Jump to content

AdamTko

Użytkownik
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About AdamTko

  • Rank
    Nowy
  1. Dziękuję za sugestie. Premium się ciut drogie wydaje, chociaż i tak nieco taniej niż mam w home. AfterMarket ma przyjaźniejsze ceny. W sumie to nawet konto tam mam, bo coś kupowałem kiedyś. Założyłem dodatkowy profil na osobę fizyczną, wszędzie dane uaktualniłem. Przyglądam się panelowi - strasznie rozbudowany się wydaje, ale chyba wszystko jest.co trzeba, treści w pomocy też obszerne... Czyli taniej nie szukać?
  2. Dzień dobry, Aktualnie mam taką sytuację, że część swoich domen mam zarejestrowaną na osobę fizyczną a część na osobę fizyczną prowadzącą działalność. Aktualny rejestrator (ten co się Niemcom sprzedał) oczywiście wystawia faktury na obie osoby, ale faktura na osobę fizyczną nie zawiera NIP-u. W tej sytuacji mam problem z zaksięgowaniem i odliczeniem VATu. Oczywiście mogę przenieść domeny na konto firmowe, ale wtedy w bazie whois będę widoczny jak na dłoni. Jest to o tyle niekorzystne, że od kilku miesięcy mieszkam i pracuję w tym samym miejscu. Podobnie jak moja rodzina. Znalazłem małego rejestratora, który ma bardzo dobre ceny na domeny, mam u niego oddzielone kwestie faktur od rodzaju domen (usługę zamawia firma, a w usłudze mam, jakby to nazwać, subkonta na domeny firmy, osoby etc. Wszystko byłoby cacy, ale testowo zarejestrowałem domenę i... zonk. Nie ma możliwości edycji rekordów domeny. Można tylko wskazać dnsy po całości. Panel do edycji rekordów (i innych detali) jest dostępny dopiero po wykupieniu hostingu. Hosting jakiś tam najtańszy kosztuje raptem 50 zeta rocznie, ale jakoś w tym momencie nadwątliło się moje zaufanie do usługodawcy. I teraz właściwe pytanie - czy znajdę w PL takiego rejestratora, u którego nie będę miał takich dylematów? I oczywiście nie za jakieś koszmarne pieniądze, bo za wtedy cała akcja nie ma sensu.
  3. AdamTko

    Farsa

    Dziś transfer domeny się dokonał. Trwało to około tygodnia. 2 dni temu dostałem wreszcie rzeczowe wyjaśnienie od konsultanta home.pl - chodziło o mechanizm i terminy działania NASKu. I nie byłoby problemu, gdybym tą informację otrzymał od razu po zadaniu pytania w BOK. Wcześniej miałem dość enigmatyczne info, o nie klikniętym linku w mailu (którego nie dostałem, bo dostać nie mogłem, bo NASK z jakiegoś powodu opóźnia transfer. Być może nie wszystkie domeny są tak restrykcyjnie traktowane. Tu szło o *.pl. Teraz już zostało tylko odnalezienie mojej wpłaty za zamówioną usługę. Zaginął elektroniczny transfer pieniędzy na linii Ja->PayU->home.pl. Wszystkie 3 strony czują się niewinne To też farsa, ale nie na ten wątek raczej
  4. AdamTko

    Farsa

    A przede mną home.pl ukrywa jaki adres "wyczytuje" skądś tam. Za to szybko odpowiedział sreverticket, podał maila jaki u nich widnieje (prawidłowy) i jeśli im wierzyć to powinienem maila dostać a nie dostaję Szczęście w nieszczęściu, że domena opłacona na rok i mam jakieś 350 dni na rozkminienie tematu. I skłaniam się ku temu, że to home.pl od pewnego czasu zachowuje się jak korporacja, w najgorszym tego słowa znaczeniu.
  5. AdamTko

    Farsa

    A jak to można sprawdzić, jaki mam ustawiony adres? Bo próbuję wytransferować domenę z AM do home.pl. Home pisze, że czekają na potwierdzenie, AM (a dokładniej serverticket.pl bodaj) pisze, że nie dostał zgłoszenia, w NASKowym whois występuję jako abonent, ale maila nie widzę (chyba że o-mail rejestratora idzie, to jest @dropped.pl) Trochę zakręcony jestem. A widzę, z tego wątku że nie tylko ja. I nie od dziś.
×