolony, ponieważ sprawa jest jasna i nie ma o czym gadać. Chciałbym [taką dyspozycję otrzymaliście Państwo ode mnie] przejąć kod do domeny, której jestem abonentem i tyle. Na emaila, odpisałem do odpowiedniego Działu.

 

Tylko, czy Państwo wysyłacie te emaile już na oślep?

Edited by yarowa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czekam sobie już trochę ponad 24 godziny od zlecenia pobrania kodu Authinfo i nikt do mnie nie zadzwonił.

W międzyczasie wysłałem maila w tej sprawie i otrzymałem odpowiedź, żeby oczekiwać na telefon od konsultanta.

Koszmar, ja chcę kod już/natychmiast. Nie mam co robić tylko oczekiwać na telefon ?

 

Sebastian

alpine5

 

edit: niezły zbieg okoliczności, ale po minucie od napisania tego posta, zadzwonili :o

Edited by alpine5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak masz tam więcej domen to na przyszłość wystąp o przywrócenie dotychczasowej procedury pobierania kodów AuthInfo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wychodzi na to, że nie potrafią. A później piszą na forum:

Jesteśmy rzetelną, uczciwą firmą, która buduje swoją markę poprzez zaufanie i zadowolenie swoich Klientów. Zawsze staramy się sprostać Waszym oczekiwaniom i często było to doceniane.

Śmiech na sali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak masz tam więcej domen to na przyszłość wystąp o przywrócenie dotychczasowej procedury pobierania kodów AuthInfo.

Trzeba napisać, że dajesz cynk do NASK w związku z niezgodnymi z regulaminem NASK działaniami. W moim przypadku zadziałało od ręki i już nie potrzebuję żadnych telefonów. Wystarczy jak dawniej tylko kod sms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś jeszcze dodatkowo mail, na szczęście nie muszę na niego odpowiadać :)

 

Witamy!

Wiadomość została wygenerowana automatycznie w odpowiedzi na transfer domen poza AZ.pl.

W celu stałego podnoszenia jakości Naszych usług prosimy o podanie powodu wytransferowania domen poza AZ.pl.
Wystarczy kliknąć na link poniżej i zaznaczyć w ankiecie wybrany powód.
http://www.az.pl/pomoz-podniesc-jakos-uslug-azpl.html

Dziękujemy za Twoją opinię i zapraszamy do korzystania z usług AZ.pl.

Zespół Obsługi Klienta AZ.pl

Edited by alpine5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

rzeczywiście przekroczyliśmy deklarowany czas kontaktu o pół godziny - za co uprzejmie przepraszamy. Sprawa została już wyjaśniona, a kod AuthInfo został wydany. W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail domena@az.pl."


Dziękuję i pozdrawiam!

 

 

Anna Kur

Dyrektor AZ.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pani Dyrektor, a nie można wziąć pod uwagę tych wszystkich postów, i przywrócić wydawania kodów jak kiedyś w panelu po wpisaniu kodu? Po co wysyłacie te ankiety skoro jak widać nie bierzecie zdania klientów pod uwagę?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

rzeczywiście przekroczyliśmy deklarowany czas kontaktu o pół godziny - za co uprzejmie przepraszamy. Sprawa została już wyjaśniona, a kod AuthInfo został wydany. W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail domena@az.pl."

 

Dziękuję i pozdrawiam!

 

 

Anna Kur

Dyrektor AZ.pl

 

 

Pani Dyrektor, a nie można wziąć pod uwagę tych wszystkich postów, i przywrócić wydawania kodów jak kiedyś w panelu po wpisaniu kodu? Po co wysyłacie te ankiety skoro jak widać nie bierzecie zdania klientów pod uwagę?

 

No właśnie, bo to nie chodzi przecież o pół godziny w tą czy też w tą, tylko o utrudnienia w dostępie do czegoś (kod authinfo), co powinno być wydawane niezwłocznie moim zdaniem.

