Jump to content
Owner

Kupiłem domenę od premium.pl. Domeny, pieniędzy i kontaktu brak. Dodatkowo premium.pl domaga się kolejnych wpłat za wyimaginowane aukcje.

Recommended Posts

Opisuje sytuację w tym miejscu, ponieważ support premium.pl nie raczył odpowiedzieć na mój ticket wysyłany z ich formularza. Czekałem dobre ponad 2 tygodnie na odpowiedź, więc chyba już wystarczy! Mam nadzieję, że forum okaże się skuteczniejszym narzędziem do kontaktu.

 

W grudniu na wyprzedaży premium.pl kupiłem 2 domeny. Nie były to może żadne top nazwy, ale wiedziałem że w tych adresach stały kiedyś serwisy i dlatego obie domeny wzbudziły moje zainteresowanie. Po kilku dniach od zakupu doładowałem konto celem opłacenia zakupu.

 

W przypadku domeny n***, zakup nie doszedł do skutku. Dostałem zwrot pieniędzy tytułem: „Zwrot niewykorzystanych środków z operacji”.

 

W przypadku domeny p***.pl pieniądze nie zostały mi zwrócone, pomimo że również domena nie pojawiła się w moim panelu. Początkowo postanowiłem cierpliwie poczekać, aż owa domena zostanie mi w końcu przekazana. W końcu sprawdziłem whois obu domen. Z uzyskanych informacji wynika, że obie domeny w tamtym momencie były już zarejestrowane na AM i w posiadaniu jakiejś firmy.

 

W związku że nie miałem ani wpłaconych pieniędzy, ani domeny którą rzekomo kupiłem, złożyłem reklamację wypełniając formularz na stronie premium.pl. Opisałem dokładnie całą sytuację, jednocześnie wnosząc zarówno o zwrot pieniędzy za domenę jak również o jakąś formę rekompensaty za zaistniałą sytuację. Nie domagałem się domeny, bo widziałem że nie jest ona już w posiadaniu premium.pl. Żadnej odpowiedzi do dnia dzisiejszego nie otrzymałem…

 

Wprawdzie domeny na moim koncie nie ma (jak już wspominałem, zwrotu pieniędzy też nie dostałem) ale,

 

- wchodząc w opcję „Zakupy” —> „Historia Zakupów” wygląda jakbym domenę kupił i była ona moją własnością. Przy domenie jest zielona ikonka, obok ikonka FV, a także link „szczegóły kupna”.

 

- po kliknięciu w link "szczegóły kupna" wyświetla się informacja, że: "W dniu 2013-11-20 nabyłeś domenę p*.pl za 400,00 PLN netto (492,00 PLN brutto). Domena została opłacona i przetransferowana"

 

- po kliknięciu w link „przejdź do zarządzania domeną” wyświetla się komunikat „Nie posiadasz podanej domeny na swoim koncie”.

 

- wchodząc w opcję „historia operacji” - brak jakiejkolwiek operacji powiązanej z tą domeną.

 

 

Niestety to nie jeszcze nie koniec tej historii, ponieważ w między czasie, czekając cierpliwie na odpowiedź supportu premium.pl, nabyłem 2 kolejne domeny na ich wyprzedaży. Oczywiste jest jednak, że do czasu pojawienia się opłaconej domeny na koncie, lub zwrotu pobranych środków, nie zamierzałem wpłacać kolejnych pieniędzy do premium.pl. W tej chwili widzę, że jedna z tych domen jest w rękach KK, druga znajduje się na aukcji prywatnej AM.

 

Reasumując. Domenę, za którą premium.pl pobrał środki z mojego konta, w moim panelu nie ma. Jest za to w posiadaniu jakiejś firmy. Pieniędzy wpłaconych na zakup tej domeny również nie mam. Za to premium.pl codziennie spamuje mnie mailami o treści: "Przypominamy o konieczności opłacenia poniższych aukcji. Termin zapłaty za obie domeny mija jutro."

 

W tej sytuacji, co chyba oczywiste, nie zamierzam płacić za domeny, co do których mam pewność, że nie są w posiadaniu premium.pl.

 

Zdaję sobie sprawę, że PB nie pochyla się nad takimi "jednostkowymi przypadkami" jak ten mój (to cytat jego wypowiedzi z wątku antyperspirant.pl). Mimo to liczę na sprawne i pozytywne załatwienie opisywanego problemu, w tym jak najszybszy zwrot wpłaconych pieniędzy na moje konto. Z góry dziękuję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo ciekawa sytuacja, jeżeli się nie pomyliłeś nigdzie to wygląda na błąd techniczny. Ale zaraz ...bug w skrupulatnym premium.pl? To się chyba nie trafia ;)

(PB - w mojej wypowiedzi nie ma sarkazmu, tylko komplement).

