Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/12/2019 in all areas
-
4 pointsmoże i nieskładnie.... jakbym miała sobie wrzucić korwina na avatar to wolałabym skoczyć z klifu
-
3 pointsKocopoły to stety lub niestety Ty wypisujesz... po co się męczyć z czymś co nie jest Twoją własnością, jest bez przyszłości i nie ma na to popytu? Serwis internetowy możesz sobie postawić na każdej domenie i ładować kasę w promocję. Jeśli będziesz strzelał do klientów cały czas w TV, Radio, dawał reklamy w gazetach i internecie to każdy "syf" wypromujesz i w końcu ktoś to zapamięta... Dla mnie jeśli ktoś ma najlepszą domenę w danej branży czyli słowo kluczowe w końcówce .pl bez względu czy to nazwa firmy czy tylko przekierowanie to sprawia wrażenie, że jest najlepszy i wiarygodny. Jeśli widzę duże firmy na jakimś potworku domenowym i adres firmowy na @wp.pl lub @gmail.com to raczej nie korzystam z ich usług szukając kogoś w teorii poważniejszego...
-
2 pointsmeble.pl hotele.pl opony.pl lampy.pl reklama.pl praca.pl kawa.pl wakacje.pl wystarczy Ci?...
-
2 pointshttps://www.ekologia.pl/ http://www.lazienka.pl/ https://logo.pl/pl https://www.prawo.pl/ https://farmacja.pl/ http://www.sport.pl https://www.narty.pl/ http://gps.pl/ ja wrzucam na szybko 8/16
-
2 pointsJeśli przyjmiemy, że domena jest równoczesnie nazwa firmy, to jest to podstawa przy budowaniu marki.. handel domenami opiera sie na tym "oczywisto-nieoczywistym" fakcie...
-
1 pointWg danych NASK z początku 2017 roku, 67 abonentów miało 1000+ domen, ale ponad 1000 abonentów miało 100+ domen. A więc można oszacować, że minimum 10% domen jest w rękach tak definiowanych "domeniarzy".
-
1 pointCo oni widzą w tej pupce? Na początku nie ogarnąłem o co kaman https://www.aftermarket.pl/aukcja/2473473/?_track=8c038a97bdfe1c67150a36aa5f81cc6d
-
1 pointZ powyższego zestawienia widać, że jest (albo było). Przyjmijmy nawet, że rejestrujesz hurtowo "z palucha" po kilkanaście złociszy, a sprzedajesz za kilkadziesiąt lub kilkaset PLN - zysk, może i niewielki, ale jest (także -delikatnie- się opłaca; na waciki wystarczy). Nie zgodzę się... Oczywiście, że nawet i w nieruchomościach jest problem ze znalezieniem sensownego kupca. Wiadomo, że każdy chciałby zapłacić jak najmniej, a najlepiej to już coś za darmo dostać. Ogólnie większość domen stoi odłogiem i pies z kulawą nogą do nich nie podejdzie. To fakt... i nie ma tu większego znaczenia, czy mówimy o .pl, czy innych rozszerzeniach - więcej jest towaru niż potencjalnych kupców, także szansa na sprzedaż drastycznie spada (jeszcze doszły do tego nowe rozszerzenia). Jak się ma naprawdę dobrą domenę, to się ją cierpliwie trzyma i czeka.
-
1 pointmerytoryczna dyskusja, polega na wzięciu pod uwagę wszystkich faktów, a fakty sa takie , że gros transakcji i kwot z tych transakcji nie zostaje podana do wiadomości publicznej, w moje opinii powodem może być wysokość ceny zakupu,... jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze
-
1 pointTo był żart prima aprilisowy. Domenę sprzedałem, ale za trochę mniej Naprawdę zadajesz sobie wiele trudu, żeby udowodnić, że domeny nie są ważne, nie warte swej ceny etc. Marnujesz długie godziny na miałkie dyskusje na temat czegoś w co nie wierzysz. Kompletna strata czasu. Zieeew. Zajmij się czymś w co wierzysz i życie nabierze sensu.
