Skocz do zawartości

Problematyczne wydanie kodu authinfo...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
151 odpowiedzi w tym temacie

#21
rok1978

rok1978

    Buyer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2799 postów
  • Rejestracja: 20-December 06

24 godziny mija a ja dalej bez kodu : /

przecież w komunikacie przy pobieraniu masz wyraźnie napisane:

 

Prosimy oczekiwać na kontakt z naszym pracownikiem w celu wydania kodu authinfo.
Maksymalny czas oczekiwania to 24 godziny w dni robocze

 

Pytanie czy 24h oznacza niezwłoczne wydanie kodu authinfo i czy nie są to "dodatkowe warunki".

 

Przypominam Prawa Abonenta

https://www.dns.pl/p...nie/prawab.html



Ekspert

Ekspert
  • Advert
  • Rejestracja: --

#22
Gaudzinski

Gaudzinski

    Uzależniony

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1226 postów
  • Rejestracja: 04-July 07
  • Lokalizacja:.pl

iadomość została wygenerowana automatycznie jako reakcja na nieudany kontakt telefoniczny naszego pracownika w sprawie kodów authinfo.
Następna próba kontaktu nastąpi w dniu następnym w godzinach 8-16.
W razie pytań prosimy o kontakt: tel. (+48) 422 999 111

Dla nas priorytetem jest bezpieczeństwo Twoich usług.
Pozdrawiamy,
Zespół AZ.pl

Cesja online, authinfo przez telefon - jaki w tym sens...



#23
mirekm

mirekm

    Maniak

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 500 postów
  • Rejestracja: 14-November 10

Miałem to samo, chce authinfo to dostaje wiadomość że bezpieczeństwo "blabla..." i czekać na kontakt telefon lub e-mail. Kontaktu telefonicznego nie było, po kilkunastu godzinach dostałem e-mail z kodem authinfo. Pytanie do AZ: jakie to procedury bezpieczeństwa nie pozwoliły na wysłanie tego e-maila z kodem w kilka chwil po zgłoszeniu jego zapotrzebowania? Czy naprawdę chcecie mieć u siebie domainerów wprowadzając takie procedury?


Profesjonalne projekty stron www www.behance.net/maciejczyk | Zobacz moje domeny na Premium.pl


#24
mindryl

mindryl

    Maniak

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 582 postów
  • Rejestracja: 09-March 11

Nie wiem czemu temat jest nieżywy, bo nadal są z tym problemy - miałem kontakt telefoniczny - na maila przysżły authinfo, i pytałem się czy kolejne już będa normalnie wydawane - "oczywiście, to tlyko w związku z promocją na przełuzęnia dzwonimy" - teraz chce pobrać kody dla innych domen i ta sama szopka - prosze o zniesienie tych "procedur bezpieczeństwa" globalnie.



#25
xlodder

xlodder

    Dyskutant

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 493 postów
  • Rejestracja: 03-March 07

Ja dostałem informacje że tak już będzie zawsze. Tak wygląda nowa procedura bezpieczeństwa.
Wydaje się że wystarczyły zabezpieczenia poprzez wpisanie kodu z sms co jednoznacznie weryfikowało właściciela domeny.


Użytkownik xlodder edytował ten post 17 August 2013 - 22:28


#26
mindryl

mindryl

    Maniak

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 582 postów
  • Rejestracja: 09-March 11

To nie jest procedura bezpieczeństwa tylko standardy rejestratorów sprzed 10 lat.



#27
CzarnyElo

CzarnyElo

    Uzależniony

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1249 postów
  • Rejestracja: 13-October 09

Ja po n-tej rozmowie i tych samych pytaniach typu "dlaczego pobieram kody authinfo" i prostych odpowiedzi "bo chcę wytransferować domeny do innego rejestratora" zapytałem w końcu dość ostro i dosadnie jak długo będę nękany w ten sposób i ile razy będę odpowiadał na te same infantylne pytania, które pod pozorem bezpieczeństwa mają na celu próbę zatrzymania klienta. Obiecano mi przywrócenie starego systemu, z czego cieszę się już od około dwóch tygodni.


