Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/12/2020 in all areas

  1. 2 points
    Sens jaki w tym widzę jest taki, że jeśli domena jest ciekawa to dużo osób dodaje ją do obserwowanych, to powoduje, że te osoby później dostają różne komunikaty o zmianie cen tej domeny itp. Właściciel widzi też jakie jest potencjalne zainteresowanie tą domeną. Taka forma reklamy swojej domeny za 10zł.
  2. 1 point
    Ja patrzę okiem rejestratora, nie klienta. NASK za każdą nieudaną próbę rejestracji nalicza sobie prowizje, a przy każdej lepszej spadającej domenie takie "próby" liczy sie w setkach - jednakże tylko jedno zapytanie EPP z tych setek będzie udane. I tak za każdym razem i przy każdej lepszej domenie. Lekarza to może zmienić tylko ten, kto w ostatnich sekundach naraża swoje skarby na nieudaną próbę odnowienia. Ale jeśli jesteś rejestratorem - szansa że będzie to nieudana próba jest niezwykle mała. Gdy się nad tym zastanowisz - wszystko zrozumiesz jak należy zamiast pisać o czym o czym nie masz pojęcia, albowiem nigdy nie byłeś rejestratorem aby mieć dostęp do tego czego inni nie widzą.
  3. 1 point
    @marekprive Jeśli domena ma wysokie pozycje w Google i ruch z Google - można ją nieźle spieniężyć. Ale w praktyce oznacza to iż ten kto kupi tą domenę zabierze Wam cały ruch. Moim zdaniem będzie to spektakularny strzał w kolano. A więc lepiej będzie zrobić przekierowania 301 na poziomie url na nową domenę bo sama nazwa "ebike" z ext. "com.pl" jest warta grosze.
  4. 1 point
    Dziwne jest to, że odnawiają później, czyli drożej, dodatkowo wpadając w okres bez monetyzacji, zamiast wcześniej, taniej i bez przerw w monetyzacji.
  5. 1 point
    Czasem można wkurzyć w ten sposób właściciela opcji:)
×