-
1 pointJeśli domeny zostały kupione i zagospodarowane 20 lat temu... to jak chcesz, żeby były na sprzedaż? A nawet jak ktoś by to kupił to byś napisał jak w przypadku opony.pl, że to firma została kupiona a domena nie ma znaczenia...
-
1 pointPowinienieś dodać do tego 50... o jakich wiem, a niestety w tej kwestii sporo nie wiesz...
-
1 pointTo co tutaj robisz? Sztuczne oddychanie? Kultura wypowiedzi jest wskazana nawet wtedy, gdy rozmawia się indywidualnie z głuchym, a nie tylko przy przemowach do tłumów.
-
1 pointBardzo sluszne spostrzezenie. Jak pisalem o tym pare lat temu, to mnie tu chciano ukrzyzowac.
-
1 pointDomena fajna i w moim ulubionym temacie... Wszystkie to nie... Trochę jest na zielono Imo, zamiast cinkciarza lepiej korzystać z coinmarketcap lub coinpaprika. Otóż to... Może nie "kilkuletnim" ale trochę było cienko przez wiele miesięcy. Nie chcę nikogo nakręcać ale patrząc na fraktale, to wyczuwam zbliżający się boom...
-
1 pointJa mogę podać tyle samo przykładów bardzo dobrych generyków pod którymi działają firmy lub są ustawione przekierowania na brandowe domeny. Poza tym to że Media Markt nie kupił RTV.pl czy AGD.pl to z automatu znaczy, że to słaba domena? Ktoś zrobi porównywarkę lub inny kombajn zakupowy i wtedy taka domena będzie idealna.
-
1 pointte firmy płacą tyle za reklamę ile warte są te domeny, euro.com.pl ma mocne pozycjonowanie prawie zawsze nr 1 lub 2 i wyskakuje w płatnych reklamach google, rekalma idzie w koszty, wiec w ich przypadku nie ma sensu zmieniac nazwy, reszta to również nazwy własne sklepów pod domenami pl, to żaden przykład, bo piszesz o isniejących bardzo długo sklepach, a domeny z rynku wtórnego sa propozycją głownie dla nowych inwestorów.. poza tym zostajesz w temacie rtv i agd, a branż jest znacznie więcej.. są branże dla kótrych najlepiej jest jak domeny sa pozwiazne tematycznie np. https://testosterone.pl/
-
1 pointDziałka w centrum miasta też ma swoje bariery, jak plan zagospodarowania czy konserwatora zabytków.. zależy jakie miasto, jaki przepływ ludzi, internet nie ogranicza się do jednego miasta , dzielnicy, a w przypadku sklepu internetowego handel nie ogranicza się nawet do kraju.. jeśli pod domena silownia.pl powstałby sklep z odżywkami, sprzętem, ubraniami fitness, to jak się ma do tego działka w za 100 tys? co zrobisz na działce za 100 tys? wielkie nic, na pewno takiej działki nie kupisz w centrum ani w żadnej innej dobrej lokalizacji, a to dopiero działka
-
1 pointAkurat nie jestem. 0202122 - pamiętam. Choć wolałem IRCa. A moja wypowiedź tylko udowadnia, że albo: a) jestem ignorantem b) to jest losowy ciąg znaków, dla większości nic nie znaczący c) obie powyższe są poprawne Sam sobie wybierz
-
1 pointHotel możesz wybudować zarówno w ścisłym centrum miasta jak i 20 km od tego miejsca... i to hotel i to hotel.
-
1 point
-
1 pointpołowiczna racja, jednak dla biznesu stricte internetowego domena ma KLUCZOWE znaczenie, chyba , że ktos ma kasę by reklamowąc sie na wielka skalę np. w tv czy na bilbordach jak rankomat.pl.. ile to razy miałam problem przywołać w myślach nazwe firmy, sklepu bo był nijaka, nic nie znaczaca, trudno było odszukać ją w wyszukiwarkach i w efekcie nie wróciłam na tę stronę, bo nie zapamiętałam nazwy.. uważam, ze taka myśl przyświecała obecnemu właścicielowi domeny kapelusz.pl
-
1 pointNa stronę z tapetami na telefon, gdzie głównym motywem jest niebo jak znalazł. Wypas. Bezcenna.
