Skocz do zawartości

Problematyczne wydanie kodu authinfo...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
151 odpowiedzi w tym temacie

#41
ksitek

ksitek

    Praktyk

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Rejestracja: 08-May 12
  • Lokalizacja:Szczecin

Witam serdecznie

 

Dziękujemy bardzo za Wasze opinie. Każdą z nich dokładnie analizujemy i jeżeli zapadnie decyzja o zmianie procedury pobierania kodów AuthInfo - niezwłocznie Was o tym poinformujemy.

 

Pozdrawiam

Kamila Sitek

AZ.pl



Ekspert

Ekspert
  • Advert
  • Rejestracja: --

#42
lukas22333

lukas22333

    Dyskutant

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 344 postów
  • Rejestracja: 14-December 07

Odpowiedź w stylu Kopiuj-Wklej.



#43
mindryl

mindryl

    Maniak

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 582 postów
  • Rejestracja: 09-March 11

Odpowiedź w stylu Kopiuj-Wklej.

Tak jak te głupawe:

 

Jednocześnie zachęcamy do skorzystania z promocji 5 domen .PL za 0 zł. 
Liczbę dostępnych domen za 0 zł,  sprawdzą Państwo po zalogowaniu się do  Panelu Klienta na stronie: https://www.az.pl/panel/kody-promocyjne.html. 
Szczegóły promocji dostępne są na stronie:  https://www.az.pl/promocja-wybierz-5-domen-pl-za-0-zl.html.

 

Doklejane do każdego maila i promocje które nas nie dotyczą a co chwilę je dostajemy.



#44
ksitek

ksitek

    Praktyk

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Rejestracja: 08-May 12
  • Lokalizacja:Szczecin

Witam serdecznie,

 

Przychylając się do Waszych próśb - z dniem 24.01.2014r. przywróciliśmy dla domen polskich możliwość pobierania kodów AuthInfo poprzez autoryzację SMS.

 

Pozdrawiam,

Kamila Sitek

AZ.pl



#45
hans_2000

hans_2000

    Uzależniony

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1509 postów
  • Rejestracja: 22-April 07

Witam serdecznie,

 

Przychylając się do Waszych próśb - z dniem 24.01.2014r. przywróciliśmy dla domen polskich możliwość pobierania kodów AuthInfo poprzez autoryzację SMS.

 

Pozdrawiam,

Kamila Sitek

AZ.pl

Jak widac AZ, pomimo iz nie zawsze wszystkich zadowoli, pozostaje jedynym z najwiekszych rejestratorow utrzymujacych aktywny kontakt z uzytkownikami di, ktory nie obraza sie i nie bojkotuje forum lub nie wysmiewa problemow, a takze nie zapada na cale miesiace pod ziemie z pieniedzmi swoich klientow.



#46
alpine5

alpine5

    TargiDomen.pl

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4156 postów
  • Rejestracja: 12-May 09

Jak widac AZ, pomimo iz nie zawsze wszystkich zadowoli, pozostaje jedynym z najwiekszych rejestratorow utrzymujacych aktywny kontakt z uzytkownikami di, ktory nie obraza sie i nie bojkotuje forum lub nie wysmiewa problemow, a takze nie zapada na cale miesiace pod ziemie z pieniedzmi swoich klientow.

To prawda.

Jak przywrócą jeszcze możliwość korzystania z promocji tym, którzy wytransferowali w ostatnim czasie od nich domeny, to już będzie naprawdę świetnie  :)

 

Sebastian

alpine5



#47
pshemec

pshemec

    papcomputer.pl

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1036 postów
  • Rejestracja: 29-March 10

Próbuję pobrać kody do opcji ( pojedynczo i hurtowo ) ale cały czas dostaję info 

Wystąpiły błędy

Brak dostępu

 

też tak macie ?


Dropshipping CMS - gotowy system sprzedażowy dla wielu branż - opis

 


#48
ksitek

ksitek

    Praktyk

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Rejestracja: 08-May 12
  • Lokalizacja:Szczecin

Witam

 

prosze o podanie w wiadomości prywatnej nazwy domeny dla której nie może Pan "pshemec" pobrać kodu.

 

Pozdrawiam

Kamila Sitek



#49
apze

apze

    Uzależniony

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4324 postów
  • Rejestracja: 01-November 06

Ostrzeżenie ;)

 

Właśnie miałem zamiar pobrać sobie 100 kodów dla opcji, by wystawić je na aukcji AM. Okazuje się, że od dziś dla pobrania kodu trzeba obligatoryjnie wypełnić wniosek i przesłać na email. W dodatku na infolinii poinformowano mnie, że nawet stali klienci i hurtowi odbiorcy muszą mieć taką opcję włączoną!! Zapytałem, czy teraz mam wysłać 100 lub 200 emaili czy mogę na jednym formularzu poinformowano mnie, że muszę wysłać jeden wniosek dla jednej domeny, czyli 100 emaili!!

