Problem z płatnością Aftermarket
Dnia 05.06.2015 (dokladnie miesiac temu) sprzedałem domenę za kilkadziesiąt tysięcy za posrednictwem AM. Mamy dzień 04.07.2015, a pieniędzy nadal nie uświadczyłem, podczas gdy nowy właściciel już dawno cieszy sie nową domeną.
Zaczelo sie od tego ze kilka dni po sprzedazy domeny odezwał sie do mnie support aftermarket.pl w osobie pana xxx z prosbą do mnie o przedłuzenie terminu
płatnosci o pare dni poniewaz klient ma problem z kartą na co oczywiscie sie zgodziłem.
Gdy upłynał obiecany tydzien oraz kolejny tydzien postanowilem sie odezwac do supportu z małym oburzeniem (wtedy) i pytaniem co z moją wypłatą to wtedy zaczęło się mętne tłumaczenie instytucji After Market, którą w tym przypadku reprezentuje p. xxx. Dodam ze wczesniej sprzedawałem domeny przez AM i takiego problemu nie było. Jedyne czego nie moge zarzucić supportowi AM to to że odpowiadają szybko.
2015-06-26
Ja: Jakis problem z wyplatą? Zlecona 2015-06-15, a mamy 26 czerwca. Do 5 dni roboczych? To niedorzeczne abym musiał opominać sie o swoje pieniadze. Czekam!
2015-06-26
Odp AM: Uprzejmie informuję, że Pana wypłata została wykonana, bank powinien zaksięgować te środki w dniu dzisiejszym.
2015-06-29
Ja: Pytam Pana. Czy to są jakies kpiny? Zbywa mnie Pan ze platnosc bedzie w piatek bez zadnego uzasadnienia dlaczego takie opoznienie skoro piszecie o 5 dniach roboczych, mało tego jest poniedzialek płatnosci ciagle nie ma. Proste pytanie:
- kiedy została nadana platnosc dzien / godzina?
- z jakiego banku?
2015-06-30
Odp AM: Przekazaliśmy zapytanie w tej sprawie do działu księgowego, gdyż nie posiadamy takich informacji. Widzimy jedynie, że przelew wyszedł już z naszego serwisu. Powiadomimy Pana kiedy otrzymamy odpowiedź.
2015-07-01
Odp AM: Uprzejmie informuję, że z działu księgowego otrzymaliśmy informację, że przelew nie mógł zostać zrealizowany z powodu błędnego numeru konta, przy próbie wypłaty bank zgłaszał błąd.
Środki zostały zwrócone na Pana saldo, prosimy o zlecenie wypłaty na inne konto.
2015-07-02
Ja: Nie rozumiem skad taki blad. Zlecilem wyplate jeszcze raz lecz na to samo konto poniewaz to moje jedyne konto firmowe na które moi wszyscy kontrahenci wplacają pieniądze. Mało tego Panstwo (Aftermarket) takze wplacali juz na to konto. Wiec nie rozumiem skad ten problem. Prosze wejsc w historie moich wyplat AM a przekona sie Pan ze to konto bankowe jest prawidłowe. Przesylam takze screenshot z historią wyplat. Konto z wtedy gdy wplata poszła niczym nie rozni sie od konta na które zlecilem wyplate teraz.
Prosze o podanie kontaktu do kogos z ksiegowosci – chcialbym uzyskac informacje o tym jaki dokladnie błąd otrzymala Panstwa księgowosc poniewaz pierwszy raz spotykam sie z tego typu problemami.
2015-07-02
Odp AM: Poproszę raz jeszcze księgowość o dokładne sprawdzenie tej sytuacji.
2015-07-03
Ja: Co z moją wypłatą? Już wszystko w porządku w księgowości? Jeśli nie to jak mowiem prosze o kontakt z kims od finansow to ja sobie z nim porozmawiam.
2015-07-04
Odp AM: Dział księgowy informuję, że przy zlecaniu wypłaty występował komunikat Przelew wstrzymany przez bank, nie znamy dokładnego powodu takiego stanu, nie możemy zrealizować wypłaty na wskazany numer konta, prosimy o zlecenie go na inne konto bankowe. Pozdrawiam, xxx
2015-07-04
Ja: Tak? To potrafi Pan wytłumaczyć dlaczego do tej pory dało się wypłacać pieniądze na to samo konto?
Powtarzam kolejny raz: Nie posiadam innego numeru konta firmowego i numer podawany podczas wypłaty jest prawidłowy.
Poniewaz nie odpowiada Pan na moje prosby o podanie kontaktu do Panstwa księgowości i poniewaz mam podejrzenia, że mimo wszystko mają Panstwo w tym cel aby opozniac moją wyplate i z jakichs tylko sobie znanych powodow kłamać, że podany numer konta jest nieprawidłowy jestem zmuszony podjąć kroki prawne w celu realizacji tego zlecenia.
Ostatni raz proszę o kontakt z Panstwa księgowością lub Pana przełożonym, jesli go nie otrzymam oddaję sprawę mojemu prawnikowi.
2015-07-04
Odp AM: Uprzejmie informuję, że obsługą klientów zajmuje się support i nie przekazujemy kontaktów do księgowości. Przekazałem Panu ustalenia z księgowości o tym, że nie mamy możliwości wykonania przelewu na wskazane konto, ponieważ jest on wstrzymany przez bank. W związku z powyższym jedynym sposobem na wykonanie tego przelewu widzimy na chwilę obecną przez wskazanie przez Pana innego rachunku bankowego do wypłaty środków.
2015-07-04
Ja: Wobec impasu, który Państwo prokurujecie kłamiąc o braku możliwości przelania pieniedzy na moje konto na które juz pieniadze z Panstwa firmy były przelewane, jestem zmuszony oddac sprawe w rece prawnika.
---
Który bank podczas próby przelewu wywala informacje: "Przelew wstrzymany przez bank"?
Poszukałem tez w necie jak wyglada handel przez After Market i okazuje sie ze jest to ich "normalne", "chachmęckie" postępowanie, zbywanie i przeciąganie płatnosci nieskończoność - zwłaszcza gdy rzecz dot. większej kasy. Jesli masz lub miales podobne doswiadczenia prosze podziel się informacją. Czy naprawde nie obedzie sie bez sądu?