hugo b
Użytkownik-
Content Count
8 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 NeutralAbout hugo b
-
Rank
Nowy
-
Czy znajomy jest komuś temat parkowania domen zarejestrowanych w OVH na parkingu Sedo? Chodzi mi o ustawienia strefy DNS w panelu OVH. Wpisując same DNS-y parkingu Sedo i w TXT identyfikator klienta - wywala błąd - że nie ma np rekordu A. Wiecie może jak to ustawić poprawnie by działało?
-
Rynek wtórny domen .PRO zamierzam sprawdzić - kiedyś to może opiszę. Porównań z .xyz nie przeprowadzę - bo to dla mnie coś innego. Postawmy się w sytuacji, że domena .com od momentu wprowadzenia cały czas była dostępna tylko dla osób z określonymi uprawnieniami, dyplomami, licencjami. Nikt inny nie mógł jej mieć, tzn. mógł ją kupić ale po utrzymaniu wiadomości, że ma przesłać swoje dokumenty uprawniające go do domeny i nie przesłał - domena była mu odbierana a pieniądze przepadały. Wszyscy przed tym straszyli. Czy w takiej sytuacji domena .com zyskałaby tak wielką popularność? Nie sądzę. A taka mniej więcej jest historia domeny .PRO. Odblokowana została niedawno. Można się tak przebijać, która domena jest lepsza - ja np. wybieram .PROfesjonalistów i wolę z nimi robić interesy. Jeśli temat jest taki nieciekawy to mocno się to gryzie z artykułem: http://rynekdomen.pl/2016/domena-pro-wystrzelila-w-kosmos-krzywa-wzrostu-jest-niemal-pionowa/ i wykresem rejestracji tych domen: http://registrarstats.com/TLDHistoryChart.aspx?TLDName=PRO Upieram się, że temat jest ciekawy - ale okaże się to dopiero po stworzeniu możliwości sprzedaży tych domen na giełdzie u polskiego pośrednika - a z tym jest problem - i oby nastąpiło to jak najszybciej.
-
rzeczywiście - lepiej się w to nie pakować Tech pro $25,500 Feb 12 AfternicDLS Go pro $40,000 Feb 12 GoDaddy Photo pro $18,000 May 11 AfternicDLS Forex pro $15,000 Jan 11 Sedo Forex pro $15,000 Jan 11 Sedo RealEstate pro $14,000 Oct 10 Moniker/SnapNames Realty pro $10,000 May 10 Sedo WordPress pro $12,099 Jan 10 SnapNames Movie pro $22,000 Mar 07 Afternic Video pro $35,000 Mar 07 Afternic Stream pro $11,000 Mar 07 Afternic Streaming pro $18,000 Mar 07 Afternic Honolulu pro $1,350 Jul 13 Sedo Code pro $2,000 Jun 13 Sedo School pro $1,312 Jun 13 Sedo LaserTag pro $1,048 Jun 13 Sedo Ivan pro $1,032 May 13 Sedo Handy pro $4,515 May 13 Sedo ChatRoulette pro $1,250 May 13 Sedo Tennis pro $6,500 Apr 13 Sedo Invention pro $1,000 Mar 13 Sedo Cloud pro $7,000 Mar 13 Sedo Content pro $4,900 Mar 13 Sedo Chauffagiste pro $1,152 Mar 13 Sedo Trust pro $2,500 Mar 13 Sedo Girls pro $1,000 Mar 13 Sedo Adult pro $2,100 Mar 13 Sedo Dentistry pro $1,300 Dec 12 Sedo Video pro $3,101 Nov 12 Sedo Minecraft pro $1,000 Nov 12 Sedo Chocolate pro $1,280 Nov 12 Sedo Electriciens pro $1,300 Oct 12 Sedo Vector pro $1,000 Jul 12 Sedo Dubai pro $1,200 Jul 12 Sedo Digital pro $2,500 Jun 12 Sedo Cards pro $1,800 Jun 12 Sedo Buy pro $1,010 May 12 Sedo Download pro $1,965 Apr 12 Sedo Bilder pro $1,048 Apr 12 Sedo Table pro $2,000 Apr 12 Sedo Smile pro $2,225 Mar 12 Sedo Business pro $4,600 Mar 12 Sedo Telefon pro $2,200 Feb 12 Sedo Serrurier pro $7,620 Jan 12 Sedo Heart pro $1,500 Jan 12 Sedo Style pro $1,969 Dec 11 Sedo Quick pro $2,277 Oct 11 Sedo