Jump to content

hugo b

Użytkownik
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About hugo b

  • Rank
    Nowy
  1. Czy znajomy jest komuś temat parkowania domen zarejestrowanych w OVH na parkingu Sedo? Chodzi mi o ustawienia strefy DNS w panelu OVH. Wpisując same DNS-y parkingu Sedo i w TXT identyfikator klienta - wywala błąd - że nie ma np rekordu A. Wiecie może jak to ustawić poprawnie by działało?
  2. Rynek wtórny domen .PRO zamierzam sprawdzić - kiedyś to może opiszę. Porównań z .xyz nie przeprowadzę - bo to dla mnie coś innego. Postawmy się w sytuacji, że domena .com od momentu wprowadzenia cały czas była dostępna tylko dla osób z określonymi uprawnieniami, dyplomami, licencjami. Nikt inny nie mógł jej mieć, tzn. mógł ją kupić ale po utrzymaniu wiadomości, że ma przesłać swoje dokumenty uprawniające go do domeny i nie przesłał - domena była mu odbierana a pieniądze przepadały. Wszyscy przed tym straszyli. Czy w takiej sytuacji domena .com zyskałaby tak wielką popularność? Nie sądzę. A taka mniej więcej jest historia domeny .PRO. Odblokowana została niedawno. Można się tak przebijać, która domena jest lepsza - ja np. wybieram .PROfesjonalistów i wolę z nimi robić interesy. Jeśli temat jest taki nieciekawy to mocno się to gryzie z artykułem: http://rynekdomen.pl/2016/domena-pro-wystrzelila-w-kosmos-krzywa-wzrostu-jest-niemal-pionowa/ i wykresem rejestracji tych domen: http://registrarstats.com/TLDHistoryChart.aspx?TLDName=PRO Upieram się, że temat jest ciekawy - ale okaże się to dopiero po stworzeniu możliwości sprzedaży tych domen na giełdzie u polskiego pośrednika - a z tym jest problem - i oby nastąpiło to jak najszybciej.
  3. rzeczywiście - lepiej się w to nie pakować Tech pro $25,500 Feb 12 AfternicDLS Go pro $40,000 Feb 12 GoDaddy Photo pro $18,000 May 11 AfternicDLS Forex pro $15,000 Jan 11 Sedo Forex pro $15,000 Jan 11 Sedo RealEstate pro $14,000 Oct 10 Moniker/SnapNames Realty pro $10,000 May 10 Sedo WordPress pro $12,099 Jan 10 SnapNames Movie pro $22,000 Mar 07 Afternic Video pro $35,000 Mar 07 Afternic Stream pro $11,000 Mar 07 Afternic Streaming pro $18,000 Mar 07 Afternic Honolulu pro $1,350 Jul 13 Sedo Code pro $2,000 Jun 13 Sedo School pro $1,312 Jun 13 Sedo LaserTag pro $1,048 Jun 13 Sedo Ivan pro $1,032 May 13 Sedo Handy pro $4,515 May 13 Sedo ChatRoulette pro $1,250 May 13 Sedo Tennis pro $6,500 Apr 13 Sedo Invention pro $1,000 Mar 13 Sedo Cloud pro $7,000 Mar 13 Sedo Content pro $4,900 Mar 13 Sedo Chauffagiste pro $1,152 Mar 13 Sedo Trust pro $2,500 Mar 13 Sedo Girls pro $1,000 Mar 13 Sedo Adult pro $2,100 Mar 13 Sedo Dentistry pro $1,300 Dec 12 Sedo Video pro $3,101 Nov 12 Sedo Minecraft pro $1,000 Nov 12 Sedo Chocolate pro $1,280 Nov 12 Sedo Electriciens pro $1,300 Oct 12 Sedo Vector pro $1,000 Jul 12 Sedo Dubai pro $1,200 Jul 12 Sedo Digital pro $2,500 Jun 12 Sedo Cards pro $1,800 Jun 12 Sedo Buy pro $1,010 May 12 Sedo Download pro $1,965 Apr 12 Sedo Bilder pro $1,048 Apr 12 Sedo Table pro $2,000 Apr 12 Sedo Smile pro $2,225 Mar 12 Sedo Business pro $4,600 Mar 12 Sedo Telefon pro $2,200 Feb 12 Sedo Serrurier pro $7,620 Jan 12 Sedo Heart pro $1,500 Jan 12 Sedo Style pro $1,969 Dec 11 Sedo Quick pro $2,277 Oct 11 Sedo