Jump to content
Achajos

Witam pytanie jak zacząć ?

Recommended Posts

Witam

 

Szukałem na forum jakiegoś poradnika jak wystartować z kupnem i sprzedażą domen.

Jestem w tym kompletnie zielony i nie wiem od czego zacząć.

Chodzi mi konkternie.

 

- Na jakich portalach się zalogować aby kupować domeny

- Jaki budżet potrzebny jest na start

- Ile domen zakupić na starcie

- Na co zwracać uwagę przy zakupie oraz sprzedaży domen

- Czy trzeba mieć otworzoną działalność gospodarczą

- Czy można z tego żyć nie posiadają pracy ( zarobki 2000 - 3000 tys zł/misiąc )

 

Wiem, że pytania mogą wydawać się głupkowate ale na prawde nie wiem od czego mam zacząć.

 

Pozdrawiam

Achajos

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 - AfterMarket , premium

 

2 - Im większy tym lepiej

 

3 - To zależy od budżetu / można kupić 100 bezwartościowych lub kilka dobrych

 

4 - Czytaj forum wszystkiego się dowiesz

 

5 - Nie

 

6 - Tak

 

 

;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeśli jesteś na tyle leniwy że nie chce Ci się przeszukać forum w poszukiwaniu odpowiedzi na zadane pytania - oznacza to, że nie jest to zajęcie dla Ciebie.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jestem leniwy przeszukuje forum juz kilka dni i czytalem na nim ale nie znalazlem odpowiedzi na moje " proste " pytania więc zapytalem chyba od tego jest forum ? po prostu myślalalem, że może istnieje na forum jakis poradnik a ja go przeoczylem

Edited by Achajos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na każde zadanie pytanie, znajdziesz tu odpowiedź, więc mniej pisz... a więcej czytaj :-) trzymam kciuki.

 

Nie jest to branża w którą się wchodzi z przykładowo 10.000 złotych i się zarabia :)

 

Głęboko się zastanów... bo nauka o domenach może trwać nawet kilka lat, a i tak niektórzy po tych paru latach kupują potwory.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anubis