Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/16/2020 in all areas

  1. 2 points
    Dziekuje! Zawsze cenilem rady od ludzi z Twoim doswiadczeniem.
  2. 2 points
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Kompleks_mesjasza
  3. 1 point
    https://audytorium.xyz/wiedza/domeny-internetowe/
  4. 1 point
    A ja dzis dokupilem dwa generyki. Szkoda, ze tego nie przeczytalem wczesniej. Teraz pluje sobie w twarz
  5. 1 point
    @networker Nie odpowiedziałeś na ani jedno zadane pytanie, czyżby argumenty się skończyły ? Czy może wcale ich nie było ? @pb Wiele ludzi nie znosi mojego powiedzenia "a nie mówiłem" - obwiniając mnie za wszystkie ich nieszczęścia a zupełnie pomijając oczywisty fakt odnośnie popełnionych błedów a zwłaszcza wyjątkowej oporności na miażdżące argumenty przy skąpej albo wręcz zerowej ilości swoich. Ponadto uważam iż forum jest po to by rozmawiać, natomiast rozmowa na poziomie polega między innymi na przedstawieniu argumentów dotyczącej swojej opini czy też doświadczeń. Mimo wszystko zawsze trafią się jakieś obłąkańce jak @Czyzis oskarżające wszystkich o korzyści finansowe, zwłaszcza tam gdzie taka teza jest absolutnie pozbawiona jakiegokolwiek sensu. Zwykle takie pacany również nie potrafią podać nawet jednego argumentu na swoje dyrdymały. Ponadto wygląda na to że koledze @Czyzis popsuł się ignor, całkowicie w identyczny sposób jak pozostałej reszcie forumowego marginesu w ilości sztuk 5 z kilkuset czy kilku tysięcy użytkowników forum. To również przewidziałem jakiś czas temu zwracając im uwagę aby nie zapomnieli o tym ignorze. A dla każdego kto ma choć jeden zwój w mózgu więcej niż indyk - jest oczywiste iż nie można się odnieść do tego co ktoś napisał nie widząc tego co napisał. Ale ciii, bo się wyda A naszemu koledze @keyword już baniak tak nawalił iż nie może się zdecydować czy zapłacił 18 czy 19 procent podatku od rzekomego dochodu w kwocie 4 miliony złotych pochodzącego of corz z rzekomych sprzedaży domen typu "wycenadomen.pl". Keyworda starał się ratować kumpel @Kangur, ale sam się wygłupił odnośnie PIT-5L, pisząc "nawet jeśli to ten liniowy" a przecież Kangur to wyjątkowy znawca prawa. Natomiast @pb już w innym wątku chciał chronić klienta premium, nie przewidział jednak iż zapytam o jedną z setek domen rzekomo sprzedanych przez keyworda za of corz minimum 50K, bo przecież @keyword nie sprzedaje domen typu "wycenadomen.pl" taniej Ponadto tak jak przewidziałem: A wracając do wycenadomen.pl - już teraz jest oczywiste dlaczego portfolio keyworda jest takie tajne jak i wszystkie jego sprzedaże. Po prostu to lista zwykłych gniotów nie wartych więcej niż kilka stówek. Ponadto szanuje wiele użytkowników z tego forum mających nawet bardzo niskie sprzedaże - bo wiem że w przeciwieństwie do fantazji kolegi @keyword są wiarygodne. A ponadto nie oceniam ludzi pod kątem tego ile zarabiają ale pod kątem tego co sobą reprezentują. Tak więc panowie, proszę o argumenty na Wasze generyczne dyrdymały zamiast posiłkować się jakimiś prymitywnymi metodami
  6. 1 point
    Nie szkoda Ci czasu na zajmowanie się tematem, który umiera i uświadamianie tym głupim upartym domeniarzom, którzy nie mają wiedzy o rynku, nie analizują, nie mają dostepu do zadnej wiedzy. Z dobrego serca próbujesz uratować nasze pieniądze czy jakiś inny cel Ci przyświeca ?
  7. 1 point
    Wybrałeś 4 domeny dużych firm z pierwszych 20 wyników Google pomijając zupełnie 16 pozostałych co absolutnie niczego nie udowadnia a do tego takich fraz są setki. Ponadto właśnie takie firmy mają wystarczający kapitał nie tylko na z sufitu wzięte ceny ale również na zbudowanie całego zaplecza i to niekoniecznie mówimy o zapleczu SEO ale tzw. stronach satelitarnych, stanowiących zupełnie odrębne strony mające na celu ściągać ruch na stronę główną nie narażając się przy tym na kary od Google. Mimo tego uznają kupno takich domen za zupełnie bezsensowny wydatek. Natomiast mniejsze firmy prowadzone przez osoby mające pojęcie o rynku również uznają kupno takich domen za bezsensowny wydatek ponieważ znacznie lepsze efekty przyniesie im marketing, seo czy program partnerski. Dlatego inwestują w znacznie tańsze domeny brandowe i osiągając swój cel znacznie niższym kosztem i do tego budują brand na który można zastrzec ochronę słowną zamiast użerać się z wszelakimi trikami konkurencji. Jak myślisz - dlaczego tablica.pl zmieniła nazwę na olx.pl pomimo tego iż środowisko domainerów uważa że "x" zaniża wartość domeny ? Dlaczego mając ogromny kapitał nie kupili innego generyka ? Otóż powód jest dokładnie taki sam: BRAND. Ponadto nie uważam iż domeny generyczne są gorsze za wyjątkiem braku możliwości ochrony słownej, do tego są znacznie przewartościowane i straciły na wartości przez ostatnie lata - co wielokrotnie już powtarzałem, zwłaszcza biorąc pod uwagę trend na rynku który już nigdy się nie zmieni się na ich korzyść. Nagonka na brand rozpoczeła się już długie lata wstecz, tyle iż większość domainerów w PL przespała tą tendencję równie tak samo jak wiele innych zmian na rynku. A wynika to między innymi z tego iż obecne na rynku PL narzędzia nie zmieniły się w zasadzie od 10 lat za wyjątkiem zmian kosmetycznych. Odnośnie kawa.pl - dobry strzał z opcji ale równie dobrze moglibyśmy wybrać jedną z lepszych domen na rynku komiaczy sprzedaną za kilkaset tysięcy USD czy nawet kilkanaście milionów dolarów i na tej podstawie ocenić cały rynek, co byłoby zupełnym nonsensem. A statystyki nie pozostawiają absolutnie żadnych wątpliwości - gdybyś miał do nich dostęp to doskonale byś to widział. Jak myślisz, dlaczego jeden z największych domainerów upuścił ponad 50,000 domen i obecnie nic nie kupuje ? I nie jest to odosobniony przypadek upuszczenia znacznej częsci generyków przez znanych domainerów których portfolia liczy się w grubych tysiącach domen. Czy to dlatego że generyki dalej się świetnie sprzedają jak w roku 2012 ? Otóż nie, biznes ich zaczyna działać na progu opłacalności. Natomiast kisicieli generyków w PL z cenami z sufitu czeka znacznie gorszy scenariusz zwłaszcza biorąc pod uwagę obecną sytuację i jej dalszy rozwój. Takie są fakty @networker i jedynie co pozostaje to je zaakceptować, bo nie jesteś w stanie ich zmienić. Jedynie co można zmienić to dostosować się do zmian na rynku.
×