Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/08/2022 in all areas

  1. 1 point
  2. 1 point
    Dziękuję, @Hostidopl, udało się przenieść tę domenę. Okazało się, że OVH stosuje "sztuczne" (nie należące do abonenta - bo RODO) adresy e-mail, które przekazuje do NASK, a NASK na te adresy wysyła maila z aktywacją transferu. W większości przypadków te sztuczne adresy przekierowują maile na maila klienta i transfer normalnie dochodzi do skutku, ale w moim przypadku akurat ten alias nie zadziałał (wysyłane na niego maile wracały ze zwrotką). Parę miesięcy korespondowałem z OVH i NASK i z nowym (innym niż @hostido) rejestratorem, nie wiedząc w czym rzecz, i to był festiwal zbywania. OVH zapewniało, że maile idą na mój adres (i explicite podawało mi w odpowiedzi mój adres, a nie ten alias), NASK i nowy rejestrator kazał sprawdzić, czy do domeny jest przypisany poprawny adres (a ja zapewniałem, że jest, skoro OVH mi to potwierdzał). Dopiero w @hostidopl przy zleceniu transferu mogłem zobaczyć, na jaki naprawdę mail są wysyłane do mnie maile z NASK, co pozwoliło na kolejną, już bardziej konkretną, interwencję w OVH i po paru dniach zmienili adres na poprawny.
×