Jump to content

yogomir

Użytkownik
  • Content Count

    104
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About yogomir

  • Rank
    Praktyk
  • Birthday 12/05/1984

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    śląsk
  1. Nie chodzi o to, że jak się godziłem to nie znałem tych zapisów bo je znałem - bo już wtedy byłą dyskusja na ten temat. Chodzi o to, że nie spodziewałem się, że zapisy te będą realizowane w taki sposób. Zwróć, uwagę, że staram się nikogo nie obrażać, tylko opisać sytuacje jaka miała faktycznie miejsce. W tym momencie gdy wiem jak wygląda cała procedura uważam iż jest ona niekorzystna dla użytkowników. Mam nadzieję, że widzisz różnicę, pomiędzy samymi zapisami w regulaminie, a momentem gdy są one wprowadzane w życie kiedy to brakło informacji iż nie można przedłużyć terminu płatności i domeny lądują na aukcji. A taka informacja powinna być.
  2. Masz racje:) jednak nie spodziewałem się, że od zmiany wyceny potoczy się to tak szybko i w tak cichej atmosferze:) Pisałem do AM w tej sprawie 11 maja i cisza była do dziś (1 czerwca). A odpowiedź o przyjęciu sprawy dostałem natychmiast i zostałem poproszony o czekanie na odpowiedź z działu technicznego. A normalnie przecież odpowiadają dużo szybciej. Mam prawo podejrzewać, że czekali tak długo z odpowiedzią aż domeny zostaną sprzedane. Bo jaka może być przyczyna braku odpowiedzi na pytanie czy termin płatności może zostać przedłużony. Odpowiedź iż termin nie może być przedłużony dostałem dziś.. Zaznaczam, że nie chciałem się uchylić od płatności byłem zainteresowany problem i gdyby termin płatności nie mógł być przedłużony to bym to zapłacił. I to mnie boli, że takim sposobem straciłem domeny... Nie spotkałem się z czymś takim nigdy do tej pory. Sam prowadzę działalność i często się zdarza, że ktoś mi zalega z płatnościami. Ale nie wyłączam temu komuś wszystkich usług z tego powodu bo wiem, że do mnie nie wróci. Zawsze staram się dogadać. AM tak nie działa i niestety ale to nie buduje pozytywnych relacji z klientami. Dokładnie tak zrobili! Uważam, że ten zapis jest szkodliwy dla użytkowników serwisu. Mój błąd że się na to zgodziłem ale jeszcze większy błąd że taki regulamin jest, bo on jeszcze bardziej szkodzi serwisowi w ujęciu długoterminowym. Jeśli przyjąć, że klient który czuje się poszkodowany to jest dla właścicieli AM strata.
  3. W historii operacji od 1 maja do 29 maja nie dokonałem żadnych operacji na koncie, nie kupowałem, nie przedłużałem, nie przechwytywałem domen. Historia operacji finansowych obejmuje codzienne opłaty za debet. Przekroczenie debetu o 125% powstało w skutek zmiany wyceny. Żadne inne obciążenia nie powstały na moim koncie. Jeśli chcesz podeśle screena:)
  4. Niestety nie wiedziałem, że moje domeny są już wystawione na aukcji.. A nie byłem aktywny przez ostatni czas na AM bo zajmowałem się innymi sprawami i nie wyłapałem tych domen. No i czekałem cały czas na odpowiedź na moją prośbę o przedłużenie terminu płatności z 11 maja (dostałem zapewnienie, że odpowiedź otrzymam) - odpowiedź otrzymałem 1 czerwca - dzień po sprzedaniu moich domen. Odpowiedź odmowna ale co z tego jeśli kilka dni wcześniej spłaciłem te zobowiązanie, a w międzyczasie jeszcze straciłem domeny...
  5. Dzięki! Widzę, że nie tylko ja zostałem w taki sposób potraktowany... Muszę poczytać bardziej forum pozbierać informacji i podejmę decyzję co dalej. Nie wiem czemu ale skojarzyło mi się to z sytuacją jak moja znajoma wykłócała się z serwisem pobieraczek.pl Nie mniej uważam, że wszyscy użytkownicy AfterMarket.pl akceptują taki regulamin i ja również i zapisy w tym regulaminie są niebezpieczne dla użytkowników co widać na moim przypadku i innych osób również. Byłem winien 190 pln, (zadłużenie postało poprzez zmianę wyceny domen przez serwis) sprzedano moje dwie fajne i ważne dla mnie domeny za 5 krotność mojego zobowiązania - dlaczego? Kupiłem te domeny za jeszcze większą kwotę, miałem związane z nimi plany, pod jedną już zaczynałem stawiać serwis. Czy to nie jest tak, że straciłem dużo dużo więcej przez takie zapisy w regulaminie? Jednak uważam, że jako użytkownicy i serwis AfterMarket.pl nie powinniśmy balansować na cienkiej granic gry fer wobec siebie. Powinny być jasne i w pełni przejrzyste dla wszystkich zasady. W tej chwili zasady w dużej mierze służą bardziej naszemu rejestratorowi. Sam fakt, że nie mam możliwości z nikim porozmawiać o zaistniałej sytuacji o czymś świadczy - pozostały tickety. Pozdrawiam, tych którzy liczyli tak jak ja na uprzejmość AfterMarket.pl
