-
Content Count
20 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
3 NeutralAbout home.pl
-
Rank
Nowy
Recent Profile Visitors
2,380 profile views
-
@Domeniacz Dzięki za doprecyzowanie, że chodzi o stronę główną. Pozwól jednak, że będziemy ją urządzać po swojemu Wydaje nam się, że klientów raczej nie interesuje, czy strona producenta/providera korzysta z Apache, Nginx czy z innej technologii - ma po prostu działać, być wygodna i łatwa w obsłudze. Wspomnę może, że sam kod strony oraz jej elementy są regularnie modyfikowane w naszym CMS i optymalizowane. Być może to wynika z faktu, że użytkownicy korzystają z IP, które jest blokowane. Nie blokujemy jednak całych puli adresowych z rożnych krajów. Wystarczy skontaktować się z nami i podać swój adres IP - nasi administratorzy sprawdzą, czy został on wpisany na blacklistę i z jakiego powodu. Niektórzy otrzymują IP "w spadku" po użytkownikach, którzy wykonywali działania abuzywne w ramach naszej platformy. Takie działania są blokowane. Na nowych serwerach obowiązuje tylko Apache w wersji 2.4. Pracujemy jednak nad tym, aby dać klientom szersze możliwości wyboru i mamy nadzieję to w niedługiej przyszłości zakomunikować.
-
@Domeniacz Warto pewne informacje zaktualizować Serwer WWW nie ma nic wspólnego z możliwością instalowania konkretnych certyfikatów. Ponadto od ponad 2 lat nowe usługi hostingowe oparte są na serwerze Apache. Klienci korzystający ze starszych typów serwera WWW mają możliwość przejścia na Apache.
-
Cześć, z chęcią zweryfikujemy opisaną sytuację, prosimy o podesłanie w wiadomości prywatnej konkretnych przykładów wraz z nazwą konta. Nasi administratorzy sprawdzą działanie catch-all na konkretnym koncie. Bez szczegółowego opisu nie będziemy mogli odnieść się do tego zgłoszenia. Odnośnie kontaktu z infolinią - nasz BOK jest czynny 24/7. Podaj na priv datę i godzinę oraz numer telefonu, z którego dzwoniłeś do nas. Odnośnie ad. 4 - nie oferujemy instalacji darmowych certyfikatów SSL.
-
Cześć, dziękujemy za zgłoszenie. Temat jest weryfikowany przez naszych administratorów. Jest to fałszywy alarm, z nieznanych powodów apwg zaklasyfikował w Operze ekran logowania do poczty jako niebezpieczny, co nie ma miejsca w innych przeglądarkach. Gwarantujemy, że dane wprowadzane pod ty adresem są poufne.
-
Od dzisiaj do 13 kwietnia umożliwiamy rejestrację domeny .eu na okres 10 lat za jednorazową opłatą 69 zł netto. Oferta dostępna jest dla wszystkich użytkowników (firm oraz osób fizycznych) - https://home.pl/promocje/eu-na-10-lat Nie limitujemy liczby domen w rejestracji.
-
@Rerek Należy tutaj rozróżnić dwie kwestie: 1. Abonent domeny może nie życzyć sobie, aby propozycje na temat zakupu domeny były wysyłane na jego adres email. W takich sytuacjach nasi konsultanci mogą odmówić wysłania takiego zapytania bez dodatkowych tłumaczeń. Prawdopodobnie trafiłeś na taki przypadek. 2. Możemy obsługiwać wyłącznie zgłoszenia związane z usługami utrzymywanymi u nas, na naszej platformie. Jeżeli kontaktujesz się w sprawie domeny - musisz skierować się do operatora tej domeny gdyż dysponuje on danymi osobowymi i kontaktowymi abonenta. To on przetwarza jego dane. Jest to bardzo wrażliwy temat, tym bardziej gdy domena należy do osoby fizycznej. Nie możemy w żaden sposób powiązać tego w taki sposób, w jaki Ty to przedstawiłeś (serwer u nas, domena gdzie indziej). Swoją drogą mógłby powstać po naszej stronie niezły ambaras gdyby się okazało, że domena należy do osoby A, a serwer do osoby B.