Mobile pro $2,550 Oct 11 Sedo Fishing pro $1,500 Aug 11 Sedo Remont pro $3,100 Aug 11 Sedo Bible pro $2,000 May 11 Sedo Diabetes pro $4,500 May 11 Sedo Closing pro $1,100 Mar 11 Sedo Perfect pro $1,000 Feb 11 Sedo Genius pro $1,000 Feb 11 Sedo Electromenager pro $1,080 Feb 11 Sedo Vision pro $5,000 Feb 11 Sedo Electric pro $2,000 Feb 11 Sedo Taxi pro $7,500 Feb 11 Private Electrical pro $1,475 Jan 11 Sedo Traductor pro $2,200 Jan 11 Sedo Gamer pro $5,000 Jan 11 Sedo TexasHoldem pro $4,000 Jan 11 Sedo Photography pro $2,210 Jan 11 Sedo Chef pro $3,650 Dec 10 Sedo Lingerie pro $1,275 Dec 10 Sedo Broker pro $1,850 Dec 10 Sedo Game pro $5,000 Dec 10 Sedo SocialMedia pro $1,100 Dec 10 Sedo Tweet pro $1,875 Dec 10 Sedo Clasificados pro $5,000 Dec 10 Sedo Touch pro $1,500 Dec 10 Sedo Sedo Blinds pro $3,200 Dec 10 Sedo IGame pro $1,796 Dec 10 Sedo Finance pro $5,500 Nov 10 Sedo Seguros pro $3,000 Nov 10 Sedo Insurance pro $6,500 Oct 10 Moniker/SnapNames Mortgage pro $4,300 Oct 10 Moniker/SnapNames Loan pro $1,800 Oct 10 Moniker/SnapNames Bank pro $2,010 Sep 10 Moniker/SnapNames Leads pro $2,500 Jul 10 Sedo Tweet pro $1,875 Jun 10 Sedo Realty pro $10,000 May 10 Sedo Local pro $3,381 Mar 10 Sedo Surgery pro $1,750 Mar 10 Sedo Surgeon pro $1,750 Mar 10 Sedo Touch pro $1,500 Feb 10 Sedo Consulting pro $5,075 Jan 10 Sedo Switch pro $2,000 Nov 09 Private EBook pro $3,900 Oct 09 Sedo EBooks pro $4,500 Oct 09 Sedo Antiques pro $1,600 Oct 09 Private Antique pro $1,600 Oct 09 Private Arte pro $3,000 Oct 09 Sedo Auction Moda pro $2,000 Oct 09 Sedo Reality pro $1,118 Oct 09 Sedo Link pro $3,040 Oct 09 Private Game pro $5,000 Sep 09 Sedo Roulette pro $1,500 Apr 09 Sedo Gulf pro $8,000 Apr 09 Sedo Auction Sauna pro $1,350 Mar 09 Sedo ConsultOres pro $3,500 Mar 09 Sedo Auction Studio pro $3,000 Nov 08 NameJet Mascotas pro $1,500 Oct 08 Sedo Auction Anuncios pro $1,500 Oct 08 Sedo Auction Freelance pro $5,440 Oct 08 Private Guide pro $3,000 Sep 08 Private Clasificados pro $5,000 Jul 08 Sedo MerchantAccount pro $1,999 May 08 Sedo Auction Chef pro $3,650 May 08 Sedo PayDay pro $1,995 May 08 AfternicDLS Book pro $3,000 Feb 08 Sedo
-
W regulaminie mają coś takiego, że przekierowania wymagają zgody (o ile dobrze zapamiętałem) Niby wszystko fajnie - ale dla nich. Nawet jak ustanowię przekierowanie (za zgodą) to Klient przekierowany z mojej na ich stronę zobaczy ich duże logo intymnosc.pl - i je zapamięta. Swoim znajomym będzie również reklamował intymnosc.pl bo to zapamięta i jeśli coś zamówi (nie wiem, nie oceniam - ale przypuszczam, że dostanie również rachunek lub ulotkę z tym logo by utrwalić w pamięci nazwę) Mam wrażenie, że to strategia oparta na próbie zminimalizowania prowizji na rzecz Partnera - tak by wszyscy rozmawiali o intymnosc.pl a nie innej stronie/stronach, która(e) może mieć również ciekawą nazwę - ale, której Klient nie zapamiętał bo zapamiętał logo z napisem intymnosc.pl Patrząc na to w ten sposób - po rekomendacji koleżance/koledze, że kupuję na intymność.pl - zarejestruje się ona/on tam bezpośrednio (wpisze np. "intymność" na google) i prowizja mi odpada Moim zdaniem warunki tego programu są do poprawienia bo nie równoważy korzyści płynących ze współpracy.
