Jump to content

Rumen

Użytkownik
  • Content Count

    184
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Rumen last won the day on October 23

Rumen had the most liked content!

Community Reputation

93 Excellent

1 Follower

About Rumen

  • Rank
    Praktyk

Recent Profile Visitors

4073 profile views
  1. Proponuję cofnąć się do podstaw i zwrócić większą uwagę na aspekt relacji międzyludzkich. To ważny element.
  2. Rumen

    gcbr.pl

    Osobiście nie kojarzę żadnej spółki gamingowej operującej polską nazwą, a co dopiero tak skomplikowaną i "starodawnie" brzmiącą. Ot zwykła 4 literówka bez sensownego rozwinięcia, z praktycznym brakiem szansy sprzedaży.
  3. Proponuję założyć ruch „anty-generyczny”, dążący do skutecznego uświadomienia Polaków o szkodliwym działaniu domen generycznych na ich portfele. Wyjdźcie na ulice nawołując do przebudzenia. Przy tym zaangażowaniu będziecie tworzyć całkiem prężnie działającą ~3 osobową grupę.
  4. Nie biorę pod uwagę scenariusza, że ktoś może opierać marketing na IDN, nie posiadając analogicznego non-IDN jako podstawowej domeny. Nie spotkałem się z taką sytuacją.
  5. Z mojego punktu widzenia, bądź co bądź trochę wypaczonego, gdy widzę billboard na którym widnieje domena z polskimi znakami to myślę o takiej firmie w trochę jaśniejszym świetle - prestiż. Kilka takich mijałem i zapadły mi wręcz z tego powodu w pamięć, ale wiem że tyczy się to jakiegoś mikro ułamka społeczeństwa. Jednak osoby starsze, powiedzmy mniej obyte z internetem, które nie przywykły do pomijania polskich znaków, przejeżdżając np. obok billboardu "zaluzje.pl" czy "gasnice.pl" mogą po prostu nie przyswoić że chodzi o żaluzje bądź gaśnice, a to może wpłynąć na efektywność reklamy. Przyrównałbym to do dwu czy trzy-członowych domen, których przeczytanie i zrozumienie przeważnie zajmuje trochę więcej czasu, którego w przypadku reklamy stacjonarnej, samochodowej czy telewizyjnej może czasami brakować.
  6. Cześć, szkoda żebyś się łudził, domena nie przedstawia żadnej wartości.
  7. Dołączam się do pytania.
  8. Śmiech to zdrowie, a to niezły kabaret jest.
  9. Jeżeli została opłacona to świetnie, dobrze że poczekaliście z Waszymi wypocinami. Rozumiem jednak, że masz w zwyczaju uświadamiać swoich klientów po domknięciu transakcji, że ich zakup nie był do końca przemyślany? Czy skupiasz się wyłącznie na nieswoich sprzedażach? Działacie na niekorzyść rynku, bez odbioru.
  10. Gratulacje dla DD ale także dla kupującego. PS. Jesteście niemożliwi, chcąc udowodnić swoje racje podważacie słuszność zakupu domeny przez klienta i to jeszcze przed jej opłaceniem. Pamiętajcie, że nie tylko sprzedawcy czytają te wpisy.
  11. Rumen

    Cokoly.pl

    Cokoly.pl Cześć, domena z branży budowlanej cokoly.pl trafiła na aukcję BCM. https://www.aftermarket.pl/aukcja/2503688/?_track=6bf65cc14a98e9f03b54a80adfd2bef7 Zakończenie aukcji 23.09.2020. pzdr
  12. Masz rację. Nie chciałem sugerować tego modelu jako optymalnego rozwiązania, a jedynie wskazać, że jednak ktoś mógłby być zainteresowany współpracą, w kontekście wypowiedzi jakoby na stole leżały same domeny i kto chciałby odwalać za nie brudną robotę. Faktycznie bez odpowiedniej wiedzy nawet z pozycji inwestora ciężko wejść w ten temat.
  13. Osobiście zrozumiałem, że ThreeMonkeys pokrywa wszystkie koszty, tj. copywriterzy, zdjęcia itd., a nie tylko dostarcza domeny. Dla jakiegoś bardziej rozgarniętego studenta może to być ciekawa opcja, o ile te domeny faktycznie się do czegoś nadają.
  14. PracowniaRTG.pl SerwisCNC.pl Cześć, jak ocenianie potencjał sprzedażowy powyższych domen? Jakieś tam firmy funkcjonują pod danymi frazami. Dzięki za opinie, pzdr
×