Jump to content

beherit

Użytkownik
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About beherit

  • Rank
    Nowy
  1. Masz racje, że nie jest ale jesli support milczy przez dobę to człowiek zaczyna szukać innych dróg dotarcia do operatora. A z postów tutaj wynika, ze tupanie nóżkami w tym konkretnym przypadku pomaga. Problem został dziś rozwiązany zawinił "system", a to spowodowało namacalne straty - 540 netto jedno zamówienie na reklamę... wizerunkowo to już inna sprawa. W każdym razie należy stwierdzić, że w weekendy dział techn. nie pracuje.
  2. Jaka miejscowość Twoja i jaka prawnika? Może trzeba będzie rozważyć tę opcję, bo póki co nędznie to wygląda. Pozr,p.
  3. Czy zdarzyło się komuś, aby na opłaconej <przy okazji przenoszenia do nich> domenie (do 08-2012) pojawił się status redemption period? Support dropped.pl od soboty praktycznie milczy a domena offline od piątku.
  4. mi w tym czasie jedna domena przeszla w redemption period mimo waznosci do 08-2012 co potwierdza whois , ogolnie jakas dziwna sytuacja i nie wiem o co chodzi.
  5. Czy zdarzyło się Wam że domena .COM przedłużona podczas przenoszenia w Aftermarket (dropped) do 08-2012 przeszła w redemtpionPeriod? Próba wejścia w ustawiania przez panel konczy się "Nie można wykonać operacji (Entity reference not found)" Nie potrafię sobie wyobrazić takiego zachowania nawet. Support milczy od wczoraj, po zdawkowej informacji że technicy się przyjrzą. problemowi. Niestety oszczędność na domenach, które zarabiają nie jest chyba tego warta - już 60 godzin offline! Ktoś ma może jakiś niestandardowy kanał dostępu do supportu inny niż kontakt z użytkownikiem 'No....' na forum? Pozdr,p.
×