-
1 pointNawet jeszcze nie zacząłem szukać... sporo tego jest... e-silownia.pl conan-silownia.pl nasza-silownia.pl cegielniasilownia.pl luansilownia.pl malaga-silownia.pl galeria-silownia.pl bodyart-silownia.pl ebro-silownia.pl etc
-
1 pointRzeczywistość jest najwyraźniej dla ciebie pojęciem obcym, a twoje marne manipulacje nie robią na mnie żadnego wrażenia.
-
1 pointNigdy nie powiedziałem, że jest teraz łatwiej niż kiedyś. Możesz sobie poszukać mojej dość obszernej wypowiedzi na temat tego co się zmieniło. Nie mam też żadnego interesu ani najmniejszej ochoty, żeby pomagać tobie w twoich sprzedażach. Pierw obrażasz, a później prosisz o pomoc w udowodnieniu klientowi, że to dobra inwestycja? Nie wiem w jakim świecie ty żyjesz, ale raczej nie w tym samym co ja. Wprowadzasz na tym forum tylko ferment i niemiłą atmosferę. Do pewnego momentu myślałem, że jesteś zwykłym trollem, ale ty chyba naprawdę taki jesteś, zatem tym bardziej nie chcę mieć z tobą nic wspólnego. A do tego nie widzisz, że sam sobie i swoim interesom szkodzisz.
-
1 pointJeśli nie umiesz czytać ze zrozumieniem, to nie moja wina. To ty ciągle forsujesz to, że domeny nie są już nic warte i że rynek upadł. A jakoś sprzedaże tego nie potwierdzają. Niczego nie przespałem, a swoim chamskim podejściem tylko zrażasz ludzi do siebie, a nie do domen. Już raz pisałem jak się zmienił rynek domen przez ostatnie lata i nie będę się powtarzał. Pisałem też czym się zajmuję zawodowo od lat i to jest źródłem mojej wiedzy na ten temat. A na czym ty opierasz swoje wnioski? Na tym, że sam nie potrafisz nic sprzedać?
-
1 pointLateralus już podałem źródło wcześniej. I czy ci się to podoba czy nie, to twoje nastawienie nic nie zmieni w tej kwestii. Szczerze się dziwię, że w ogóle jeszcze tutaj jesteś na tym forum ze swoimi pierdołami bez poparcia w realu. Chyba już nikt na tym forum nie bierze cię na poważnie, zatem daruję sobie dalsze odpowiedzi na twoje zaczepki.
-
1 pointOmawiany problem jest o wiele bardziej złożony. Firma Google co raz bardziej przypomina "Walled Garden". Ci z was, którzy zawodowo zajmują się pozycjonowaniem, z pewnością już wiedzą, że wspomniany koncern od września (w Azji i USA) a w chwili obecnej w Europie Zachodniej, testuje sposób wyświetlania wyników swojej wyszukiwarki bez udostępniania URL. Ma to oczywiście na celu spowodowanie, aby jak największa grupa userów, zamiast wchodzić bezpośrednio na adres internetowy, wchodziła tam za pośrednictwem wyszukiwarki, po to by ich jeszcze bardziej uzależnić od "googlowego kosmosu" i maksymalnie zwiększyć ilość ruchu unikalnego, który mógłby tam trafić. To, że google robi wszystko, ażeby domeny stały się obsolet, my domeniarze wiemy już od bardzo dawna. Jednak w chwili obecnej (jeśli dać wiarę temu co piszą specjaliści), wprowadzone zmiany algorytmu mogą spowodować, że domeny opisowe (generyczne) staną się jeszcze bardziej wartościowe. Upraszczając, może to wyglądać w sposób następujący. Duże firmy, posiadające duży budżet reklamowy i wydające sporo na reklamę w wyszukiwarce G, utrzymają swoje pozycje w rankingu. Te mniejsze, mniej zamożne, jeśli nie wykupią reklam w G, nie będą miały szans na to aby ich adresy się w ogóle pojawiły w wynikach wyszukiwania. Do tej pory wystarczało zarejestrować "z palca" jakąś tam fantazyjną blabla-gym.pl lub blabla-fit.pl a user (nie pamiętając adresu) wpisywał to co mu się kojarzyło i adres/domena się w wyszukiwarce wyświetlała. Co będzie jednak w wypadku, jeśli G przestanie udostępniać/wyświetlać adresy www ? Wtedy może się okazać, że korzystanie z łatwej do zapamiętania domeny silownia.pl będzie znaczącym atutem.