-
Cześć, nie robimy z tym żadnego problemu. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym biurem obsługi. Pamiętaj jednak, że taka wiadomość jest wysyłana jednorazowo do właściciela domeny i może on zareagować na propozycję w różny sposób m.in. w ogóle nie odpowiedzieć lub zaznaczyć, aby w przyszłości nie przesyłać do niego podobnych ofert. Dlatego też warto zadbać aby wiadomość do abonenta była jak najbardziej treściwa, konkretna i przyjemna
-
Daty opłacenia się nie zgadzają u rejestratora oraz NASK (whois)?
home.pl replied to Betman's topic in Pytania i Problemy
Nic się nie stało, staraliśmy się wyjaśnić dokładny przebieg sprawy bo jest ona dość specyficzna. Pozdrawiamy! -
Daty opłacenia się nie zgadzają u rejestratora oraz NASK (whois)?
home.pl replied to Betman's topic in Pytania i Problemy
Betman, zgodnie z wiadomością prywatną temat został przekazany do konsultacji. Jak tylko ustalę tę kwestię - skontaktuje się z Tobą. -
Nieautoryzowane przejęcie domeny PILNE
home.pl replied to Andrzej Anzorge's topic in Pytania i Problemy
retro, chyba nie liczysz na to, że dokładnie rozpiszę punkt po punkcie przebieg sprawy, która dotyczy usługi naszego abonenta? Tym bardziej, że sam zainteresowany nie byłby zadowolony z takiego rozwiązania (a jeżeli wyrazi zgodę - z chęcią opiszę genezę powstania tematu:)). Odnoszę się wyłącznie do treści zawartych w wątku, jak również proszę o zrozumienie zdenerwowania klienta. -
Nieautoryzowane przejęcie domeny PILNE
home.pl replied to Andrzej Anzorge's topic in Pytania i Problemy
Żadni hakerzy Tak, jak wspomniałem wyżej - to nie jest sprawa związana z bezpieczeństwem danych w home.pl. Problem leżał na innej płaszczyźnie, w ogóle nie związanej z naszą obsługą. -
Nieautoryzowane przejęcie domeny PILNE
home.pl replied to Andrzej Anzorge's topic in Pytania i Problemy
Czas ostudzić emocje - trzymamy rękę na pulsie i wyjaśniamy kwestię przejęcia domeny. Na chwilę obecną mogę zagwarantować, że dołożyliśmy wszelkich starań, aby przywrócić użytkownikowi dostęp do poczty. Sytuacja z waszej perspektywy może wyglądać zabawnie, ale zabawna nie była bo wiązała się z czasową utratą kontroli nad stroną. Z uwagi na postępujące "śledztwo" nie mogę przekazać bardziej szczegółowych informacji, aczkolwiek sprawa jest na dobrej drodze do rozwiązania. Uprzedzając jednak pytania - temat nie jest związany z jakimkolwiek bezpieczeństwem danych home.pl i działaniem na szkodę klienta. Co więcej - nasze procedury (może i nie do końca lubiane w branży) umożliwiły częściowe cofnięcie zmian. Przekazaliśmy już klientowi odpowiednie informacje. Pozdrawiam, Adam z home.pl -
Daty opłacenia się nie zgadzają u rejestratora oraz NASK (whois)?
home.pl replied to Betman's topic in Pytania i Problemy
Przepraszam za opóźnienie w realizacji. Temat jest już weryfikowany. -
Daty opłacenia się nie zgadzają u rejestratora oraz NASK (whois)?
home.pl replied to Betman's topic in Pytania i Problemy
Cześć, czy możesz w wiadomości prywatnej podać nazwę domeny lub numer zgłoszenia? Postaram się to wyjaśnić, aczkolwiek w większości takich przypadków chodzi raczej o techniczne możliwości odnowienia samego adresu, a nie opóźnienia wynikające z naszych działań -
Nie wiem kim jest Mati210, ale nie jest to na pewno ktoś, kto robi dla nas marketing szeptany. Druga sprawa, że ten marketingowy chwyt przestał być modny jakieś 5 lat temu - w dobie Google, forów dyskusyjnych i Facebooka marketing szeptany jawi sie jako narzędzie, które działa na niekorzyść firmy. Nie stosujemy go ze względu na...no po prostu świadomość klientów