Mobile pro $2,550 Oct 11 Sedo Fishing pro $1,500 Aug 11 Sedo Remont pro $3,100 Aug 11 Sedo Bible pro $2,000 May 11 Sedo Diabetes pro $4,500 May 11 Sedo Closing pro $1,100 Mar 11 Sedo Perfect pro $1,000 Feb 11 Sedo Genius pro $1,000 Feb 11 Sedo Electromenager pro $1,080 Feb 11 Sedo Vision pro $5,000 Feb 11 Sedo Electric pro $2,000 Feb 11 Sedo Taxi pro $7,500 Feb 11 Private Electrical pro $1,475 Jan 11 Sedo Traductor pro $2,200 Jan 11 Sedo Gamer pro $5,000 Jan 11 Sedo TexasHoldem pro $4,000 Jan 11 Sedo Photography pro $2,210 Jan 11 Sedo Chef pro $3,650 Dec 10 Sedo Lingerie pro $1,275 Dec 10 Sedo Broker pro $1,850 Dec 10 Sedo Game pro $5,000 Dec 10 Sedo SocialMedia pro $1,100 Dec 10 Sedo Tweet pro $1,875 Dec 10 Sedo Clasificados pro $5,000 Dec 10 Sedo Touch pro $1,500 Dec 10 Sedo Sedo Blinds pro $3,200 Dec 10 Sedo IGame pro $1,796 Dec 10 Sedo Finance pro $5,500 Nov 10 Sedo Seguros pro $3,000 Nov 10 Sedo Insurance pro $6,500 Oct 10 Moniker/SnapNames Mortgage pro $4,300 Oct 10 Moniker/SnapNames Loan pro $1,800 Oct 10 Moniker/SnapNames Bank pro $2,010 Sep 10 Moniker/SnapNames Leads pro $2,500 Jul 10 Sedo Tweet pro $1,875 Jun 10 Sedo Realty pro $10,000 May 10 Sedo Local pro $3,381 Mar 10 Sedo Surgery pro $1,750 Mar 10 Sedo Surgeon pro $1,750 Mar 10 Sedo Touch pro $1,500 Feb 10 Sedo Consulting pro $5,075 Jan 10 Sedo Switch pro $2,000 Nov 09 Private EBook pro $3,900 Oct 09 Sedo EBooks pro $4,500 Oct 09 Sedo Antiques pro $1,600 Oct 09 Private Antique pro $1,600 Oct 09 Private Arte pro $3,000 Oct 09 Sedo Auction Moda pro $2,000 Oct 09 Sedo Reality pro $1,118 Oct 09 Sedo Link pro $3,040 Oct 09 Private Game pro $5,000 Sep 09 Sedo Roulette pro $1,500 Apr 09 Sedo Gulf pro $8,000 Apr 09 Sedo Auction Sauna pro $1,350 Mar 09 Sedo ConsultOres pro $3,500 Mar 09 Sedo Auction Studio pro $3,000 Nov 08 NameJet Mascotas pro $1,500 Oct 08 Sedo Auction Anuncios pro $1,500 Oct 08 Sedo Auction Freelance pro $5,440 Oct 08 Private Guide pro $3,000 Sep 08 Private Clasificados pro $5,000 Jul 08 Sedo MerchantAccount pro $1,999 May 08 Sedo Auction Chef pro $3,650 May 08 Sedo PayDay pro $1,995 May 08 AfternicDLS Book pro $3,000 Feb 08 Sedo
  4. W regulaminie mają coś takiego, że przekierowania wymagają zgody (o ile dobrze zapamiętałem) Niby wszystko fajnie - ale dla nich. Nawet jak ustanowię przekierowanie (za zgodą) to Klient przekierowany z mojej na ich stronę zobaczy ich duże logo intymnosc.pl - i je zapamięta. Swoim znajomym będzie również reklamował intymnosc.pl bo to zapamięta i jeśli coś zamówi (nie wiem, nie oceniam - ale przypuszczam, że dostanie również rachunek lub ulotkę z tym logo by utrwalić w pamięci nazwę) Mam wrażenie, że to strategia oparta na próbie zminimalizowania prowizji na rzecz Partnera - tak by wszyscy rozmawiali o intymnosc.pl a nie innej stronie/stronach, która(e) może mieć również ciekawą nazwę - ale, której Klient nie zapamiętał bo zapamiętał logo z napisem intymnosc.pl Patrząc na to w ten sposób - po rekomendacji koleżance/koledze, że kupuję na intymność.pl - zarejestruje się ona/on tam bezpośrednio (wpisze np. "intymność" na google) i prowizja mi odpada Moim zdaniem warunki tego programu są do poprawienia bo nie równoważy korzyści płynących ze współpracy.