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sądząc po cenie zakupu 400 PLN netto, to kupiłeś rezerwacje (BTW: zawsze mnie zastanawiało kto to kupuje ;)

 

Na gielda.pl jest wysyp takich "przeterminowanych" rezerwacji.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, czyli mogło się zdarzyć, że lista wyprzedażowych przechwyconych domen w Premium w jakiś sposób nie pokrywa się z rzeczywiście przechwyconymi domenami? Nigdy tak szczegółowo każdej domeny nie sprawdzałem, która trafiła na wyprzedaż.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Owner masz cierpliwość... Czekałeś 2 tygodnie na odpowiedź, ja na 2, 3 dzień atakowałbym telefonicznie ich infolinię lub pisał pw do PB na forum i... domagał się domen, które kupiłem, a nie zwrotu pieniędzy.

Edited by CzarnyElo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Owner masz cierpliwość... Czekałeś 2 tygodnie na odpowiedź, ja na 2, 3 dzień atakowałbym telefonicznie ich infolinię lub pisał pw do PB na forum i... domagał się domen, które kupiłem, a nie zwrotu pieniędzy.

 

Ticketa wysłałem w okresie chyba przed-świątecznym, więc myślałem że opóźnienie jest z tym związane. Zajmuje się nie tylko domenami, a że to nie były żadne top-nazwy to nie chciało mi się robić afery. Po za tym uważam, że to nie ja mam dzwonić i się prosić. Wysłałem ticket raz i to powinno wystarczyć... Tego oczekuje od giełdy domen z której usług korzystam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontynuując wątek, support z premium odezwał się do mnie w kilka godzin po napisaniu tego postu. A więc jak się okazuje, forum jest skuteczniejszą formą kontaktu z premium.pl niż wysłanie ticketa z ich strony :)

 

@Apze: Błąd techniczny wystąpił, ponieważ na koncie nie miałem ani pieniędzy ani domeny. Żeby jednak być fair w stosunku do premium, to muszę sprostować swój poprzedni opis. Pomyliłem się opisując zakładki "zakupy" i "szczegóły kupna" - ponieważ opis dotyczył domeny którą faktycznie przetransferowałem. Niestety nie mam możliwości sprawdzenia jak to wyglądało odnośnie domeny którą opłaciłem, a której nie było w moim panelu, ponieważ... moje konto jest obecnie zablokowane --> O tym w dalszej części posta.

 

Z premium otrzymałem odpowiedź, że długi czas oczekiwania na odpowiedź spowodowany był "koniecznością przeprowadzenia analizy i prac programistycznych." (lol). Dowiedziałem się też, że za opisaną przeze mnie sytuację odpowiedzialny był błąd systemowy generujący zbyt długi termin opłacenia faktur.

 

Za całą sytuację zostałem przeproszony. Zwrócono mi pieniądzę za domenę, którą kupiłem, a której nie było w moim panelu. A także w ramach rekompensaty zaproponowano mi jedną z nieopłaconych przeze mnie domen (tą o które pisałem, że trafiła do KK, kiedy poprzednio to sprawdzałem wpisałem bardzo podobnie brzmiącą nazwę, która nie była tą którą chciałem kupić). Domena którą kupiłem na wyprzedaży (jak się okazuje była to tylko rezerwacja) trafiła do puli domen wolnych. Została zarejestrowana i w ramach rekompensaty zaproponowano mi jej przekazanie.

 

Dziś minął termin opłacenia zakupów 2 rezerwacji, które premium.pl sprzedał mi jako domeny i moje konto zostało zablokowane. Aby odzyskać dostęp muszę opłacić karną opłatę. Mam nadzieję, że to kolejna pomyłka obsługi premium.pl i moje konto po zostanie szybko odblokowane (mam tam jeszcze zwrócone środki za domenę, pozostałe domeny wytransferowałem z premium już wcześniej).

 

Będę informował jak zakończyły się moje perypetie z premium.pl :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontynuując wątek, support z premium odezwał się do mnie w kilka godzin po napisaniu tego postu. A więc jak się okazuje, forum jest skuteczniejszą formą kontaktu z premium.pl niż wysłanie ticketa z ich strony :)

 

@Apze: Błąd techniczny wystąpił, ponieważ na koncie nie miałem ani pieniędzy ani domeny. Żeby jednak być fair w stosunku do premium, to muszę sprostować swój poprzedni opis. Pomyliłem się opisując zakładki "zakupy" i "szczegóły kupna" - ponieważ opis dotyczył domeny którą faktycznie przetransferowałem. Niestety nie mam możliwości sprawdzenia jak to wyglądało odnośnie domeny którą opłaciłem, a której nie było w moim panelu, ponieważ... moje konto jest obecnie zablokowane --> O tym w dalszej części posta.

 

Z premium otrzymałem odpowiedź, że długi czas oczekiwania na odpowiedź spowodowany był "koniecznością przeprowadzenia analizy i prac programistycznych." (lol). Dowiedziałem się też, że za opisaną przeze mnie sytuację odpowiedzialny był błąd systemowy generujący zbyt długi termin opłacenia faktur.

 

Za całą sytuację zostałem przeproszony. Zwrócono mi pieniądzę za domenę, którą kupiłem, a której nie było w moim panelu. A także w ramach rekompensaty zaproponowano mi jedną z nieopłaconych przeze mnie domen (tą o które pisałem, że trafiła do KK, kiedy poprzednio to sprawdzałem wpisałem bardzo podobnie brzmiącą nazwę, która nie była tą którą chciałem kupić). Domena którą kupiłem na wyprzedaży (jak się okazuje była to tylko rezerwacja) trafiła do puli domen wolnych. Została zarejestrowana i w ramach rekompensaty zaproponowano mi jej przekazanie.

 

Dziś minął termin opłacenia zakupów 2 rezerwacji, które premium.pl sprzedał mi jako domeny i moje konto zostało zablokowane. Aby odzyskać dostęp muszę opłacić karną opłatę. Mam nadzieję, że to kolejna pomyłka obsługi premium.pl i moje konto po zostanie szybko odblokowane (mam tam jeszcze zwrócone środki za domenę, pozostałe domeny wytransferowałem z premium już wcześniej).

 

Będę informował jak zakończyły się moje perypetie z premium.pl :)

 

 

Czekaj, czekaj. Napisałeś więc jasno i jednoznacznie, że premium sprzedaje na wyprzedaży domeny zarejestrowane, więc niedostępne, a teraz piszesz o pomyłce? :) Eno...

 

Bezsprzecznym błędem premium jest jednak brak odpowiedniej komunikacji (z tego, co piszesz). Wystarczyłaby natychmiastowa odpowiedź na zgłoszenie z info o podjęciu działań celem wyjaśnienia i konieczności przeprowadzenia testów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cockney, nie wiem jakie domeny sprzedaje premium na wyprzedaży. Ja kupiłem domenę, opłaciłem ją i nie miałem ani domeny ani pieniędzy. Następnie miałem do opłacenia 2 kolejne domeny, które kupiłem, a które były w posiadaniu kogoś innego (aukcja AM).

 

Moje sprostowanie dotyczyło komunikatów pojawiających się w zakładach historia sprzedaży itp, niestety nie mogę zweryfikować jak to wyglądało, ponieważ nie mam dostępu do konta (zablokowany dostęp za nieopłacenie domeny, która znajdowała się już na aukcji AM).

 

Tak więc komunikaty komunikatami, a fakty faktami. Nie mijam się z prawdą, ani nie kręcę, domenę opłaciłem, pieniądze z konta zostały pobrane, a domena trafiła w ręce kogoś innego.

 

@Cockney mam nadzieję, że wyjaśniłem Twoją wątpliwość.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to kończąc, żeby nie było, że rzucam mięsem i obsmarowuję giełdę. Dziś moje konto zostało odblokowane, więc mogę wypłacić zwrócone pieniądze na konto. Zostałem też poinformowany, że nie muszę płacić opłaty karnej za nieopłacenie domen, które od jakiegoś czasu nie znajdowały się już w ręku premium.pl. Dziękuję z całego serca!

 

@Umberto kończę temat oraz wylewanie łez. Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to teraz pytanie jak zachowa się Premium aby zadośuczynić swojemu klientowi...

:)

 

Umberto...Ty niczym ja, zawsze masz coś do powiedzenia...szkoda, że coraz częściej nie na temat...

:)

Edited by Bazyli
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Umberto...Ty niczym ja, zawsze masz coś do powiedzenia...

:)

 

Na tym polega idea forum.

 

 

 

 

...szkoda, że coraz częściej nie na temat...

:)

To na szczęście subiektywna opinia. Jeśli chcesz być strażnikiem wypowiedzi, polecam złożenie aplikacji na moderatora forum albo zatrudnienie się na stanowisku gwardzisty. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×