-
1 pointTylko, że tutaj nie chodzi o to, żeby to była domena główna, a darmowa kampania reklamowa. Nie przeczytałeś mojej części o tym, że to ma być domena pomocnicza. Może zacytuję: Oczywiście każdy może mieć swoje zdanie, ale ja gdybym miał klienta, który ma siłownię na poziomie (nie jakieś podwórkowe gówno), to bym z czystym sercem polecił mu kupno tej domeny z gwarancją, że to się zwróci. Nie lobbuję tutaj niczego, bo jak już mówiłem, ja tam domenami się nie zajmuję już od dawna. Mam kilka, które zamierzam sprzedać i już w ogóle wyjść z tego interesu. Ale to były domeny zarejestrowane ponad 10 lat temu. Tak dla przykładu... badanie rynku dla takiej siłowni kosztuje znacznie więcej niż 20k. Skuteczność billboardów w przypadku generyków jest średnio o prawie 400% większa niż w przypadku nazwy własnej. Oczywiście, że statystki kłamią i są przypadki, kiedy to tak nie działa, ale w tym przypadku nie ma opcji, żeby to nie zadziałało. Myślisz, że dlaczego duże firmy jak robią kampanię, to kupują pod nie domeny? W przypadku generyków tego typu to działa jeszcze lepiej, bo ruch poza kampanią jest w miarę stały. Z czystym sercem poleciłbym tę domenę sieci siłowni. Ale kto mi za tę radę zapłaci??? Chyba autor wątku. Tylko, że produkt też trzeba umieć sprzedać i wiedzieć jakie są realia. EDIT: Jeszcze tylko dodam, że konkurencja w tej branży jest obecnie dość spora. Retoryka dla mięśniaków jest dość prosta - nie masz nic w głowie, to przynajmniej miej w sile (oczywiście uogólniam!). W przypadku dziewczyn działa to trochę inaczej - w cenie jest chude mięsko. Takich czasów dożyliśmy. Jednak stosunek jednych do drugich jest miażdżący. Znacznie więcej jest "chudego mięska". Dlatego bicek*pl jest słabym pomysłem.
-
1 pointPrzeczytaj resztę mojej wypowiedzi. Poza tym gwarantuję, że dużo łatwiej będzie wypozycjonować "siłownia Poznań" na adres silownia.pl niż na fitsrutututudupablada.pl. Chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego, jakie pieniądze większe firmy wydają na marketing. Jakieś tam 20k za domenę to przy tym grosze.
-
1 pointNie zgodzę się. Generyki łatwiej się pozycjonuje. A teraz jak jeszcze wejdzie artykuł 13, gdzie google będzie wyświetlało tylko linki do stron bez opisu, tym bardziej opłaca się mieć domenę, która odpowiada działalności, a nie jakąś losową nazwę. Poza tym nikt nie broni nazwać siłowni jak tam sobie się chce i używać 2-ch adresów. Ja np. osobiście obecnie nie kojarzę ŻADNEJ nazwy własnej sieci siłowni. Mimo tego, że się reklamowały na billboardach w Wawie dość ostro różne. Adres silownia.pl bym zapamiętał. PS. Muszę zaznaczyć, że o tyle o ile domenami to już dość dawno się nie zajmuję, to zawodowo pracuję w badaniach rynku oraz marketingu, zatem mam trochę inne spojrzenie na problem.
-
1 pointże niby co to ma znaczyć? dla mnie to losowy ciąg znaków i 10 na końcu
-
0 points