Jump to content
DD

Brand Manager homecloud i premium.pl

Recommended Posts

Pozytywnie. Właściwa osoba na tym stanowisku, dysponująca budżetem, mogłaby wywrzeć znaczny wpływ na rynek wtórny domen, na zwiększenie percepcji domen klasy premium (nie tylko w Premium.pl), przyczyniając się do wzrostu przychodów - i dla klientów Premium, i dla samego Premium/Home.

 

Ale jest też drugi scenariusz - "dobre .info od magika, stara cena dzisiaj znika", czyli promowanie rynku pierwotnego łącznie z kiepskimi domenami typu .info czy .info.pl, tylnimi drzwiami, rozpowszechniając promocję rejestratora znane na rynku od dawna, pod plakietką giełdy domen.

 

Ciekawi mnie jaki kierunek w praktyce zostanie obrany lub po prostu wyjdzie w praniu :) ~AW

 

P.S.

Mam wielką nadzieję, że będzie miał miejsce jednak ten pierwszy scenariusz, nawet gdyby Brand Manager pracując dla home.pl w praktycznej roli bardziej domain brokera (a jednocześnie brand managera) miał oznaczać skok prowizji domen sprzedawanych w Premium.pl w jakiejś opcji 'vip' do 20%, jak już teraz np. robi Afternic w opcjach promocji 'premium' w rozszerzonym kanale partnerów. W mojej ocenie taki kierunek byłby bardzo słuszny, dobry dla branży, dla obiorców końcowych i de facto dla samego home/premium (zakładając, że mogłyby wzrosnąć ilości sprzedaży za kwoty nie 10zl, ale +50k PLN wspierane czy doprowadzone do realizacji dzięki brand managerowi/brokerowi).

Edited by AW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×