  5. Nic nie jest wymoderowane. To nie SPAM temat. Sam zacząłem temat bo mam domeny .PRO i chcę na nich zarobić. Uważam, że domena z końcówką .PRO jest o wiele atrakcyjniejsza jak .XYZ Ustawcie obok siebie 2 takie same domeny np. gielda.pro gielda.xyz (nie moje ale dla przykładu) Którą z nich wybierzecie do odwiedzenia? Promocję XYZ - osobiście oceniam jako bańkę spekulacyjną (giełdową) lub namawianie na kredyty we frankach. Tymczasem poczytajcie sobie o domenach .PRO - z czym się kojarzą i komu są dedykowane. Jak dla mnie wersja PRO to zawsze coś lepszego / rozbudowanego / profesjonalnego - oferta na wyższym poziomie - podnosząca z automatu wartość domeny zarejestrowanej w tym rozszerzeniu. "Nie ma popytu" - bo niby jak ma być skoro np w Aftermarkecie nie można nimi handlować O to mam np. szczery żal do aftermarket.pl Dlaczego nie można ich wstawiać w aukcje jako domeny z zewnątrz, albo np. znaleźć inny sposób - wstawiać przez aftermarket lub inny polski serwis na sedo, godaddy (lub inną dużą giełdę) opierając się na escrow. Nie każdemu podoba się pomysł sprzedaży w serwisach zagranicznych - a sytuacja do tego raczej zmusi. Szkoda, że w taki sposób nas wykluczono. Może to znak, że skoro olewają nas w Polsce czas wejść na rynki międzynarodowe (a jak się tam wejdzie to po co wracać do naszych krajowych z niepełną ofertą co? Wolę wspierać wszystko co krajowe, ale jak krajowe się na mnie wypina... Nie można skalkulować ile takie usługi mogą kosztować i też je zaoferować? Po co rajcować się domenami z polskiego rynku (top 10 najlepiej sprzedanych domen .pl w miesiącu wcale nie oszałamia), skoro wchodząc w handel międzynarodowy (domeny np. globalne) można zarobić więcej.
  6. Precyzuję: ukryte przekierowanie nie ma związku z kliknięciem na element witryny - ale z wyświetleniem całej zawartości strony X na stronie Y, w taki sposób, że w pasku adresowym przeglądarki widać nazwę strony Y. powiedzmy, że mam stronę: http://pakiet.produktyfinansowe.pl/ Kto to zapamięta? A mam też inną stronę o długości np. 4 znaków albo z nazwą generyczną, - obie łatwe do zapamiętania. Nazwa tej krótkiej nie odnosi się do słowa używanego w określonej branży, ale ma dużo odwiedzających. Generyczna natomiast od razu wskazuje, że dotyczy np. branży finansowej, motoryzacyjnej, budowlanej itp. Dobre dla mnie było by rozwiązanie umożliwiające możliwość podpięcia u Organizatora kilku domen i wskazaniem przy każdej z nich tematyki reklamowej jaką wybieramy na stronie. Np. na jednej chcę aby z branży finansowej wyświetlały się reklamy z kredytami samochodowymi, leasingiem aut, ubezpieczeniami komunikacyjnymi i np z działu turystyka reklamami wakacji z dojazdem własnym. Tak więc zamiast wpisując dłuuugą nazwę strony, konfiguruję w ustawieniach swoją, krótką stronę tak by po wpisaniu nazwy tej krótkiej - ta krótka nazwa była widoczna w pasku adresowym przeglądarki ale wyświetlała się treść strony z dłuuuugą nazwą. Co najważniejsze wszystkie operacje Klientów odwiedzających stronę z krótką nazwą lub generyczną liczą się Partnerowi i otrzymuje za nie wynagrodzenie (za wypełnione przez Klientów wnioski, kliknięcia i inne podlegające wynagrodzeniu operacje na stronie Partnera) Agresywna reklama serwisów bukmacherskich nie powinna być tu omawiana - chodzi mi o formy reklamy prawnie dozwolone i reklamę Sprzedawców mogących legalnie oferować swoje usługi/towary. Wolałbym reklamę branży erotycznej ... i jeśli np o nią chodzi (między innymi) możliwość stworzenia takiego rozwiązania, że Klient wchodzi na moją stronę i widzi na niej działający sklep internetowy, w którym może złożyć zamówienie. Że wszedł z mojej strony internetowej jest już Klientem, którego ja zdobyłem a więc po dokonaniu przez Klienta zakupu liczy mi się prowizja od tego i każdego kolejnego zakupu przez niego dokonanego. W sprawie prowizji wiecznej od Klienta - można ją potraktować kompromisowo ze Sprzedawcą - prowizja wieczna mi się należy ale kolejne zakupy to połowa stawki prowizyjnej z pierwszej transakcji.(przykładowo - 1 zakup 10%, kolejne 5%) Jedno jest jeszcze ważne: - Polacy idźmy w świat (chodzi mi o ekspansję a nie wyjeżdżanie za chlebem) - Sprzedawcy, którzy prowadzicie lub chcecie prowadzić sprzedaż do innych krajów - róbcie wielojęzyczne strony pod systemy partnerskie - wasza oferta na dobrych stronach przyciągnie wam nowych Klientów - Polacy mają często atrakcyjne domeny innych państw lub globalne - po co je sprzedawać obcym zagranicznym firmom (aby stawały się jeszcze bogatsze i mogły rozkupić Polskę na maxa) - otwierajmy kanały dystrybucji polskich produktów i usług - rozwijajmy polską gospodarkę (czy ktoś lubi czy nie - pan Kolonko miał kiedyś dobry odcinek - Polska może być supermocarstwem - - i się z tym zgodzę).