 

Sebastian

alpine5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie

 

Dziękujemy bardzo za Wasze opinie. Każdą z nich dokładnie analizujemy i jeżeli zapadnie decyzja o zmianie procedury pobierania kodów AuthInfo - niezwłocznie Was o tym poinformujemy.

 

Pozdrawiam

Kamila Sitek

AZ.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpowiedź w stylu Kopiuj-Wklej.

Tak jak te głupawe:

 

Jednocześnie zachęcamy do skorzystania z promocji 5 domen .PL za 0 zł.

Liczbę dostępnych domen za 0 zł, sprawdzą Państwo po zalogowaniu się do Panelu Klienta na stronie: https://www.az.pl/panel/kody-promocyjne.html.

Szczegóły promocji dostępne są na stronie: https://www.az.pl/promocja-wybierz-5-domen-pl-za-0-zl.html.

 

Doklejane do każdego maila i promocje które nas nie dotyczą a co chwilę je dostajemy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie,

 

Przychylając się do Waszych próśb - z dniem 24.01.2014r. przywróciliśmy dla domen polskich możliwość pobierania kodów AuthInfo poprzez autoryzację SMS.

 

Pozdrawiam,

Kamila Sitek

AZ.pl

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Witam serdecznie,

 

Przychylając się do Waszych próśb - z dniem 24.01.2014r. przywróciliśmy dla domen polskich możliwość pobierania kodów AuthInfo poprzez autoryzację SMS.

 

Pozdrawiam,

Kamila Sitek

AZ.pl

Jak widac AZ, pomimo iz nie zawsze wszystkich zadowoli, pozostaje jedynym z najwiekszych rejestratorow utrzymujacych aktywny kontakt z uzytkownikami di, ktory nie obraza sie i nie bojkotuje forum lub nie wysmiewa problemow, a takze nie zapada na cale miesiace pod ziemie z pieniedzmi swoich klientow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak widac AZ, pomimo iz nie zawsze wszystkich zadowoli, pozostaje jedynym z najwiekszych rejestratorow utrzymujacych aktywny kontakt z uzytkownikami di, ktory nie obraza sie i nie bojkotuje forum lub nie wysmiewa problemow, a takze nie zapada na cale miesiace pod ziemie z pieniedzmi swoich klientow.

To prawda.

Jak przywrócą jeszcze możliwość korzystania z promocji tym, którzy wytransferowali w ostatnim czasie od nich domeny, to już będzie naprawdę świetnie :)

 

Sebastian

alpine5

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Próbuję pobrać kody do opcji ( pojedynczo i hurtowo ) ale cały czas dostaję info

Wystąpiły błędy

Brak dostępu

 

też tak macie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

prosze o podanie w wiadomości prywatnej nazwy domeny dla której nie może Pan "pshemec" pobrać kodu.

 

Pozdrawiam

Kamila Sitek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostrzeżenie ;)

 

Właśnie miałem zamiar pobrać sobie 100 kodów dla opcji, by wystawić je na aukcji AM. Okazuje się, że od dziś dla pobrania kodu trzeba obligatoryjnie wypełnić wniosek i przesłać na email. W dodatku na infolinii poinformowano mnie, że nawet stali klienci i hurtowi odbiorcy muszą mieć taką opcję włączoną!! Zapytałem, czy teraz mam wysłać 100 lub 200 emaili czy mogę na jednym formularzu poinformowano mnie, że muszę wysłać jeden wniosek dla jednej domeny, czyli 100 emaili!!

 

Całkowicie z zaskoczenia pokrzyżowało mi to plany na dzisiejszy wieczór. Nawet pomijając dzień dzisiejszy nie wiem czy ogarnę wysłanie tylu emaili jutro i kiedykolwiek.

 

Ponadto zapytałem o czas realizacji wniosku, gdybym taki dla najpilniejszej domeny wysłał dziś. Kod otrzymam dopiero jutro.

 

Reasumując nie da się tak funkcjonować w zawodzie domainera.

 

Pani Kamilo, proszę o pomoc i informacje jak ominąć taką niedorzeczną procedurę.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×