Jestem domainerem, który największy odsetek domen posiada na ParkingCrew, by obniżyć koszty utrzymania. Nie widzę większego sensu nad zabezpieczeniem w postaci przekierowania na AM (chyba, że ma to na celu promocję AM przez darmowy i przypadkowy traffic lub pozyskanie dodatkowego źródła dochodu). Skoro transfer nie jest wymagany na czas negocjacji, to nadal jest szansa na niedotrzymania warunków przez sprzedającego. Jeżeli AM godzi się na takie ryzyko pod rygorem kary to proponuję inne sposoby:
a) W takiej sytuacji lepszą weryfikacją byłoby podanie authinfo i jego sprawdzanie każdorazowo przy kontrofercie. By transferować domenę, i tak trzeba mieć dostęp do maila. Z kolei bardziej ostrożni domainerzy jak ja po negocjacjach nie zakończonych sprzedażą kod by sobie zmienili mimo, iż takiej konieczności nie ma.
b) Innym rozwiązaniem mogą być dedykowane DNS jak to było kiedyś w ND - można negocjować domeny tylko takie, które w chwili składania kontroferty skierowane są na takie, dedykowane DNS np apze.dns.aftermarket.pl. Od razu załatwia się problem z przenoszeniem pomiędzy kontami, bo przecież można domeny nie odnowić, nowy abonent skieruje ją na AM, a oferta na giełdzie będzie poprzedniego użytkownika.
Oba rozwiązania wymienione wyżej są z pewnością mniej dokuczliwe dla abonentów niż 1 grosz dziennie.