Jump to content

home.pl

Użytkownik
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About home.pl

  • Rank
    Nowy

Recent Profile Visitors

2,380 profile views
  1. @Domeniacz Dzięki za doprecyzowanie, że chodzi o stronę główną. Pozwól jednak, że będziemy ją urządzać po swojemu Wydaje nam się, że klientów raczej nie interesuje, czy strona producenta/providera korzysta z Apache, Nginx czy z innej technologii - ma po prostu działać, być wygodna i łatwa w obsłudze. Wspomnę może, że sam kod strony oraz jej elementy są regularnie modyfikowane w naszym CMS i optymalizowane. Być może to wynika z faktu, że użytkownicy korzystają z IP, które jest blokowane. Nie blokujemy jednak całych puli adresowych z rożnych krajów. Wystarczy skontaktować się z nami i podać swój adres IP - nasi administratorzy sprawdzą, czy został on wpisany na blacklistę i z jakiego powodu. Niektórzy otrzymują IP "w spadku" po użytkownikach, którzy wykonywali działania abuzywne w ramach naszej platformy. Takie działania są blokowane. Na nowych serwerach obowiązuje tylko Apache w wersji 2.4. Pracujemy jednak nad tym, aby dać klientom szersze możliwości wyboru i mamy nadzieję to w niedługiej przyszłości zakomunikować.
  2. @Domeniacz Warto pewne informacje zaktualizować Serwer WWW nie ma nic wspólnego z możliwością instalowania konkretnych certyfikatów. Ponadto od ponad 2 lat nowe usługi hostingowe oparte są na serwerze Apache. Klienci korzystający ze starszych typów serwera WWW mają możliwość przejścia na Apache.
  3. Cześć, z chęcią zweryfikujemy opisaną sytuację, prosimy o podesłanie w wiadomości prywatnej konkretnych przykładów wraz z nazwą konta. Nasi administratorzy sprawdzą działanie catch-all na konkretnym koncie. Bez szczegółowego opisu nie będziemy mogli odnieść się do tego zgłoszenia. Odnośnie kontaktu z infolinią - nasz BOK jest czynny 24/7. Podaj na priv datę i godzinę oraz numer telefonu, z którego dzwoniłeś do nas. Odnośnie ad. 4 - nie oferujemy instalacji darmowych certyfikatów SSL.
  4. Cześć, dziękujemy za zgłoszenie. Temat jest weryfikowany przez naszych administratorów. Jest to fałszywy alarm, z nieznanych powodów apwg zaklasyfikował w Operze ekran logowania do poczty jako niebezpieczny, co nie ma miejsca w innych przeglądarkach. Gwarantujemy, że dane wprowadzane pod ty adresem są poufne.
  5. Od dzisiaj do 13 kwietnia umożliwiamy rejestrację domeny .eu na okres 10 lat za jednorazową opłatą 69 zł netto. Oferta dostępna jest dla wszystkich użytkowników (firm oraz osób fizycznych) - https://home.pl/promocje/eu-na-10-lat Nie limitujemy liczby domen w rejestracji.
  6. @Rerek Należy tutaj rozróżnić dwie kwestie: 1. Abonent domeny może nie życzyć sobie, aby propozycje na temat zakupu domeny były wysyłane na jego adres email. W takich sytuacjach nasi konsultanci mogą odmówić wysłania takiego zapytania bez dodatkowych tłumaczeń. Prawdopodobnie trafiłeś na taki przypadek. 2. Możemy obsługiwać wyłącznie zgłoszenia związane z usługami utrzymywanymi u nas, na naszej platformie. Jeżeli kontaktujesz się w sprawie domeny - musisz skierować się do operatora tej domeny gdyż dysponuje on danymi osobowymi i kontaktowymi abonenta. To on przetwarza jego dane. Jest to bardzo wrażliwy temat, tym bardziej gdy domena należy do osoby fizycznej. Nie możemy w żaden sposób powiązać tego w taki sposób, w jaki Ty to przedstawiłeś (serwer u nas, domena gdzie indziej). Swoją drogą mógłby powstać po naszej stronie niezły ambaras gdyby się okazało, że domena należy do osoby A, a serwer do osoby B.
  7. Cześć, nie robimy z tym żadnego problemu. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym biurem obsługi. Pamiętaj jednak, że taka wiadomość jest wysyłana jednorazowo do właściciela domeny i może on zareagować na propozycję w różny sposób m.in. w ogóle nie odpowiedzieć lub zaznaczyć, aby w przyszłości nie przesyłać do niego podobnych ofert. Dlatego też warto zadbać aby wiadomość do abonenta była jak najbardziej treściwa, konkretna i przyjemna
  8. Nic się nie stało, staraliśmy się wyjaśnić dokładny przebieg sprawy bo jest ona dość specyficzna. Pozdrawiamy!
  9. Betman, zgodnie z wiadomością prywatną temat został przekazany do konsultacji. Jak tylko ustalę tę kwestię - skontaktuje się z Tobą.
  10. retro, chyba nie liczysz na to, że dokładnie rozpiszę punkt po punkcie przebieg sprawy, która dotyczy usługi naszego abonenta? Tym bardziej, że sam zainteresowany nie byłby zadowolony z takiego rozwiązania (a jeżeli wyrazi zgodę - z chęcią opiszę genezę powstania tematu:)). Odnoszę się wyłącznie do treści zawartych w wątku, jak również proszę o zrozumienie zdenerwowania klienta.
  11. Żadni hakerzy Tak, jak wspomniałem wyżej - to nie jest sprawa związana z bezpieczeństwem danych w home.pl. Problem leżał na innej płaszczyźnie, w ogóle nie związanej z naszą obsługą.
  12. Czas ostudzić emocje - trzymamy rękę na pulsie i wyjaśniamy kwestię przejęcia domeny. Na chwilę obecną mogę zagwarantować, że dołożyliśmy wszelkich starań, aby przywrócić użytkownikowi dostęp do poczty. Sytuacja z waszej perspektywy może wyglądać zabawnie, ale zabawna nie była bo wiązała się z czasową utratą kontroli nad stroną. Z uwagi na postępujące "śledztwo" nie mogę przekazać bardziej szczegółowych informacji, aczkolwiek sprawa jest na dobrej drodze do rozwiązania. Uprzedzając jednak pytania - temat nie jest związany z jakimkolwiek bezpieczeństwem danych home.pl i działaniem na szkodę klienta. Co więcej - nasze procedury (może i nie do końca lubiane w branży) umożliwiły częściowe cofnięcie zmian. Przekazaliśmy już klientowi odpowiednie informacje. Pozdrawiam, Adam z home.pl
  13. Przepraszam za opóźnienie w realizacji. Temat jest już weryfikowany.
  14. Cześć, czy możesz w wiadomości prywatnej podać nazwę domeny lub numer zgłoszenia? Postaram się to wyjaśnić, aczkolwiek w większości takich przypadków chodzi raczej o techniczne możliwości odnowienia samego adresu, a nie opóźnienia wynikające z naszych działań
  15. Nie wiem kim jest Mati210, ale nie jest to na pewno ktoś, kto robi dla nas marketing szeptany. Druga sprawa, że ten marketingowy chwyt przestał być modny jakieś 5 lat temu - w dobie Google, forów dyskusyjnych i Facebooka marketing szeptany jawi sie jako narzędzie, które działa na niekorzyść firmy. Nie stosujemy go ze względu na...no po prostu świadomość klientów
×