-
Nic nie jest wymoderowane. To nie SPAM temat. Sam zacząłem temat bo mam domeny .PRO i chcę na nich zarobić. Uważam, że domena z końcówką .PRO jest o wiele atrakcyjniejsza jak .XYZ Ustawcie obok siebie 2 takie same domeny np. gielda.pro gielda.xyz (nie moje ale dla przykładu) Którą z nich wybierzecie do odwiedzenia? Promocję XYZ - osobiście oceniam jako bańkę spekulacyjną (giełdową) lub namawianie na kredyty we frankach. Tymczasem poczytajcie sobie o domenach .PRO - z czym się kojarzą i komu są dedykowane. Jak dla mnie wersja PRO to zawsze coś lepszego / rozbudowanego / profesjonalnego - oferta na wyższym poziomie - podnosząca z automatu wartość domeny zarejestrowanej w tym rozszerzeniu. "Nie ma popytu" - bo niby jak ma być skoro np w Aftermarkecie nie można nimi handlować O to mam np. szczery żal do aftermarket.pl Dlaczego nie można ich wstawiać w aukcje jako domeny z zewnątrz, albo np. znaleźć inny sposób - wstawiać przez aftermarket lub inny polski serwis na sedo, godaddy (lub inną dużą giełdę) opierając się na escrow. Nie każdemu podoba się pomysł sprzedaży w serwisach zagranicznych - a sytuacja do tego raczej zmusi. Szkoda, że w taki sposób nas wykluczono. Może to znak, że skoro olewają nas w Polsce czas wejść na rynki międzynarodowe (a jak się tam wejdzie to po co wracać do naszych krajowych z niepełną ofertą co? Wolę wspierać wszystko co krajowe, ale jak krajowe się na mnie wypina... Nie można skalkulować ile takie usługi mogą kosztować i też je zaoferować? Po co rajcować się domenami z polskiego rynku (top 10 najlepiej sprzedanych domen .pl w miesiącu wcale nie oszałamia), skoro wchodząc w handel międzynarodowy (domeny np. globalne) można zarobić więcej.
-
Precyzuję: ukryte przekierowanie nie ma związku z kliknięciem na element witryny - ale z wyświetleniem całej zawartości strony X na stronie Y, w taki sposób, że w pasku adresowym przeglądarki widać nazwę strony Y. powiedzmy, że mam stronę: http://pakiet.produktyfinansowe.pl/ Kto to zapamięta? A mam też inną stronę o długości np. 4 znaków albo z nazwą generyczną, - obie łatwe do zapamiętania. Nazwa tej krótkiej nie odnosi się do słowa używanego w określonej branży, ale ma dużo odwiedzających. Generyczna natomiast od razu wskazuje, że dotyczy np. branży finansowej, motoryzacyjnej, budowlanej itp. Dobre dla mnie było by rozwiązanie umożliwiające możliwość podpięcia u Organizatora kilku domen i wskazaniem przy każdej z nich tematyki reklamowej jaką wybieramy na stronie. Np. na jednej chcę aby z branży finansowej wyświetlały się reklamy z kredytami samochodowymi, leasingiem aut, ubezpieczeniami komunikacyjnymi i np z działu turystyka reklamami wakacji z dojazdem własnym. Tak więc zamiast wpisując dłuuugą nazwę strony, konfiguruję w ustawieniach swoją, krótką stronę tak by po wpisaniu nazwy tej krótkiej - ta krótka nazwa była widoczna w pasku adresowym przeglądarki ale wyświetlała się treść strony z dłuuuugą nazwą. Co najważniejsze wszystkie operacje Klientów odwiedzających stronę z krótką nazwą lub generyczną liczą się Partnerowi i otrzymuje za nie wynagrodzenie (za wypełnione przez Klientów wnioski, kliknięcia i inne podlegające wynagrodzeniu operacje na stronie Partnera) Agresywna reklama serwisów bukmacherskich nie powinna być tu omawiana - chodzi mi o formy reklamy prawnie dozwolone i reklamę Sprzedawców mogących legalnie oferować swoje usługi/towary. Wolałbym reklamę branży erotycznej ... i jeśli np o nią chodzi (między innymi) możliwość stworzenia takiego rozwiązania, że Klient wchodzi na moją stronę i widzi na niej działający sklep internetowy, w którym może złożyć zamówienie. Że wszedł z mojej strony internetowej jest już Klientem, którego ja zdobyłem a więc po dokonaniu przez Klienta zakupu liczy mi się prowizja od tego i każdego kolejnego zakupu przez niego dokonanego. W sprawie prowizji wiecznej od Klienta - można ją potraktować kompromisowo ze Sprzedawcą - prowizja wieczna mi się należy ale kolejne zakupy to połowa stawki prowizyjnej z pierwszej transakcji.(przykładowo - 1 zakup 10%, kolejne 5%) Jedno jest jeszcze ważne: - Polacy idźmy w świat (chodzi mi o ekspansję a nie wyjeżdżanie za chlebem) - Sprzedawcy, którzy prowadzicie lub chcecie prowadzić sprzedaż do innych krajów - róbcie wielojęzyczne strony pod systemy partnerskie - wasza oferta na dobrych stronach przyciągnie wam nowych Klientów - Polacy mają często atrakcyjne domeny innych państw lub globalne - po co je sprzedawać obcym zagranicznym firmom (aby stawały się jeszcze bogatsze i mogły rozkupić Polskę na maxa) - otwierajmy kanały dystrybucji polskich produktów i usług - rozwijajmy polską gospodarkę (czy ktoś lubi czy nie - pan Kolonko miał kiedyś dobry odcinek - Polska może być supermocarstwem - - i się z tym zgodzę).
