friedman
Użytkownik-
Content Count
9 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 NeutralAbout friedman
-
Rank
Nowy
-
Dzięki za namiary na phpantivirus! Oczywiście - klienci dostają własne loginy i foldery na FTP. Nie zmienia to faktu, że mogą tam wgrać również trojany i np. uruchomić wysyłkę spamu.
-
Sam mogę mieć trojany na kompie, niezależnie od świadomości. Po prostu dziwię się, że antywir na hostingu to taki ewenement. Ale widzę, że support AM miał rację i to ja oczekuję cudów. Nic mi po umowie, bo nikogo za to, że miał trojana po sądach nie będę ciągał. Ot, wypadek. Natomiast zależy mi na utrzymaniu ciągłości usług.
-
@pshemec - dzięki za sugestię. OVH nie jest wiele droższy, patrząc na ceny pakietów, a patrząc na parametry jest dużo tańszy, tylko sęk w tym, że z usług Aftermarket (domenowych) korzystałem od dawna, z hostingu też już jakiś czas, więc wydawało mi się właśnie sprawdzone. @szogun - w zasadzie tak - jeśli diagnoza ma prowadzić do rozwiązania problemu, to tak. Ale w ogólności zależy mi na bezproblemowym działaniu. 3-dniowy brak dostępu do SMTP, niezależnie od przyczyny, to dla mnie dramat. Brak antywira na hostingu, o czym dowiedziałem się wczoraj, również. Jednak jako laika najbardziej obchodzi mnie niezawodność - sprawy techniczne zostawiam fachowcom. Także łapię sie pod to również diagnostyka.
-
Czy skaner antywirusowy dla FTP to jest jakaś wyjątkowo nietypowa usługa dla hostingu w Polsce/na świecie? Przyznam, że jestem zdumiony tym, jak w Aftermarkecie usłyszałem dziś porównanie, że jeśli chcę sobie wystawiać foldery w FTP, do których dostęp mają moi klienci (osoby trzecie), to żebym się później nie dziwił, że serwer jest infekowany, od środka np. rozsyłany jest spam z użyciem naszego konta i blokowany dla nas na całą dobę serwer SMTP - porównanie, jakie dostałem przy zapytaniu o antywira: Jak Pan zostawi w otwartym samochodzie kluczyki, to też będzie Pan obwiniał o kradzież producenta auta ? To nie żart, chociaż dla mnie tak brzmi, ale może ja mam jakieś mylne pojęcie? Może oczekuję złotych gór i to jest nienormalne, że z firmowego FTP-a korzystają też klienci firmy, która go wykupiła?
-
Żeby ten support w ogóle się na jakiś temat wypowiadał. Trzeci dzień nie mogę się doprosić o odblokowanie SMTP na kilku firmowych domenach. Dla mnie to są kpiny... Jeśli support Aftermarketu nie zareaguje dzisiaj konkretnym działaniem, to z wielką przykrością będę chyba musiał pożegnać się z państwem, chociaż będzie to (przenosiny) dla nas również upierdliwa sprawa. Szczególnie mnie to boli, że po numerach ticketów w supporcie hostingu wnioskuję, że dziennie mają ledwie kilka (max -naście) zgłoszeń, w tym część to automatyczne wiadomości systemu, jak w naszym przypadku.
-
To kiepsko... coś kojarzę, że kiedyś na tym forum był ktoś z Dropped.pl. Czy nadal jest, nie wiecie? To lekko upierdliwe z mojej strony, ale też nie uśmiecha mi się czekać na jakąkolwiek odpowiedź kilka dni, podczas gdy nie możemy prowadzić normalnej korespondencji z naszymi klientami. To staje się niepoważne.
-
A wie ktoś, czy da się z poziomu administratora konta hostingowego zdjąć blokadę na SMTP?
-
Dzięki za radę! Trochę tych plików tam jest... Ale dziwię się, że serwer sam nie przesiewa antywirem.
-
Witajcie! Czy ktoś z Was spotkał się na hostingu Aftermarket ze zjawiskiem, że używając Waszego konta ktoś obcy w krótkim czasie rozesłał 1000+ maili (czyli spam) i konto zostało zablokowane na SMTP (Outlook nie potrafi wysłać maila w ogóle - bez wskazania błędu, Roundcube z kolei wywala błąd 435)? Już drugi (trzeci - o czym za chwilę) raz w krótkim czasie mamy taką sytuację, że ktoś włamuje się w ten sposób na jedną z naszych skrzynek. Za pierwszym razem support dość szybko odpowiedział, że użyto prawidłowego jednego z naszych loginów i hasła i faktycznie rozesłano tak maile. Nastąpiła zmiana haseł i wczoraj w dzień ponownie, tym razem z innego loginu, ktoś rozesłał 1000 maili - tym razem wszystkie nasze domeny przypisane do konta hostingowego zostały zablokowane na SMTP. Zgłoszenie do supportu pozostaje bez żadnej reakcji, mimo błagalnych próśb (wyłączony email to dla nas tragedia w firmie). Co więcej, rano odczytujemy kolejny komunikat, że w nocy ponownie ktoś użył naszego loginu i hasła do rozesłania 1000 maili (hasła kolejny raz były zmieniane i nastąpiło to po zmianie, a w dodatku my nie mieliśmy możliwości wysyłki nawet jednego maila, tymczasem w nocy ktoś rozsyła przez SMTP Aftermarketu ich cały 1000)... Sprawa jest dla mnie zagadkowa. Chcę dowiedzieć się, gdzie jest dziura i w jaki sposób ktoś otrzymuje możliwość spamowania z naszej domeny. W dodatku chcę samemu odzyskać możliwość wysyłania maili, ale support pozostaje głuchy. Kontaktu telefonicznego nie ma - wiedziałem o tym, decydując się na Aftermarket (Dropped), bo miał świetne recenzje, ale wygląda, że jest coraz gorzej. W dodatku w panelu adm ciągle jako główny wisi link do Squirrelmaila, którego nie wspierają. Czy jest na sali ktoś, kto miał podobne przygody? Może temu jakoś zaradził? Z góry dzięki! Maciek