Jump to content
papluch

Jak wygląda procedura zakupu domeny na sedo i przeniesieniu jej do wybranego rejestratora ?

Recommended Posts

Witam groni di.pl z racji iż jest to mój pierwszy post, do rzeczy:

 

Upatrzyłem sobie domenę z końcówką .net na sedo, domena wisi na zasadzie "zaproponuj cenę" - Cena minmalna 500 $ Jestem gotowy zaoferować 500$ lub ewentualnie podbijać cenę do 800$. Załóżmy, że sprzedawca zaakceptował moją ofertę...

 

Czy któryś z kolegów będzie na tyle uprzejmy i objaśni mi jak wygląda dalsza procedura ? Wyczytałem, że sedo wygeneruje fakturę którą będę mógł opłacić przez paypal (czy to prawda?) i co dalej ? Dodam, że chce od razu przenieść domenę do AM (Posiadam już tam konto) jakie kroki muszę poczynić od momentu opłacenia faktury ? Bardzo proszę o pomoc, jestem nowicjuszem, ewentualnie czy jest tutaj osoba lub firma która zajmuje się wsparciem przy kupnie domeny na sedo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Sedo każdą transakcję prowadzi pracownik i o wszystko można go zapytać i dogadać szczegóły typu gdzie ma być przeniesiona domena po zakupie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z każdym pracownikiem bez problemu dogadasz się po angielsku. Na dogadanie się w innym języku (szczególnie polskim, gdzie nawet Sedo nie ma polskiej wersji językowej) specjalnie bym nie liczył.

Edited by thomaso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sedo ma pracownika który rozmawia po polsku więc nie powinno być problemu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Złożyłem propozycje kupna domeny na sedo, wyskoczyło mi zakładka z licznikiem do kiedy sprzedający ma czas zatwierdzić, odrzucić lub negocjować ofertę. Pozostało 6 dni. Czy sprzedający ma obowiązek na to odpowiedzieć ? To znaczy wybrać jedną z tych opcji (zatwierdzić, odrzucić lub negocjować) czy może nie zrobić nić - nie wybrać żadnej z opcji (nawet odrzucenia) i po 6 dniach oferta wygasa ?

Edited by papluch

Share this post