Użytkownik CzarnyElo edytował ten post 17 August 2013 - 23:24


#28
mindryl

mindryl

    Maniak

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 582 postów
  • Rejestracja: 09-March 11

No więc żądam w imieniu swoim i innych by firma az się opamiętała i zakończyła tego typu szopki z wydawaniem authinfo.



#29
mindryl

mindryl

    Maniak

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 582 postów
  • Rejestracja: 09-March 11

Czy az ma zamiar zrobić cokolwiek z tą kwestią? Chcę uzyskać domenę przed weekendem - ale oczywiście muszę czekać na kontakt telefoniczny do poniedziałku - to jest jak dla mnie nie dopuszczalne i prawdopodobie zaowocuje tym, ze nie zarejestruję ani nie przechwycę więcej żadnej domeny w az, skoro mam miec takie problemy przy jej transferze. Po co w takim razie weryfikacja sms-em?



#30
yarowa

yarowa

    Przewodnik i opiekun bokserów :)

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3226 postów
  • Rejestracja: 31-May 07

Miałem to samo, chce authinfo to dostaje wiadomość że bezpieczeństwo "blabla..." i czekać na kontakt telefon lub e-mail. Kontaktu telefonicznego nie było, po kilkunastu godzinach dostałem e-mail z kodem authinfo. ...]

 

... No właśnie.

Pomijam, że na taki kontakt telefoniczny głosowy nie czekam, nie oczekuję go, nie deklarowałem nigdy, że takiego kontaktu chcę,

otrzymałem po standardowej a opisywanej tutaj automatycznej wiadomości, następnego standardowego emaila z automatu, że email ten, jest to "reakcja na nieudany kontakt telefoniczny naszego pracownika w sprawie kodów authinfo. Następna próba kontaktu nastąpi w dniu następnym" itd, itp.

 

Tylko, że ... w moim telefonie nie ma śladu próby takiego kontaktu ze mną. Zorientowałem się o tym poniewczasie, gdy wpierw odczytałem pocztę a później włączyłem telefon. Od razu się zastrzegam, że ja z takiego obrotu sprawy, iż takiego kontaktu telefonicznego nie ma jestem zadowolony, ponieważ sprawa jest jasna i nie ma o czym gadać. Chciałbym [taką dyspozycję otrzymaliście Państwo ode mnie] przejąć kod do domeny, której jestem abonentem i tyle. Na emaila, odpisałem do odpowiedniego Działu.

 

Tylko, czy Państwo wysyłacie te emaile już na oślep?


Użytkownik yarowa edytował ten post 09 October 2013 - 17:28


#31
alpine5

alpine5

    TargiDomen.pl

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4156 postów
  • Rejestracja: 12-May 09

Czekam sobie już trochę ponad 24 godziny od zlecenia pobrania kodu Authinfo i nikt do mnie nie zadzwonił.

W międzyczasie wysłałem maila w tej sprawie i otrzymałem odpowiedź, żeby oczekiwać na telefon od konsultanta.

Koszmar, ja chcę kod już/natychmiast. Nie mam co robić tylko oczekiwać na telefon ?

 

Sebastian

alpine5

 

edit: niezły zbieg okoliczności, ale po minucie od napisania tego posta, zadzwonili  :o


Użytkownik alpine5 edytował ten post 21 January 2014 - 15:47


#32
lufthansa

lufthansa

    Uzależniony

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2350 postów
  • Rejestracja: 15-September 07
  • Lokalizacja:Fotel przed lapkiem

Jak masz tam więcej domen to na przyszłość wystąp o przywrócenie dotychczasowej procedury pobierania kodów AuthInfo.


Moje domeny na: PREMIUM.PL 


#33
korneliusz.com

korneliusz.com

    Najlepsze domeny na sprzedaż

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4603 postów
  • Rejestracja: 21-October 07
Beznadzieja! Na siłę nie zatrzymają klientów. Nie portafią walczyć poziomem usług?

