Jump to content

Liwiusz

Użytkownik
  • Content Count

    278
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Liwiusz last won the day on July 8

Liwiusz had the most liked content!

Community Reputation

119 Excellent

About Liwiusz

  • Rank
    Dyskutant
  • Birthday 12/17/1978

Kontakt

  • Strona WWW
    http://remitent.pl

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    prawo wekslowe

Recent Profile Visitors

8,477 profile views
  1. Bez poznania nazwy domeny dyskusja jest trochę bezprzedmiotowa.
  2. Problem chyba nie w zawartości strony, tylko w nazwie domeny.
  3. Dziękuję, @Hostidopl, udało się przenieść tę domenę. Okazało się, że OVH stosuje "sztuczne" (nie należące do abonenta - bo RODO) adresy e-mail, które przekazuje do NASK, a NASK na te adresy wysyła maila z aktywacją transferu. W większości przypadków te sztuczne adresy przekierowują maile na maila klienta i transfer normalnie dochodzi do skutku, ale w moim przypadku akurat ten alias nie zadziałał (wysyłane na niego maile wracały ze zwrotką). Parę miesięcy korespondowałem z OVH i NASK i z nowym (innym niż @hostido) rejestratorem, nie wiedząc w czym rzecz, i to był festiwal zbywania. OVH zapewniało, że maile idą na mój adres (i explicite podawało mi w odpowiedzi mój adres, a nie ten alias), NASK i nowy rejestrator kazał sprawdzić, czy do domeny jest przypisany poprawny adres (a ja zapewniałem, że jest, skoro OVH mi to potwierdzał). Dopiero w @hostidopl przy zleceniu transferu mogłem zobaczyć, na jaki naprawdę mail są wysyłane do mnie maile z NASK, co pozwoliło na kolejną, już bardziej konkretną, interwencję w OVH i po paru dniach zmienili adres na poprawny.
  4. Miesiąc temu OVH pisał tak:
  5. We wcześniejszych zgłoszeniach OVH mi potwierdzało, że maile idą na mój adres, nawet podawali ten adres. W dzisiejszym zgłoszeniu napisałem im, że idą na ten "koślawy" mail. Czekam na odpowiedź...
  6. Dobrze, już widzę: W trakcie - odbierz e-mail irsu02qbnm8j1l8tir9a@e.o-w-o.info i potwierdź transfer Oczywiście z tym mailem nie mam nic wspólnego. Po wspisaniu go w google pokazuje się taki artykuł: » * OVH podniosło ciśnienie właścicielom domen .pl -- Niebezpiecznik.pl -- Czy rzeczywiście OVH wysyła błędnie mail na ten wirtualny adres?
  7. Dziękuję za odpowiedź. Zatem spróbujmy. Na koncie OVH wyłączyłem na 7 dni blokadę transferu domeny i pobrałem kod authinfo. Założyłem konto na Hostido.pl i zleciłem tam transfer domeny. Transfer ma status "nowy", ale nie widzę informacji, na jaki adres ma być wysłany mail. Zakładam, że na ten sam, na który były wysyłane inne maile przy przenoszeniu domeny z OVH. Na razie nic nie doszło, i pewnie nie dojdzie (przy transferze innych domen z OVH maile z linkiem do potwierdzenia przychodziły od razu). Czy uda się sprawdzić, co jest powodem, że pomimo zlecenia tego transferu nic do mnie nie przychodzi?
  8. Informacyjnie dodam, że minęło półtora miesiąca, a problem nadal nie rozwiązany, nawet pomimo pisania do NASK. Próbowałem też przetransferować do aftermarket, też nie działa.
  9. No ale po co ci to, skoro maile rozpoczynające transfer nie przychodzą, więc sobie tylko poklikasz bez sensu
  10. Chciałem przetransferować kilka domen z OVH do gnum. Kilka domen przetransferowałem. Jednej od miesiąca nie mogę. Podaję na stronie nowego rejestratora nazwę domeny i kod authinfo, ale nie dostaję żadnego maila z linkiem do akceptacji transferu, tak jak to było w przypadku pozostałych domen. Próbowałem już kilkanaście razy w ostatnim miesiącu. Gnum na wysłane zapytanie odpisuje, aby się upewnić u OVH, jaki mail mam przypisany do domeny, albo aby sprawdzić spam. W spamie tego nie ma, a mail jest taki sam jak w przypadku pozostałych domen. OVH z kolei pisze, aby także sprawdzić spam, a w razie czego kontaktować się z operatorem docelowym. W dalszej korespondencji piszą, że maila z linkiem do aktywacji transferu nie wysyłają oni, tylko "automat@dns.pl", i aby kontaktować się z nowym rejestratorem. Już nie wiem, co dalej robić, bo widzę tu tylko takie odbijanie piłeczki od jednego do drugiego...
  11. Tego akurat po nich nie oczekuję
  12. Chyba od tego jest forum dyskusyjne, aby dyskutować, zwłaszcza jak NASK, jak to się mówi, rżnie głupa.
  13. Argumenty: Inflacja - nie przekonuje mnie. Domena to nie chleb, aby miał jakieś jednostkowe koszty wytworzenia. Nie ma też zasady, że domena musi kosztować jakąś określoną wartość wyrażoną w innych towarach. Teoretycznie mogła by być bezpłatna, jeśli ktoś ponosiłby w sumie nie tak duży koszt systemu rejestracyjnego. Do tej pory cena zależała bardziej od elitarności i prestiżu - i spadała wraz z czasem, który powodował to, że internet przestał być elitarny, a stał się masowy. Abuzywność - tego nie rozumiem. Ktoś planuje działalność przestępczą na domenie, i ma mu w tym przeszkodzić to, że za domenę zapłaci 60zł, a nie 50zł? Niezmienność cen od 10 lat - to jest akurat asumpt do dalszych obniżek, które były przez 10 lat hamowane (patrz hasło Inflacja powyżej)
  14. Mam ovh. W związku z podwyżkami (w nask, jak w samym ovh jakiś czas temu) myślałem nad przeniesieniem do innego rejestratora paru używanych domen i przedłużeniu ich o kilka lat. Czy można zaufać temu gnum.pl?
  15. Nie zgodzę się. Człowiek jednak się spodziewał obniżek, bo po pierwsze ceny domen na tle świata do najniższych nie należą, po drugie domeny to nie mięso, czy pszenica, aby coś powodowało skokowy wzrost cen produkcji. Zresztą proszę spojrzeć na forum w ostatnich 10 latach, co pewien czas była dyskusja kiedy NASK w końcu obniży ceny, bo jest drogo. Cena to bardziej polityka, a nie koszty wytworzenia. Można założyć, że NASK ma głównie koszty stałe, a "wyprodukowanie" kolejnej jednostkowej domeny to 0zł. Tak więc łudzeniem się od biedy można by uznać oczekiwanie na spadek cen, a "wiedzą" - pozostawienie cen na tym samym poziomie (co ostatecznie można by uznać za obniżkę w dobie wojennej inflacji). Podwyżka? Nie widzę ekonomicznego uzasadnienia.
×