 

Całkowicie z zaskoczenia pokrzyżowało mi to plany na dzisiejszy wieczór. Nawet pomijając dzień dzisiejszy nie wiem czy ogarnę wysłanie tylu emaili jutro i kiedykolwiek.

 

Ponadto zapytałem o czas realizacji wniosku, gdybym taki dla najpilniejszej domeny wysłał dziś. Kod otrzymam dopiero jutro.

 

Reasumując nie da się tak funkcjonować w zawodzie domainera.

 

Pani Kamilo, proszę o pomoc i informacje jak ominąć taką niedorzeczną procedurę.



#50
lukas22333

lukas22333

    Dyskutant

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 344 postów
  • Rejestracja: 14-December 07

Przez takie kombinowanie tracą tylko klientów. Jedne utrudnienia usuwają, tworząc nowe i tak w kółko.



#51
przemek30

przemek30

    Maniak

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 898 postów
  • Rejestracja: 30-December 09

Ostrzeżenie ;)

 

Właśnie miałem zamiar pobrać sobie 100 kodów dla opcji, by wystawić je na aukcji AM. Okazuje się, że od dziś dla pobrania kodu trzeba obligatoryjnie wypełnić wniosek i przesłać na email. W dodatku na infolinii poinformowano mnie, że nawet stali klienci i hurtowi odbiorcy muszą mieć taką opcję włączoną!! Zapytałem, czy teraz mam wysłać 100 lub 200 emaili czy mogę na jednym formularzu poinformowano mnie, że muszę wysłać jeden wniosek dla jednej domeny, czyli 100 emaili!!

 

Całkowicie z zaskoczenia pokrzyżowało mi to plany na dzisiejszy wieczór. Nawet pomijając dzień dzisiejszy nie wiem czy ogarnę wysłanie tylu emaili jutro i kiedykolwiek.

 

Ponadto zapytałem o czas realizacji wniosku, gdybym taki dla najpilniejszej domeny wysłał dziś. Kod otrzymam dopiero jutro.

 

Reasumując nie da się tak funkcjonować w zawodzie domainera.

 

Pani Kamilo, proszę o pomoc i informacje jak ominąć taką niedorzeczną procedurę.

 

 

Brak słów !!! Mam tak samo... Wniosek jest w pliku .PDF (nie posiadam edytora .PDF)  to mam go wydrukować, podpisać z danymi, "zapłacić za skanowanie" i dopiero wysłać im mailem ???



#52
umberto

umberto

    .za.je.bi.sc.ie(tm)

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6899 postów
  • Rejestracja: 03-January 08

Ostrzeżenie ;)

 

Właśnie miałem zamiar pobrać sobie 100 kodów dla opcji, by wystawić je na aukcji AM. Okazuje się, że od dziś dla pobrania kodu trzeba obligatoryjnie wypełnić wniosek i przesłać na email. W dodatku na infolinii poinformowano mnie, że nawet stali klienci i hurtowi odbiorcy muszą mieć taką opcję włączoną!! Zapytałem, czy teraz mam wysłać 100 lub 200 emaili czy mogę na jednym formularzu poinformowano mnie, że muszę wysłać jeden wniosek dla jednej domeny, czyli 100 emaili!!

Czy to już prikaz Home.pl czy może ultimatum samego Putina :lol:

 

Dobrze, że nie mam opcji w AZ.pl

 

Przypomina mi to czasy promocji 100 domen za darmo w OVH.pl. To samo było w .de. Skorzystałem wówczas i zarejestrowałem 100 domen .de. Po roku kilkadziesiąt się nie sprzedało, a żeby pozbyć się domeny, trzeba było, inaczej niż dla .pl, wypowiedzieć i to pisemnie (wyjątkowo zgodzono się na przesłanie skanu e-mailem). Dla każdej domeny osobno, choć na szczęscie na jednym wniosku można było wpisać 5 domen. Ile aj miałem wtedy papierkowej roboty. Tak że współczuję.

 

NIestety, regulamin opcji w NASK nic nie mówi nt. takiej sytuacji.

 

jedynie ogólnie:

 

9.

Czynności uzyskania opcji, zmiany Usługobiorcy, przeniesienia opcji na osobę trzecią, a następnie rejestracji nazwy domeny dokonywane są w sposób zautomatyzowany, wyłącznie za pośrednictwem Usługobiorców.

 

brawo NASK!

 

***

 

 

Brak słów !!! Mam tak samo... Wniosek jest w pliku .PDF (nie posiadam edytora .PDF)  to mam go wydrukować, podpisać z danymi, "zapłacić za skanowanie" i dopiero wysłać im mailem ???