  6. Witam! Dawno się nie udzielałem na forum, w sumie już z pół roku nie logowałem - jednym słowem odpuściłem trochę temat domen. Niestety wracam powoli ponieważ spotkała mnie dość przykra sytuacja. Serwis AfterMarket.pl - sprzedał 2 moje domeny, szczegóły opiszę wkrótce (jako nauczkę dla potomnych jak również abyście mogli sami wyrobić sobie opinię na temat tej sytuacji). Dziś napiszę w skrócie, iż nastąpiła zmiana wyceny moich domen w momencie kiedy byłem totalnie spłukany, i nie mogłem sobie pozwolić na uregulowanie różnicy powstałej na skutek zmiany wyceny moich domen. Otrzymywałem maile z informacją iż należy uregulować zaległość w terminie 10 dni, w między czasie po 7 dniach od upływu terminu wysłałem ticketa 11 maja z prośba o przedłużenie termnu spłaty, otrzymałem odpowiedź zwrotną iż mam czekać na odpowiedź z działu technicznego. No i czekałem do wczoraj, wczoraj 30 maja trzymałem wiadomość iż sprzedałem właśnie dwie domeny. Były to domeny które zabezpieczały moje saldo debetowe. A dziś 1 czerwca otrzymałem odpowiedź na mojego ticketa z 11 maja iż przedłużenie terminu nie jest możliwe. Rozumiem, że nie uregulowałem należności w terminie, jednak czuję się trochę poszkodowany ponieważ: - nie otrzymałem odpowiedzi na wiadomość z prośbą o przedłużenie terminu (jedynie informację iż mam czekać) - nie dostałem informacji iż domeny trafiły na aukcje - moja zaległość wynosiła poniżej 200 pln wartość sprzedanych domen prawie 1000 pln - dlaczego zostały sprzedane dwie a nie jedna - 29 maja uregulowałem debet do kwtoy zabezpieczonej wartością domen Proszę o informację (może być na priv jeśli ktoś woli tu nie pisać) czy komuś również AfterMarket sprzedało domeny. Postaram się w najbliższym czasie opisać obficie całą historię wraz z zrzutami korespondencji - ponieważ chcę abyście ocenili sytuacje. Ja jestem niezadowolony ale wiem, że zawiniłem, czy jednak nie poniosłem zbyt surowych konsekwencji? Przecież starałem się utrzymać kontakt z serwisem i spłaciłem zaległość. Zaznaczam iż nie wiedziałem, że domeny zostały już wystawione na sprzedaż. Dajcie znać co o tym myślicie, Pozdrawiam, Marcin
  7. Witam! Zapraszam na aukcję: 193 domen W razie pytań proszę pisać na PW.
  8. Czy możemy prosić kogoś z dropped o komentarz dotyczący dwóch powyższych postów? Pozdrawiam,
  9. Licytowałem dziś na aukcji domenę przechwyconą w wersji mobilnej AM i była tam jeszcze funkcjonalność która w normalnym AM już nie istnieje, mianowicie - nazwy innych licytujących były ukryte. Możne można było by ujawnić nazwy użytkowników tak jak to jest w klasycznym AM? Pozdrawiam,
  10. A! No to rozumiem! Czyli wszystko jasne Dzięki za info! Edit: www.cateringpoland.pl - przekierowuje dobrze , a cateringpoland.pl (bez www) i tak robi swoje (przynajmniej u mnie)
  11. Bardzo bym prosił o informację dlaczego domena: catering-poland.pl - przekierowuje na mój serwis resellera a, domena cateringpoland.pl - nie chce za żadne skarby przekierować na mój serwis resellerski. Kilkukrotnie próbowałem ustawić przekierowanie, i od dwóch tygodni cateringpoland.pl - wytrwale przekierowuje na aftermarket. Czy po zakończeniu prac nad betą powinienem przejrzeć wszystkie domeny czy dobrze przekierowują? Pozdrawiam,
  12. Mam domeny które pomimo ustawienia przekierowania "http://www.akademiadomen.pl/kup/{name}", ceny kup teraz, nadal po ich wpisaniu pokazują standardową ofertę na aftermarket.pl Czy, i kiedy możemy się spodziewać wprowadzenia przycisku negocjuj choćby przy przekierowanych domenach na nasze serwisy? Pozdrawiam,
  13. yogomir

    Polityka

    Również się podpisałem, zmianami w OFE panowie na górze zdecydowanie przegięli...
  14. Przepraszam za post pod postem, ale w poprzednim dostrzegłem błąd i jeszcze sprzedałem kolejną domenę z tej listy więc chciałbym powyższe informacje uaktualnić. Pozostały 253 domeny. Sprzedana została również domena oświadczenia.pl Jeśli ktoś byłby zainteresowany całym pakietem w niskiej cenie zapraszam na aukcję - link w sygnaturze Pozdrawiam,
×