Jump to content

~tylda

Użytkownik
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ~tylda

  • Rank
    Nowy
  1. ~tylda

    NASK w sprawie cesji

    Dropped.pl - umowę zawsze zawiera NASK z abonentem - rejestrator jest tyko przedstawicielem abonenta przed NASK (w kc jest to nazywane sprzedażą ajencyjną). Zatem kwestia kraju, w którym prowadzisz działalność nie ma tu znaczenia; w teorii to NASK dla własnego bezpieczeństwa powinien wymusić na partnerach odpowiednie postępowanie, bo tylko to zapewnia bezpieczeństwo NASK. Daniel Dryzek - zmiana definicji domeny nic tu nie da, bo ona nie zmieni faktu zawarcia takiej a nie innej umowy. Na gruncie prawa domena jest bardzo podobna do nr telefonicznego i tu jakoś nikogo nie dziwi, że chcąc przepisać nr telefonu z jednego abonenta na drugiego trzeba podpisać stosowne dokumenty.
  2. ~tylda

    NASK w sprawie cesji

    Dropped.pl - czyli sugerujesz, że polskie prawo obowiązuje tylko NASK, a inne podmioty na rynku już nie? Daniel Dryzek - tak jest to absurd, że takie przepisy obowiązują - ale zamiast na nie psioczyć może stowarzyszenie inwestorów domenowych przygotowałoby odpowiednie projekty zmian, przedstawiło publicznie dziennikarzom, ministrom, itd. Z fakturami było podobnie i pod wpływem opinii publicznej rząd wprowadza zmiany; jakoś domeniarze nie silą się na lobbing. Szczerze, to nazwa.pl krzycząc o tym, że cesja powinna odbywać się na piśmie oraz ten wywiad to przysługa dla inwestorów domenowych, powinniście podnieść larum, że jest problem prawny i wykorzystać ten fakt do nacisków na władze.
  3. ciekawe, czy to początek robienia porządków przez nową ekipę w NASK...? http://prawo.gazetaprawna.pl/wywiady/43866..._na_pismie.html
  4. czyż to nie paranoja? wystarczy okazywać sympatię firmie, którą się lubi żeby być posądzonym o propagandę; myślę, że gdyby nazwa.pl chciała się lansować na tym forum to by je kupiła jak rozumiem większość z panów (i pań) pracuje w dropped lub u DD, bo często się o nich pochlebnie wypowiadacie?
  5. zwróćcie uwagę na jeszcze jeden drobny fakt, na webhosting.pl nie ma ani słowa o raporcie, a zawsze były obszerne teksty w dniu (raz nawet dzień przed) publikacji raportu; wygląda na to, że: 1. home nie spodziewał się takiego wyniku i nie zdążył przygotować odpowiedniego materiału w odpowiedni sposób przedstawiającego wizję rynku (bo to, że home miał materiał o tym że wciąż są liderem i umacniają pozycję jest pewne, że mieli) 2. nie bardzo wiedzą jak zareagować na taką sytuację 3. sam webhosting.pl pokazał w końcu udowodnił, że jest tak na prawdę działem PR home.pl a nie obiektywnym medium (a szkoda bo plany i początki były niezłe) 4. trzeba czekać na 3 kwartał i patrzeć uważnie co reklama w tv da home.pl czy uda im się odrobić niewielką stratę 5. ciekawe co zrobi nazwa.pl, żeby umocnić się i nie spaść w następnym kwartale
  6. Hardkorowiec jesteś - skoro podałeś inne dane niż dane na karcie nie wstyd Ci? Ja sam skupuję domeny z giełdy nazwa.pl i wiem, że tylko opcja ich nadpłat (wpłacasz sobie wcześniej kasę na konto nazwa.pl bez konkretnego tytułu przez mtransfer i po kilku min. w twoim panelu klienta masz zaksięgowaną kwotę). Jeśli widzę jakąś domenę za dobrą kasę (a jest tam sporo domen wystawionych przez amatorów za małe $$) to klikam i z nadpłat realizuję transakcję. Nie robię przlewu, bo kasa na koncie netart już jest.
  7. szybkie pytanie: jaką formę płatności wybrałeś - mtransfer, platnosci.pl (przez które nazwa obsługuje większość banków) czy może kartę kredytową? to może być istotne
×