CzarnyElo 355 Report post Posted October 23, 2013 Cześć, dostałem na maila info o promocji, klikam i nic. Jak z niej skorzystać? Pozdro Share this post Link to post Share on other sites
domanpw 61 Report post Posted October 23, 2013 To jest promocja wyłącznie dla nowych klientów. Share this post Link to post Share on other sites
alpine5 178 Report post Posted October 23, 2013 To jest promocja wyłącznie dla nowych klientów. Może nie tyle dla nowych, co dla takich, którzy nie wytransferowali ostatnimi czasy z az.pl zamówionych w innych promocjach domen (np. przechwyconych czy też zarejestrowanych za 0 PLN). Sebastian alpine5 Share this post Link to post Share on other sites
ksitek 13 Report post Posted October 23, 2013 Witam serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej promocji na stronie www.az.pl lub w Panelu Klienta. Jak każda promocja również i ta ma swoje ograniczenia więcej szczegółów znajduje się w regulaminie promocji dostępnym pod adresem: http://www.az.pl/domeny-regulaminy-promocje-domeny_pid_434.html Zapraszamy do skorzystania z promocji! Pozdrawiam Kamila Sitek AZ.pl Share this post Link to post Share on other sites
doggystyle4 213 Report post Posted October 23, 2013 ... Jak każda promocja również i ta ma swoje ograniczenia ... Tak hipotetycznie... mam u Was 50 domen, wytransferowałem jedną. Mogę skorzystać z promocji? Share this post Link to post Share on other sites
ksitek 13 Report post Posted October 23, 2013 Witam Tak hipotetycznie... mam u Was 50 domen, wytransferowałem jedną. Mogę skorzystać z promocji? Tak może Pan skorzystać z promocji, pamiętając, że promocja jest dwuczłonowa pierwsza część dotyczy 5 darmowych domen dla firm i 2 darmowych domen dla Klientów indywidualnych i ta promocja wyklucza Klientów którzy wytransferowali domeny, jednakże druga część promocji dotycząca 3 darmowych domen polskich przy zamówieniu konta Personal z rabatem 90% na okres 1 roku nie posiada tego obostrzenia, dlatego jak najbardziej może Pan skorzystać z promocji. Pozdrawiam serdecznie Kamila Sitek AZ.pl Share this post Link to post Share on other sites
seomi 17 Report post Posted October 23, 2013 (edited) i ta promocja wyklucza Klientów którzy wytransferowali domenyDlaczego spamujcie tych klientów, które są "wykluczone" z waszymi newsletterami/spam? Czy firma, które jest tyle lat na rynku nie ma takiej możliwości techniczne? Dla mnie to nieuczciwa konkurencja, obiecując coś, na co się konkretny klient i tak nie kwalifikuje! Edited October 23, 2013 by seomi 2 Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted October 23, 2013 (edited) Zamiast robić te sztucznie napompowane bzdurne akcje typu 90% taniej za hosting, po prostu obniżcie cenę za każdy rok. Co z tego, że kupię na 2 lata za 176.82 zł (taka cena jest w tygodniu, jakieś 143 zł w weekend), jak potem będę musiał zapłacić ponad 300 zł brutto za każdy rok? BTW to samo, a nawet taniej wychodzi kupując konto za pośrednictwem resellera wp.pl Edited October 23, 2013 by umberto Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted October 27, 2013 (edited) Niestety, AZ.pl ma coraz bardziej nieprzejrzysty cennik i myśli, że załatwi wszystko krzykliwym "90% rabatu na wszystko!". NIe wiadomo, od czego jest rabat, czy przy hostingu jest tylko dla pierwszego roku czy nie. W weekend dodatkowe 30% mniej. Też nie wiadomo od czego. W dodatku jak się wejdzie przez oferte promocyjną na głównej, to oferta konta Personal kosztuje 176,82 zł (brutto). A jak się wejdzie przez cennik, to kosztuje 143,76 zł. A przez resellera, jak już wspomniałem, kosztuje 134,07 zł. Już nie będę pisał o tych przekreślonych cenach, rzekomych obniżkach tu 75%, tam 90%. Wiadomo, grunt to zdobycie klientów. Warto by jednak poprawić komunikację i przejrzystośc wtym zakresie. Edited October 27, 2013 by umberto Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted October 29, 2013 Chciałem dziś założyć na testy 14-dniowe konto Personal w AZ.pl. 1. Przez błąd nginx założyłem 2 konta. 2. Czarę goryczy przelała jednak informacja, która przyszła na mail. HASŁO OTWARTYM TEKSTEM! K...A!!! ale wtopa! W takim razie dziękuję i już nie mam więcej pytań. Musze tylko szybko zamknąć panel. Nie mogę sobie pozwolić na to, aby AZ.pl przesyłało na maila niehaszowane hasła. Share this post Link to post Share on other sites
ksitek 13 Report post Posted October 30, 2013 Witam Pragniemy poinformować, że hasła w naszej bazie są przetrzymywane w postaci szyfrowanej, zaś drogą mailową wysyłane jest hasło tekstowe, gdyż zostało one podane na stronie podczas zakładania Panelu Klienta. W przypadku dalszych pytań proszę o kontakt. Pozdrawiam Kamila Sitek AZ.pl Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted October 30, 2013 (edited) Witam Pragniemy poinformować, że hasła w naszej bazie są przetrzymywane w postaci szyfrowanej, zaś drogą mailową wysyłane jest hasło tekstowe, gdyż zostało one podane na stronie podczas zakładania Panelu Klienta. W przypadku dalszych pytań proszę o kontakt. Pozdrawiam Kamila Sitek AZ.pl To wprowadźcie system NIE WYSYŁANIA HASEŁ TEKSTOWYCH! Czy to takie trudne? A jak ktoś będzie chciał sobie przypomnieć hasło, to otrzyma jednorazowe do zmiany, albo zróbcie podwójną weryfikację z telefonem włącznie, albo niech hasło będzie do podejrzenia, ale PO WASZEJ STRONIE na serwerze (czyli na stronie, a potem strona/karta zostanie zamknięta), a nie zwykłym mailem przesłane! Edited October 30, 2013 by umberto Share this post Link to post Share on other sites
ksitek 13 Report post Posted October 31, 2013 Witam Bardzo serdecznie dziękuję za zamieszczoną sugestię, przekaże ją do Działu Wdrożeń i Rozwoju. Pozdrawiam Kamila Sitek AZ.pl Share this post Link to post Share on other sites