-
Prowadzę firmę i mam kilka stron, które chciałbym podczepić pod jakiś program partnerski - ale na zasadzie przekierowania - tak by nie tworzyć własnej strony - ale stworzyć przekierowanie niewidoczne.na wskazaną przez Organizatora Programu stronę/subdomenę/adres ip. Zalety takiego rozwiązania: - strona będzie miała tą samą jakość - będzie podążała za standardem Sprzedawcy towarów/usług - przekierowanie nie wymaga posiadania hostingu - koszty Partnera są tym samym niższe, niż prowadzenia własnej strony z banerami partnerskimi - Organizator Systemu, może lekko obniżyć wysokość prowizji - z tytułu niższych kosztów Partnera związanych z domeną. - a więc on korzysta i zostaje mu więcej środków na rozwój i ulepszanie swojej oferty. - przy przekierowaniu niewidocznym - Klient widzi w pasku adresowym adres strony Partnera i ten adres zapamiętuje - również aby ją reklamować innym osobom. - jeśli domena jest międzynarodowa - a Sprzedawca otwarty na świat i posiadający w swoim serwisie opcję wyboru języka strony - dobra domena Partnera otworzy kolejny kanał sprzedaży - zyskają obie strony. - rozliczenia między Partnerem a Organizatorem następują na podstawie faktur (dla firm) oraz innych form np bonów (dla osób prywatnych - bez działalności gosp) Nazwa strony Partnera może być u Organizatora Programu wpisana np. w regulaminie w dziale Wiarygodne Strony Partnerskie. Zakładam, że do takiego rozwiązania powinien być stworzony wiarygodny mechanizm raportowania - którzy Klienci odwiedzili/dokonali zakupu i oznaczenia ich jako Klienci pozyskani przez Partnera tak aby od nich naliczana była Partnerowi "wieczna" prowizja. Innym ważnym aspektem jest możliwość wstawienia przez Partnera swojego logo (z nazwą) w nagłówku strony (może być wstawione obok oryginalnego logo Sprzedawcy, do której jest ustanowione przekierowanie tak by Klient wybierając nazwę strony Partnera widział, że wczytuje mu się strona, którą wpisał w pasku adresowym. A więc: - czy znacie systemy partnerskie działające w taki sposób? - jak nie znacie i nie ma - rzuciłem temat, który może być niszą do wykorzystania
-
Zastanawia mnie widoczny brak zainteresowania domenami .PRO Z tego co mi wiadomo od końca ubiegłego roku można przecież te domeny rejestrować bez dotychczas wymaganych papierów - jak piszą niektórzy rejestratorzy - są teraz dla wszystkich. U niektórych rejestratorów natomiast do dziś ta informacja nie jest zmieniona lub nie rejestrują tych domen. Dziwne to strasznie - bo wygląda na to, że nam Polaczkom z wschodniej europy dostęp do nowo otwartego rynku PRO chyba się nie należy a domeny PRO są przeznaczone dla innych krajów. Z doświadczenia mógłbym to ocenić jako celową grę prowadzoną przez podmioty, które są w temacie i w których interesie jest trzymać tą informację w ciszy. Nie ukrywam, że jestem posiadaczem kilku domen .PRO i potrzymam je sobie dłużej (bo tanio na pewno ich nie oddam), ale nie podoba mi się to, że dlaczego nam Polakom nie otwarto w sposób mocno widoczny okna na świat i drogę do PROfesjonalnych domen poprowadzono jako obwodnicę Polski z mało widocznymi znakami informującymi, że oferta jest również dostępna w naszym kraju (tylko nie wszędzie) Czy ktoś wie dlaczego panuje taka medialna cisza ?