Jump to content

az.pl

Użytkownik
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About az.pl

  • Rank
    Nowy
  1. Informacja o pracodawcy związana z samą strukturą zatrudnienia (tutaj nie będę z oczywistych względów wnikać w szczegóły bo nie jest to istota problemu) natomiast mogę zapewnić, że jest to pracownik odpowiadający wyłącznie za support AZ.pl. home.pl ma oddzielny zespół i inne narzędzia do obsługi klientów. Reasumując, jeszcze raz zapewniam, że ten błąd nie ma związku z brakiem wiedzy konsultanta, jak również nie ma związku z obsługą klienta home.pl.
  2. Rozumiemy poniesioną szkodę i podjęliśmy już próbę kontaktu z użytkownikiem. Jak wspomniałem wyżej - istotą problemu dla nas jest wyjaśnienie sprawy, przy czym sprawa ochrony danych naszych pracowników jest także ważna. Prosiłbym również o niewiązanie obsługi AZ.pl z home.pl.
  3. Szanowni Państwo, opisana sytuacja nie ma związku z próbą zastraszania, czy wypierania się pracownika. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922)., przetwarzając dane, które uważane są za dane osobowe (tj. imię i nazwisko), należy przestrzegać wymogów ustawowych określonych w przywołanej ustawie (dotyczy to wszelkiego rodzaju przetwarzania np. przekazania treści zgłoszenia mailowego tutaj na forum). Dane służące do identyfikacji naszej tożsamości podlegają szczególnej ochronie prawnej. Jeszcze raz chciałbym podkreślić, że naszym celem jest wyłącznie wyjaśnienie zaistniałego problemu, dlatego prosimy tylko o usunięcie danych pracownika z treści postu, który realizował zgłoszenie a nie usunięcie wątku. Wspomniany pracownik został już pouczony. W kwestii przygotowania merytorycznego chciałbym zapewnić że ten pracownik posiada już odpowiednie doświadczenie (nie jest nowym pracownikiem, jest także po licznych szkoleniach technicznych - dlatego też wrzucanie go do worka typu "student-kibol" jest naszym zdaniem bardzo nie na miejscu). Został popełniony zwyczajny błąd, ale nie miał on związku z brakiem dostatecznej wiedzy. Za wszystko naturalnie jeszcze raz przepraszam w imieniu firmy AZ.pl.
  4. Witam, jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Błąd był ewidentnie po stronie naszego konsultanta, chciałbym również dodać, że błąd ten był nieumyślny. Oczywiście jak najbardziej przepraszam za zamieszanie i niepotrzebny stres związany ze zmianą abonenta domeny. Podejmiemy stosowne kroki, aby tego typu zdarzenia nie miały już miejsca w przyszłości. Podejmiemy próbę kontaktu telefonicznego z autorem wątku i zaproponujemy dogodne rozwiązanie dla domeny .pl (domena .eu została wytransferowana). Chciałbym równiez nawiązac do kilku uwag, które wygłosił autor wątku. Otóż nie możemy tolerować języka nienawiści, w tym takich określeń jak, cytując "niekompetentny gnój", "Odpowiedziałem łajdakowi "na poważnie"" itd.. Rozumiemy zdenerwowanie sytuacją, aczkolwiek są to epitety uderzające nie tylko w dobro firmy, ale również dobra osobiste naszego pracownika. Drugą kwestia jest ujawnienie danych osobowych pracownika AZ.pl, co jest sprzeczne z obecnym prawem związanych z ochroną tego typu danych. W związku z powyższym prosimy użytkownika Naming o edycję posta, w tym usunięcie danych pracownika. W przypadku braku reakcji będziemy zmuszeni do podjęcia działań na drodze prawnej. Jeszcze raz pragnę podkreślić, że podczas realizacji zgłoszenia doszło do pomyłki - nie było w tym złej woli, jak również nie było w tym próby jakiegokolwiek wyłudzenia danych, kradzieży itp. Liczymy na zrozumienie. [Adam z AZ.pl]
  5. Tak jak wspomniałem, abyśmy mogli zweryfikować zgłoszenie niezbędne jest podanie namiarów (np. numer zgłoszenia lub adres email z którego pisałeś, numer konta, nazwa usługi). Zależy nam na wyjaśnieniu tej sytuacji, jak również sprawdzimy dlaczego mimo wypisania się z newslettera otrzymałeś wiadomośc o takim charakterze. Jeżeli udzielisz nam takich danych (na privie) - dołożymy wszelkich starań, aby to się nie powtórzyło. Jest to dla nas o tyle ważne, że przytoczony cytat z wypowiedzą konsultanta (na temat środków ze skarbonki) jest sprzeczny z naszymi dotychczasowymi działaniami. Pozdrawiam, Konrad z az.pl
  6. Witam, w pierwszej kolejności chciałbym poinformowac, iż środki są zwracane na dane osoby wpłacającej, żadna złotówka nie przepada i nie jest pobierana na poczet "kasacji konta". Jeżeli to możliwe - prześlij numer ID klienta lub nazwę usługi posiadanej w az.pl - ułatwi to nam weryfikację zgłoszenia, w którym otrzymałeś taką informację. Postaramy się również znaleźć odpowiednie rozwiązanie, które pozwoli na usunięcie twojego maila z bazy mailingowej (jeżeli to możliwe, przekaż mi również ten adres w wiadomości prywatnej). Pozdrawiam, Konrad z az.pl
  7. Różnica w cenach wynika z tego, że od 18 marca obowiązuje nowy cennik za przechwycone domeny. O tej zmianie informowaliśmy na naszych kanałach komunikacji. W kwestii opłat za przechwycenia domen wygląda to następująco: samo dodanie domeny do przechwycenia jest bezpłatne, natomiast fizyczne przechwycenie jest liczone według cennika. Żeby lepiej zobrazować tę sytuację: kilku użytkowników z różnych kont może być zainteresowanych daną domeną i zamówi jej przechwycenie, natomiast za samo przechwycenie zapłaci jedynie osoba, która rzeczywiście stanie się jej nowym właścicielem.
  8. Na każdej podstronie znajduje się informacja "Jeśli nie podano inaczej, prezentowane ceny są cenami netto."
  9. az.pl

    AZ.pl Padł ?

    W dniu wczorajszym w godzinach popołudniowych występowały chwilowe niedogodności w dostępie do naszej strony. Sprawa została dość szybko rozwiązana przez administratorów.
  10. Podaj proszę przez prywatną wiadomość numer zgłoszenia, sprawdzę to.
×