 

Uff, dobrze, że w cudzysłowie. Ja ostatni raz płaciłem za skanowanie w 1995 roku jak musiałem zrobić prezentację na informatykę na Macu Classic:lol:  Dzisiaj, w XXI w. to po prostu cyknięcie fotki


 


Użytkownik umberto edytował ten post 18 March 2014 - 21:06


#53
CzarnyElo

CzarnyElo

    Uzależniony

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1249 postów
  • Rejestracja: 13-October 09

MASAKRA! :ph34r: 

 

Ze swojej strony dodam tylko, że wypłacam pieniądze posiadane w panelu klienta i żegnam z uśmiechem AZ.pl. Miałem to już zrobić po "promocji" na przechwytywanie, która w rzeczywistości okazała się znaczną podwyżką. Było o tym w temacie szemranych ofert rejestratorów. Jednak teraz AZ.pl postawiło kropkę nad i.



#54
css

css

    Domeny to ciężki kawałek chleba...

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 730 postów
  • Rejestracja: 20-July 09

Transferowałem dzisiaj 10 domen z AZ do AM. W moim przypadku dało się złożyć wniosek o authinfo dla wszystkich domen naraz, hurtem. Maila z kodami dostałem po paru godzinach. Dziś nie był to problem, bo mi się nie spieszyło, a i ilość domen też nie wielka. Ale jak kiedyś przyjdzie transferować naraz 100 i więcej domen i w dodatku spiesząc się, to kurw.cy będzie można dostać..

Kolejna zmiana w AZ na gorsze..



#55
lukas22333

lukas22333

    Dyskutant

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 344 postów
  • Rejestracja: 14-December 07

@up, apze pisał o kodach dla opcji.



#56
css

css

    Domeny to ciężki kawałek chleba...

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 730 postów
  • Rejestracja: 20-July 09

@up, apze pisał o kodach dla opcji.

Racja, przepraszam.



#57
apze

apze

    Uzależniony

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4324 postów
  • Rejestracja: 01-November 06

Dla domen sytuacja wygląda tak samo.



#58
umberto

umberto

    .za.je.bi.sc.ie(tm)

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6899 postów
  • Rejestracja: 03-January 08

Dla domen sytuacja wygląda tak samo.

Pisałem już wcześniej, iż wystarczy napisać ładnego maila, iż w przypadku braku możliwości "niezwłocznego" pobrania kodów auth_info z panelu, informacja będzie przesłana NASK pisemnie listem poleconym jako rażące naruszenie regulaminu NASK.

 

Ja tak zrobiłem i ...pobieram kody od ręki. Jedynie trzeba wpisac kod SMS.



#59
umberto

umberto

    .za.je.bi.sc.ie(tm)

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6899 postów
  • Rejestracja: 03-January 08

Pisałem już wcześniej, iż wystarczy napisać ładnego maila, iż w przypadku braku możliwości "niezwłocznego" pobrania kodów auth_info z panelu, informacja będzie przesłana NASK pisemnie listem poleconym jako rażące naruszenie regulaminu NASK.

 

Ja tak zrobiłem i ...pobieram kody od ręki. Jedynie trzeba wpisac kod SMS.

 

Przepraszam, chyba jednak obecnie już nie wystarczy.

 

Z tego co znalazłem na stronach NASK, to ta niezwykle nietransparentna instytucja widzi to tak:

 

7. Partner jest zobowiązany do udostępnienia kodu authinfo Abonentowi, na podstawie wniosku złożonego zgodnie z jego wymaganiami. W przypadku bezskutecznego rozpatrzenia reklamacji dotyczącej wydania kodu authinfo przez Partnera, NASK podejmie działania umożliwiające udostępnienie kodu authinfo. Proszę dowiedzieć się jak złożyć skargę, dotyczącą wniosku o wydanie kodu authinfo, klikając na poniższy link:

Udostępnienie kodu authinfo

 

no czyli nie ma nadal wykładni "niezwłocznie", ale za to faworyzowana jest firma, a kliencie radź sobie sam. I taki jest przekaz ze strony instytucji pożytku publicznego.

 

Chyba po prostu najlepiej dać sobie spokój z AZ.pl, do czego zachęcam.

 

Sprawdziłem i mam tam na szczęście jedynie 2 .pl-ki. Uff.



#60
pshemec

pshemec

    papcomputer.pl

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1036 postów
  • Rejestracja: 29-March 10

niestety :

 

..........uprzejmie informuję iż kody authinfo wydawane są na podstawie wniosku .
Wniosek jest do pobrania Panelu Klienta przy domenie w Dostępnych Operacjach.............

 

.


Dropshipping CMS - gotowy system sprzedażowy dla wielu branż - opis

 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych