Jump to content
Dropped.pl

Sześć lat temu...

Recommended Posts

Dobry artykuł. Tak czy inaczej dla mnie opcje to sprawa drugorzędna. Liczy się cena przedłużenia domeny, która od lat pozostaje niestety na takim samym poziomie. Rok w rok łudzimy się, że coś się w tej materii zmieni i jak zawsze przychodzi po Nowym Roku to samo rozczarowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ale, jeśli dobrze pamiętam, był sobie Albert.pl (należący do @pb i dziś premium.pl) skierowany do klientów indywidualnych, ale model biznesowy chyba się nie sprawdził. Z drugiej strony ciężko powiedziec, czy opłaca się miec dwie osobne marki: dla klientów indywidualnych (vide: Albert.pl) i dla hurtowych, jako że nie mamy danych, ile % z klientów np. Premium.pl to detaliści utrzymujący pojedyncze domeny, ale zakładam, ze większość. Poza tym po tym jak Premium.pl podłączył się pod Home.pl to Home.pl jest odnogą dla indywidualnych, a Premium dla rynku wtórnego i nikomu nie zależy tu na obniżaniu cen przedłużeń i wątpię, czy gdyby np AM uruchomił coś a'la Albert.pl to chciałby od razu zejść z marży niemalże do zera, żeby odciągnąć ludzi od Home.pl i Nazwa.pl. Niestety, gdy ludzie pytają sie mnie o domeny, gdzie kupić, to zawsze kojarzą Home i Nazwa a raczej nikt nie wymienia Dropped/Aftermarket. A to gracz z pierwszej czwórki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak, tylko dla większości ludzi Dropped czy AM to Ci co zajmują się jedynie przychwytywaniem (czytaj "kradzieżą" ;) ) domen, które wygasły :) Mało kto z klientów indywidualnych pewnie wpada na pomysł żeby tam utrzymywać domeny..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×