Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/15/2021 in all areas

  1. 1 point
    W pewnym uproszczeniu, domeny pod kątem sprzedażowym można podzielić na: - premium - najwyższa półka - min. xxx xxx - bardzo dobre - min. średnie xx xxx - dobre - min. niskie xx xxx - średnie - min. x xxx - słabe - 0 - xxx. Na tym poziomie najczęściej są dostępne inne wolne lub bardzo tanie zamienniki. - beznadziejne, tzw. ninje - kompletne marnowanie czasu oraz środków. Im własny koszyk domen bardziej jest wypełniony tymi najlepszymi (zwłaszcza nabytymi stosunkowo niedrogo i w większej ilości), tym będzie większa szansa, że obrót domenami będzie można określić jako biznes. A nawet jako niezły biznes. Przy słabszej zawartości tego koszyka, możemy już odpowiednio mówić o sprzedaży domen jako zajęciu dodatkowym, pasji, zbieraniu doświadczeń lub zabawie. W zasadzie brak sporej ilości domen dobrych i lepszych, już należy uznać za przesłankę do tego, aby nie nastawiać się, że będzie to biznes, z którego można się utrzymywać, a co najwyżej zajęcie dodatkowe. Poświęcanie dużej ilości czasu lub pieniędzy na domeny poniżej średniej, zazwyczaj kończy się narzekaniem na wszystko i wszystkich, na słaby rynek oraz porzuceniem domen i szukaniem innych zajęć.
  2. 1 point
×