Jump to content

Tuśka

Użytkownik
  • Content Count

    120
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Good

About Tuśka

  • Rank
    Praktyk

Informacje o profilu

  • Płeć
    Kobieta
  • Lokalizacja
    Szczecin
  1. Dokładnie, automatycznie trafi do negocjacji wystawiając domenę w ofercie bez podawania ceny: https://pomoc.premium.pl/1339/oferta/ . Oczywiście, że zaglądamy Jednak wszystkie zgłoszenia prosimy kierować oficjalnym kanałem kontaktu: https://premium.pl/kontakt.html
  2. Nie ma takiej możliwości. Można natomiast zablokować kontaktowanie się przez użytkowników z czarnej listy (opcja w ustawieniach).
  3. Przed chwilą sprawdziłam i autoryzacja SMS działa prawidłowo. Nie widzę również takiego zgłoszenia do DOK, więc jeśli są jakieś problemy proszę je dokładnie je opisać (jaka przeglądarka, najlepiej zrzut ekranu po 'zalogowaniu') i przesłać do nas celem weryfikacji: pomoc@premium.pl.
  4. @szmiko podaj proszę nazwę domeny, która została "przechwycona" mimo że była wolna - bez sprawdzenia konkretnego przypadku nie możemy się odnieść do tego co piszesz. Natomiast w każdej chwili można zweryfikować ten mechanizm dodając dowolną *wolną* domenę - zapewniam że nie będzie przechwycona, bo system jest przed tym zabezpieczony. Być może opisujesz domenę w stanie book_blocked, czyli wygasającą po rezerwacji. Dodanie do przechwycenia takiej domeny rzeczywiście skutkuje rejestracją, natomiast nie jest to błąd, a usługa o bardzo konkretnym zastosowaniu. Jak wiadomo, przy domenach liczy się czas - domena w stanie book_block może być w każdej chwili zarejestrowana przez każdego, dlatego jeśli użytkownik nie ma w danej chwili pieniędzy na saldzie bądź możliwości płatności on-line, a chce zabezpieczyć daną domenę, wówczas może dodać ją do przechwycenia, system natychmiast ją zarejestruje, a użytkownik ma na płatność pięć dni. Owszem, przechwycenia kosztuje drożej niż rejestracja, dlatego też usługa jest bardziej sposobem "awaryjnym" niż do "codziennego użytku" - nie zachęcamy więc aby dodawać do przechwycenia domeny w stanie book_blocked jeśli zamiast tego można spokojnie użyć formularza rejestracyjnego.
  5. Nie mamy podstaw aby samowolnie usuwać zamówienia użytkowników, ani też kryteriów, na jakich miałoby się to odbywać (domena nieprzechwycona? odnowiona? nie zaczęła wygasać? od dodania minęło więcej niż 3 miesiące? zarejestrowana z opcji?). Co więcej, użytkownicy oczekują, że podejmiemy wszelkich starań by zamówioną domenę przechwycić i dlatego składają zamówienie zamiast samemu przez lata monitorować jej status. Zatem usuwanie zamówień użytkowników wg subiektywnych kryteriów stoi w sprzeczności z przyjętym - i docenianym przez większość użytkowników - modelem.
  6. premium.pl nie rejestruje wolnych domen - jeśli ktoś przypadkiem doda do przechwycenia wolną domenę, to znajdzie się ona na liście do przechwycenia z adnotacją, że jest wolna oraz przyciskiem do rejestracji, np.: http://s1.zrzut.pl/O17VZj1.png
  7. Dokładnie taki komunikat pojawia się przy odnawianiu opcji: http://s1.zrzut.pl/94NCMaF.png .
  8. W premium.pl schodzą wpłaty z PayU. Jeśli nadal jest problem, prośba o szczegóły na pomoc@premium.pl lub pw.
  9. Będzie można jak domena zostanie przeniesiona już do premium.pl.
  10. Już działa, przepraszamy
  11. Przed chwilą sprawdziłam i działa, maile wychodzą prawidłowo. Prośba o ponowną weryfikację.
  12. Najprawdopodobniej wiadomości zostaną odbite przez serwer pocztowy, wówczas nadawca dostanie komunikat zwrotny.
  13. Przepraszam za utrudnienia. Pracujemy już nad tym, niestety nie jestem w stanie podać dokładnego czasu przywrócenia usługi.
  14. Proszę o podanie nazwy domeny na pw.
  15. Informacje odnośnie konfiguracji dostępne są na stronie: https://pomoc.premium.pl/748/obsluga-kont-e-mail/ .
×