  7. Prowadzę firmę i mam kilka stron, które chciałbym podczepić pod jakiś program partnerski - ale na zasadzie przekierowania - tak by nie tworzyć własnej strony - ale stworzyć przekierowanie niewidoczne.na wskazaną przez Organizatora Programu stronę/subdomenę/adres ip. Zalety takiego rozwiązania: - strona będzie miała tą samą jakość - będzie podążała za standardem Sprzedawcy towarów/usług - przekierowanie nie wymaga posiadania hostingu - koszty Partnera są tym samym niższe, niż prowadzenia własnej strony z banerami partnerskimi - Organizator Systemu, może lekko obniżyć wysokość prowizji - z tytułu niższych kosztów Partnera związanych z domeną. - a więc on korzysta i zostaje mu więcej środków na rozwój i ulepszanie swojej oferty. - przy przekierowaniu niewidocznym - Klient widzi w pasku adresowym adres strony Partnera i ten adres zapamiętuje - również aby ją reklamować innym osobom. - jeśli domena jest międzynarodowa - a Sprzedawca otwarty na świat i posiadający w swoim serwisie opcję wyboru języka strony - dobra domena Partnera otworzy kolejny kanał sprzedaży - zyskają obie strony. - rozliczenia między Partnerem a Organizatorem następują na podstawie faktur (dla firm) oraz innych form np bonów (dla osób prywatnych - bez działalności gosp) Nazwa strony Partnera może być u Organizatora Programu wpisana np. w regulaminie w dziale Wiarygodne Strony Partnerskie. Zakładam, że do takiego rozwiązania powinien być stworzony wiarygodny mechanizm raportowania - którzy Klienci odwiedzili/dokonali zakupu i oznaczenia ich jako Klienci pozyskani przez Partnera tak aby od nich naliczana była Partnerowi "wieczna" prowizja. Innym ważnym aspektem jest możliwość wstawienia przez Partnera swojego logo (z nazwą) w nagłówku strony (może być wstawione obok oryginalnego logo Sprzedawcy, do której jest ustanowione przekierowanie tak by Klient wybierając nazwę strony Partnera widział, że wczytuje mu się strona, którą wpisał w pasku adresowym. A więc: - czy znacie systemy partnerskie działające w taki sposób? - jak nie znacie i nie ma - rzuciłem temat, który może być niszą do wykorzystania
  8. Zastanawia mnie widoczny brak zainteresowania domenami .PRO Z tego co mi wiadomo od końca ubiegłego roku można przecież te domeny rejestrować bez dotychczas wymaganych papierów - jak piszą niektórzy rejestratorzy - są teraz dla wszystkich. U niektórych rejestratorów natomiast do dziś ta informacja nie jest zmieniona lub nie rejestrują tych domen. Dziwne to strasznie - bo wygląda na to, że nam Polaczkom z wschodniej europy dostęp do nowo otwartego rynku PRO chyba się nie należy a domeny PRO są przeznaczone dla innych krajów. Z doświadczenia mógłbym to ocenić jako celową grę prowadzoną przez podmioty, które są w temacie i w których interesie jest trzymać tą informację w ciszy. Nie ukrywam, że jestem posiadaczem kilku domen .PRO i potrzymam je sobie dłużej (bo tanio na pewno ich nie oddam), ale nie podoba mi się to, że dlaczego nam Polakom nie otwarto w sposób mocno widoczny okna na świat i drogę do PROfesjonalnych domen poprowadzono jako obwodnicę Polski z mało widocznymi znakami informującymi, że oferta jest również dostępna w naszym kraju (tylko nie wszędzie) Czy ktoś wie dlaczego panuje taka medialna cisza ?
×