Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/16/2019 in all areas

  1. 2 points
    Nie wiem, skąd czerpiesz obserwacje, ale... W ciągu ostatnich 12 miesięcy do aukcji dołączono 303 razy, z czego: 28 licytujących w ogóle nie zalicytowało w aukcji, do której dołączyli (!). 49 przypadków to osoby, które w AM kupiły jedną domenę. 27 przypadków to osoby które kupiły od 2 do 4 domen. 29 przypadków to osoby które kupiły od 5 do 19 domen. 72 przypadków to osoby które kupiły od 20 do 99 domen. 98 przypadków to osoby które kupiły 100 lub więcej domen. Jak widać, do aukcji częściej dołączają domainerzy niż klienci końcowi lub osoby kupujące domeny sporadycznie.
  2. 1 point
    ładne jakbym miał żonę lub dziewczynę o tym imieniu to bym się skusił
  3. 1 point
    Ładnie Cię zaorali statystykami Ale to mniejsza o to. Mnie bardziej zastanawia jaki cel miałby AM w tym by blokować dostęp do licytacji dla KK? Przecież dla nich to lepiej, bo podbija to cenę. Naprawdę musicie czasem spojrzeć na dany problem z drugiej strony
  4. 1 point
    Jestem domainerem, który największy odsetek domen posiada na ParkingCrew, by obniżyć koszty utrzymania. Nie widzę większego sensu nad zabezpieczeniem w postaci przekierowania na AM (chyba, że ma to na celu promocję AM przez darmowy i przypadkowy traffic lub pozyskanie dodatkowego źródła dochodu). Skoro transfer nie jest wymagany na czas negocjacji, to nadal jest szansa na niedotrzymania warunków przez sprzedającego. Jeżeli AM godzi się na takie ryzyko pod rygorem kary to proponuję inne sposoby: a) W takiej sytuacji lepszą weryfikacją byłoby podanie authinfo i jego sprawdzanie każdorazowo przy kontrofercie. By transferować domenę, i tak trzeba mieć dostęp do maila. Z kolei bardziej ostrożni domainerzy jak ja po negocjacjach nie zakończonych sprzedażą kod by sobie zmienili mimo, iż takiej konieczności nie ma. b) Innym rozwiązaniem mogą być dedykowane DNS jak to było kiedyś w ND - można negocjować domeny tylko takie, które w chwili składania kontroferty skierowane są na takie, dedykowane DNS np apze.dns.aftermarket.pl. Od razu załatwia się problem z przenoszeniem pomiędzy kontami, bo przecież można domeny nie odnowić, nowy abonent skieruje ją na AM, a oferta na giełdzie będzie poprzedniego użytkownika. Oba rozwiązania wymienione wyżej są z pewnością mniej dokuczliwe dla abonentów niż 1 grosz dziennie.
  5. 1 point
    Faktycznie, niefortunne sformułowanie. Zmienimy to na "Większa ilość domen pozwala na skorzystanie z niższych cen"
  6. 1 point
    Czyżby domenowy Dr Jekyll i mister Hyde ??? Nie wiem...Ale ustalcie wspólna politykę AM bo chyba posty na temat dołączania do aukcji przechwyconych pisały dwie osoby... Jedna piszę że nie będzie ograniczać druga że jesli się pojawią postulaty to temat zostanie przedyskutowany... NIE JESTEŚMY ZAINITERESOWANI MOŻLIWOŚCIĄ DOŁĄCZANIA OSÓB Z POZA BRANŻY !!!
  7. 1 point
    ...Większa ilość domen pozwala na skorzystanie z wyższego cennika... Logiki w tym brak...
  8. 1 point
    Rozumiem ideę doceniania użytkowników, którzy są z AM długo i dokonują wielu sprzedaży. Postaramy się wkrótce zaoferować w związku z tym dla takich użytkowników coś więcej niż tylko cenniki hurtowe. Natomiast. Nie planujemy ograniczania dostępu do całych funkcji serwisu tylko dla określonej grupy użytkowników, z prostej przyczyny - takie rozwiązanie ograniczyłoby możliwości wejścia na rynek nowych domainerów. A sytuacja w tym temacie jest i tak już trudna - niewiele nowych osób chce zajmować się domainingiem, przez co na rynku od wielu lat widać stagnację. Zamknięcie różnych funkcji giełdy dla nowych osób spowoduje zabetonowanie rynku i pogłębienie tej stagnacji. Powinno być dokładnie odwrotnie - nowe osoby, które chcą dopiero rozpocząć swoją przygodę z domainingiem, powinny mieć jak najłatwiejszy i najszerszy dostęp do usług pozwalających na pozyskanie domen. Dlatego nie planujemy zamykania dostępności usług - jeśli coś oferujemy, chcemy to oferować wszystkim. Zamknięcie dostępu dla nowych użytkowników może wydawać się dobrym pomysłem w krótkiej perspektywie ("Super, będzie mniej konkurencji sprzedającej domeny!") ale w dalszej perspektywie nie byłoby na pewno dobre dla rynku jako całości.
  9. 1 point
    Czyli jednak nie można liczyć na merytoryczną dyskusję z Aftermarket.pl na temat najbardziej kontrowersyjnych zmian jakie planują wprowadzić i nie interesują ich opinie własnych klientów? Wolą ignorować 50% wypowiedzi w tym wątku...
  10. 1 point
    Opcja na domenę kryptografia.pl została zrealizowana.
  11. 1 point
    Lekcja demokracji w praktyce. Postrajkować, ponarzekać, a potem załatwić sobie jakiś przywilej, oczywiście pod szyldem słusznej idei...
×