Jump to content

tugaj

Użytkownik
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About tugaj

  • Rank
    Nowy
  1. tugaj

    [ND] Dobor kluczy.

    Dla zastosowania tego narzędzia najlepiej jednak rozpocząć swoją kampanię w AdWords i wtedy zobaczyć, co system tak naprawdę dalej sugeruje. Poza tym należe pamiętać, że: - pokazuje wartości maksymalne dla kampanii z reklamami na określonych miejscach nie zaś te, którymi reklamodawca rzeczywiście jest obciążany. - są to wartości dotyczące reklam na stronach własnych Google, nie zaś na stronach z usługi Adsense (które bardziej są tutaj interesujące w kontekście serwisów parkingowych typu PPC). Ale przy umiejętnym wykorzysaniu wartości z obliczeń AdWords też oczywiście wskazują relatywne wartości dla poszczególnych słów kluczowych (relatywne gdyż zmienne w przkroju dnia - reklamodawcy na bieżąco 'licytują' nowe stawki żeby ich reklamy były wyżej i częściej na stronach).
  2. tugaj

    [ND] Dobor kluczy.

    Oczywiście, że na wielkość ruchu w przypadku typo klucz ma mniejszy wpływ, a przede wszystkim na 'klikalność', co tez napisałem (należało tylko odpowiednio dopasować jedną część zdania do drugiej). Zresztą zły klucz może zmniejszyć ruch w przyszłości lecz nie musi, więc taż bezwarunkowo tego nie sformułowałem. Pomimo różnic pomiędzy reklamami z Yahoo a Google, 'opłacalność' poszczególnych słów kluczowych w obydwu serwisach jest porównywalna - rynek reklam podlega stałym fluktuacjom niekoniecznie zależnym wyłącznie od serwisu reklamowego. Narzędzie, które podałem (wielu nieznane) trafnie poda tendencje związane z wartością danego klucza na rynku w danym momencie. Podane tam kwoty nie są też tymi, które serwis parkingowy będzie nam wypłacał, co powinno być jasne. Z chęcią to rozwinę i w najbliższym czasie umieszczę w dziale artykułów za zgodą administratora.
  3. tugaj

    [ND] Dobor kluczy.

    Dla doboru słów kluczowych dobrze jest też sprawdzić: http://uv.bidtool.overture.com/d/search/tools/bidtool/ Narzędzie to pokazuje ile reklamodawcy są skłonni zapłacić za konkretne klucze do swoich serwisów. Dobrze jest też jednak kojarzyć słowa kluczowe z treścią wynikającą z nazwy domeny (jeżeli to możliwe, a czasami nie jest w przypadku nazw krótkich lub bardzo ogólnych). Dodawanie słów kluczowych wyłącznie na podstawie ich potencjalnej większej opłacalności (bez związku z nazwą lub serwisem macierzystym w przypadku typo) nienajlepiej wpływa na całość tego biznesu jakim jest domaining, a dodatkowo może zadziałac bumerangowo wygaszając ruch i klikalność parkingową. Lepiej mniej a dłużej z utrzymaniem ruchu niż szybko, bez zasad i na krótką metę.
  4. naraty.pl - nadal (po 3 tyg. od pierwszego postu) w trakcie rejestracji namedrive.com.pl - utworzona 25 paźdz. 2006
  5. Mam całkiem pozytywną opinie o rejestracji domen .pl w az.pl w skali 0 (źle) - 5 (świetnie) ze względu na m.in. możliwości zasilania konta - 5 szybkość rejestracji: 5 (natychmiast) panel zarządzania domenami/kontem (czytelność, ilość opcji): 4 działanie systemu notyfikacji przedłużeń: 5 pomoc (on- i offline): 4 systemy promocyjne: 4 choć poniżej standardu zdecydowanie: edycja serwerów nazw: 3 przekazanie url na inny adres: 1 poziom integracji opcji w panelu (sprawdzanie z whois, bulk edit, itd.): 1 Część wad az.pl dzieli z innymi polskimi operatorami (także wynikają one z polityki i mozliwości narzucanych przez NASK).
  6. Cieszę się, że inf się przydała. Osobiście nie korzystam z ramek w programach PPC (zresztą nie jestem mocny w konstruowaniu stron) - wystarczają mi strony firmowe i dobranie słów kluczowych.
  7. No niekoniecznie. Domena z pokaźnym ruchem wyposażona dodatkowo w dobrze skonstruowany szablon pod Adsense (jak była mowa - ponad 100 stronicowy) może zarobić najmniej 2- 3- krotnie więcej niż jednostronicowa (czego doświadczyłem wielokrotnie). Koszt takiego szablonu tematycznego zależny jest oczywiście od serwisu: 35 - 100 USD. Tańszym radziłbym się dobrze przyjrzeć!! Darmowymi i kradzionymi - nie zawracać sobie głowy. To prawda lecz jakość (czyt. też: parametry) hostingu w Polsce radykalnie poszły w górę przy jednoczesnym spadku cen. Mimo wszystko polecałbym jednak hosting zagraniczny (głównie US) gdzie opcja już typu reseller z wysokimi parametrami kosztuje nie więcej niż 6-7 USD/mies, a przyzwoita podstawowa - o wiele mniej.
  8. W zasadzie jest to możliwe w ramkach. Prosta odpowiedź zawarta jest w Sedo FAQ: http://www.sedo.co.uk/faq/index.php?action...d=64&artlang=en Dużo by o tym pisac lecz generalnie nie należy przepełniać stron linkami. Sedo sugeruje także, by dodana własna treść (reklamy) płatna były raczej na zasadzie ilości wyświetleń niż per click. Integrowanie zawartości Google Adsense z zaw. Sedo też nie jest bezpieczne, gdyż wiąże się z miksowaniem programów PPC, co szczególnie nie jest zgodne z TOS Google Adsense, itd.
  9. Niestety, najszybsi i najtańsi a jednocześnie zapewniający profesjonalne opcje zarządzania kontem, nie rezydują jeszcze w Polsce.
  10. Często właściciele dowiadują się po fakcie, że mogą podpadac pod paragraf. Kwestia obycia w tej dziedzinie
  11. Ponieważ na forum wyceny nie są płatne, dobrze jest ułatwiać sobie życie podając w głównym poście podstawowe informacje, takie jak: ogólna statystyka ruchu, alexa rank, charakter nazwy: typo czy też nie, przeznaczenie nazwy, Overture z i bez ext. Dobrze też zaglądnąć do m.in. baz www.uprp.pl i mieć te informacje na uwadze przy prezentowaniu domeny (także jej wycenie) Nie znaczy to, że tych informacji wyceniający nie może zdobyć sam lecz ich podanie jest znacznym ułatwieniem. Jak narazie nazwa ta może stanowić pewną wartość dla właścicela .com.pl czyli potencjalnego docelowego użytkownika (jeżeli bedzie chciał za nią zapłacić). Przy obecnym jej sposobie hostingowania przynosi zapewne jedynie stratę. Pozdrawiam
×