Użytkownik korneliusz.com edytował ten post 21 January 2014 - 16:45


#34
lukas22333

lukas22333

    Dyskutant

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 344 postów
  • Rejestracja: 14-December 07

Wychodzi na to, że nie potrafią. A później piszą na forum:

Jesteśmy rzetelną, uczciwą firmą, która buduje swoją markę poprzez zaufanie i zadowolenie swoich Klientów.     Zawsze staramy się sprostać Waszym oczekiwaniom i często było to doceniane.  

Śmiech na sali.



#35
umberto

umberto

    .za.je.bi.sc.ie(tm)

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6898 postów
  • Rejestracja: 03-January 08

Jak masz tam więcej domen to na przyszłość wystąp o przywrócenie dotychczasowej procedury pobierania kodów AuthInfo.

Trzeba napisać, że dajesz cynk do NASK w związku z niezgodnymi z regulaminem NASK działaniami. W moim przypadku zadziałało od ręki i już nie potrzebuję żadnych telefonów. Wystarczy jak dawniej tylko kod sms.



#36
alpine5

alpine5

    TargiDomen.pl

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4156 postów
  • Rejestracja: 12-May 09

Dziś jeszcze dodatkowo mail, na szczęście nie muszę na niego odpowiadać  :)

 

Witamy! 

Wiadomość została wygenerowana automatycznie w odpowiedzi na transfer domen poza AZ.pl. 

W celu stałego podnoszenia jakości Naszych usług prosimy o podanie powodu wytransferowania domen poza AZ.pl. 
Wystarczy kliknąć na link poniżej i zaznaczyć w ankiecie wybrany powód. 
http://www.az.pl/pom...uslug-azpl.html
 

Dziękujemy za Twoją opinię i zapraszamy do korzystania z usług AZ.pl. 

Zespół Obsługi Klienta AZ.pl


Użytkownik alpine5 edytował ten post 22 January 2014 - 15:46


#37
ksitek

ksitek

    Praktyk

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Rejestracja: 08-May 12
  • Lokalizacja:Szczecin

Witam,

 

rzeczywiście przekroczyliśmy deklarowany czas kontaktu o pół godziny - za co uprzejmie przepraszamy. Sprawa została już wyjaśniona, a kod AuthInfo został wydany. W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail domena@az.pl."


Dziękuję i pozdrawiam!

 

 

Anna Kur

Dyrektor AZ.pl



#38
lukas22333

lukas22333

    Dyskutant

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 344 postów
  • Rejestracja: 14-December 07

A dlaczego kod nie został wydany niezwłocznie? Jak to niby powinno być normalnie.



#39
domainator

domainator

    Praktyk

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 125 postów
  • Rejestracja: 13-March 12
  • Lokalizacja:Warszawa

Pani Dyrektor, a nie można wziąć pod uwagę tych wszystkich postów, i przywrócić wydawania kodów jak kiedyś w panelu po wpisaniu kodu? Po co wysyłacie te ankiety skoro jak widać nie bierzecie zdania klientów pod uwagę?



#40
alpine5

alpine5

    TargiDomen.pl

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4156 postów
  • Rejestracja: 12-May 09

Witam,

 

rzeczywiście przekroczyliśmy deklarowany czas kontaktu o pół godziny - za co uprzejmie przepraszamy. Sprawa została już wyjaśniona, a kod AuthInfo został wydany. W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail domena@az.pl."


Dziękuję i pozdrawiam!

 

 

Anna Kur

Dyrektor AZ.pl

 

 

Pani Dyrektor, a nie można wziąć pod uwagę tych wszystkich postów, i przywrócić wydawania kodów jak kiedyś w panelu po wpisaniu kodu? Po co wysyłacie te ankiety skoro jak widać nie bierzecie zdania klientów pod uwagę?

 

No właśnie, bo to nie chodzi przecież o pół godziny w tą czy też w tą, tylko o utrudnienia w dostępie do czegoś (kod authinfo), co powinno być wydawane niezwłocznie moim zdaniem.

 

Sebastian

alpine5







Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych