Jump to content

ksitek

Użytkownik
  • Content Count

    114
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Good

About ksitek

  • Rank
    Praktyk

Kontakt

  • Strona WWW
    http://www.az.pl

Informacje o profilu

  • Płeć
    Kobieta
  • Lokalizacja
    Szczecin
  • Zainteresowania
    Podróże....
  1. Witam prosze o podanie w wiadomości prywatnej nazwy domeny dla której nie może Pan "pshemec" pobrać kodu. Pozdrawiam Kamila Sitek
  2. Witam serdecznie, Przychylając się do Waszych próśb - z dniem 24.01.2014r. przywróciliśmy dla domen polskich możliwość pobierania kodów AuthInfo poprzez autoryzację SMS. Pozdrawiam, Kamila Sitek AZ.pl
  3. Witam serdecznie Dziękujemy bardzo za Wasze opinie. Każdą z nich dokładnie analizujemy i jeżeli zapadnie decyzja o zmianie procedury pobierania kodów AuthInfo - niezwłocznie Was o tym poinformujemy. Pozdrawiam Kamila Sitek AZ.pl
  4. Witam, rzeczywiście przekroczyliśmy deklarowany czas kontaktu o pół godziny - za co uprzejmie przepraszamy. Sprawa została już wyjaśniona, a kod AuthInfo został wydany. W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail domena@az.pl." Dziękuję i pozdrawiam! Anna Kur Dyrektor AZ.pl
  5. Witam Was serdecznie, chciałabym zauważyć, iż wspomniane dokumenty nie są wezwaniem do zapłaty, a jedynie przypomnieniem. Firma AZ.pl nie stosuje wezwań do zapłaty, nigdy tego nie robiła i nie ma zamiaru robić. Jesteśmy rzetelną, uczciwą firmą, która buduje swoją markę poprzez zaufanie i zadowolenie swoich Klientów. Zawsze staramy się sprostać Waszym oczekiwaniom i często było to doceniane. Życzę Wszystkim dużo uśmiechu i miłego dnia. Pozdrawiam Anna Kur Dyrektor AZ.pl
  6. Witam kolejne drobne zmiany W powyższej sytuacji pojawia się komunikat informujący o tym, że domena ".. " nie znajduje się w Panelu Klienta:) W tym przypadku jeśli wyszukiwana domena jest w danym Panelu, zostanie wyświetlona poniżej na liście domen. O dalszych ulepszeniach będę Was informowała na bieżąco. Miłego Mikołajkowego Dnia! Pozdrawiam Kamila Sitek AZ.pl
  7. Witam Promocja weekendowa dotyczy nowych usług i jak każda promocja zawiera pewne wyostrzenia. Regulamin promocji dostępny jest pod adresem: http://www.az.pl/domeny-regulaminy-promocje-domeny_pid_458.html Użytkowniku "umberto" poprawiliśmy już podstronę z promocjami,ale bardzo dziękuję za przekazaną uwagę. Pozdrawiam Kamila Sitek AZ.pl
  8. Witam serdecznie Zmiana nicku na Giełdzie w AZ.pl nie jest możliwa bowiem z nickiem powiązana jest historia transakcji dokonywanych przez użytkownika, co za tym idzie Klient od początku do końca widzi opinie o danym użytkowniku. Ponadto nick jest identyfikatorem za pomocą którego AZ.pl identyfikuje wszelkie operacje dokonywane przez użytkownika na Giełdzie. W przypadku pytań zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam Kamila Sitek AZ.pl
  9. Witam serdecznie Jak zawsze dziękujemy za sugestie. Spróbujemy zmniejszyć ilość wysyłanych powiadomień mailowych. Oczywiście o zmianach powiadomię Państwa na forum. Pozdrawiam Kamila Sitek
  10. Witam Drodzy użytkownicy pragniemy poinformować was, że wprowadziliśmy kolejne ulepszenia naszego systemu. Mianowicie dokonaliśmy zmian w przebiegu procesu przypomnienia hasła do logowania do Panelu Klienta, dodatkowo w Panelu Klienta można ustawić opcję zabezpieczenia zmiany hasła poprzez kod sms,( zakładka bezpieczeństwo) na stronie głównej button "zaloguj" nie znika już jak wcześniej;), a aby go zamknąć wystarczy kliknąć w prawym górnym rogu "x" . udoskonaliliśmy również wspomnianą wcześniej listę domen eksportowanych do csv. Dziękujemy za wasze sugestie i oczywiście czekamy na więcej pomocnych uwag. Pozdrawiamy Zespół AZ.pl
  11. Witam Pragniemy podziękować za wszelkie uwagi, wszystko zostało poprawione. Pozdrawiam Kamila Sitek AZ.pl
  12. Witamy serdecznie Dziękujemy za kolejne sugestie. Pozdrawiamy Zespół AZ.pl
  13. Witam Bardzo serdecznie dziękuję za zamieszczoną sugestię, przekaże ją do Działu Wdrożeń i Rozwoju. Pozdrawiam Kamila Sitek AZ.pl
  14. ksitek

    AZ.pl Padł ?

    Witam Pragniemy poinformować, że hasła w naszej bazie są przetrzymywane w postaci szyfrowanej, zaś drogą mailową wysyłane jest hasło tekstowe, gdyż zostało one podane na stronie podczas zakładania Panelu Klienta. W przypadku dalszych pytań proszę o kontakt. Pozdrawiam Kamila Sitek AZ.pl
  15. Witam Pragniemy poinformować, że hasła w naszej bazie są przetrzymywane w postaci szyfrowanej, zaś drogą mailową wysyłane jest hasło tekstowe, gdyż zostało one podane na stronie podczas zakładania Panelu Klienta. W przypadku dalszych pytań proszę o kontakt. Pozdrawiam Kamila Sitek AZ.pl
×