
Liwiusz
Użytkownik-
Content Count
281 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
10
Liwiusz last won the day on July 8 2022
Liwiusz had the most liked content!
Community Reputation
119 ExcellentAbout Liwiusz
-
Rank
Dyskutant
- Birthday 12/17/1978
Kontakt
-
Strona WWW
http://remitent.pl
Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Warszawa
-
Zainteresowania
prawo wekslowe
-
"bo tak"
-
No i zablokowano domenę czasopisma nczas.com Kolejny kamyczek do tego, aby rozważać prowadzenie biznesu na czymś innym niż domeny.
-
Moje spostrzeżenie jest takie, że już bardzo rzadko ktoś reklamuje się domeną. Teraz są hasztagi, czy po prostu same hasła/marki, które konsument ma sobie wyszukać tam, gdzie chce - jeden w googlu, drugi na facebooku, trzeci na instagramie, tik toku itp. Nawet parę dni temu rzuciła mi się w oczy reklama w telewizji, która - zamiast kierować na domenę - to kierowała na "wyszukaj w internecie [hasło kilkuwyrazowe])
-
Bez poznania nazwy domeny dyskusja jest trochę bezprzedmiotowa.
-
Problem chyba nie w zawartości strony, tylko w nazwie domeny.
-
Dziękuję, @Hostidopl, udało się przenieść tę domenę. Okazało się, że OVH stosuje "sztuczne" (nie należące do abonenta - bo RODO) adresy e-mail, które przekazuje do NASK, a NASK na te adresy wysyła maila z aktywacją transferu. W większości przypadków te sztuczne adresy przekierowują maile na maila klienta i transfer normalnie dochodzi do skutku, ale w moim przypadku akurat ten alias nie zadziałał (wysyłane na niego maile wracały ze zwrotką). Parę miesięcy korespondowałem z OVH i NASK i z nowym (innym niż @hostido) rejestratorem, nie wiedząc w czym rzecz, i to był festiwal zbywania. OVH zapewniało, że maile idą na mój adres (i explicite podawało mi w odpowiedzi mój adres, a nie ten alias), NASK i nowy rejestrator kazał sprawdzić, czy do domeny jest przypisany poprawny adres (a ja zapewniałem, że jest, skoro OVH mi to potwierdzał). Dopiero w @hostidopl przy zleceniu transferu mogłem zobaczyć, na jaki naprawdę mail są wysyłane do mnie maile z NASK, co pozwoliło na kolejną, już bardziej konkretną, interwencję w OVH i po paru dniach zmienili adres na poprawny.
-
Miesiąc temu OVH pisał tak:
-
We wcześniejszych zgłoszeniach OVH mi potwierdzało, że maile idą na mój adres, nawet podawali ten adres. W dzisiejszym zgłoszeniu napisałem im, że idą na ten "koślawy" mail. Czekam na odpowiedź...
-
Dobrze, już widzę: W trakcie - odbierz e-mail irsu02qbnm8j1l8tir9a@e.o-w-o.info i potwierdź transfer Oczywiście z tym mailem nie mam nic wspólnego. Po wspisaniu go w google pokazuje się taki artykuł: » * OVH podniosło ciśnienie właścicielom domen .pl -- Niebezpiecznik.pl -- Czy rzeczywiście OVH wysyła błędnie mail na ten wirtualny adres?
-
Dziękuję za odpowiedź. Zatem spróbujmy. Na koncie OVH wyłączyłem na 7 dni blokadę transferu domeny i pobrałem kod authinfo. Założyłem konto na Hostido.pl i zleciłem tam transfer domeny. Transfer ma status "nowy", ale nie widzę informacji, na jaki adres ma być wysłany mail. Zakładam, że na ten sam, na który były wysyłane inne maile przy przenoszeniu domeny z OVH. Na razie nic nie doszło, i pewnie nie dojdzie (przy transferze innych domen z OVH maile z linkiem do potwierdzenia przychodziły od razu). Czy uda się sprawdzić, co jest powodem, że pomimo zlecenia tego transferu nic do mnie nie przychodzi?
-
Informacyjnie dodam, że minęło półtora miesiąca, a problem nadal nie rozwiązany, nawet pomimo pisania do NASK. Próbowałem też przetransferować do aftermarket, też nie działa.
-
No ale po co ci to, skoro maile rozpoczynające transfer nie przychodzą, więc sobie tylko poklikasz bez sensu
-
Chciałem przetransferować kilka domen z OVH do gnum. Kilka domen przetransferowałem. Jednej od miesiąca nie mogę. Podaję na stronie nowego rejestratora nazwę domeny i kod authinfo, ale nie dostaję żadnego maila z linkiem do akceptacji transferu, tak jak to było w przypadku pozostałych domen. Próbowałem już kilkanaście razy w ostatnim miesiącu. Gnum na wysłane zapytanie odpisuje, aby się upewnić u OVH, jaki mail mam przypisany do domeny, albo aby sprawdzić spam. W spamie tego nie ma, a mail jest taki sam jak w przypadku pozostałych domen. OVH z kolei pisze, aby także sprawdzić spam, a w razie czego kontaktować się z operatorem docelowym. W dalszej korespondencji piszą, że maila z linkiem do aktywacji transferu nie wysyłają oni, tylko "automat@dns.pl", i aby kontaktować się z nowym rejestratorem. Już nie wiem, co dalej robić, bo widzę tu tylko takie odbijanie piłeczki od jednego do drugiego...
-
Tego akurat po nich nie oczekuję
-
Chyba od tego jest forum dyskusyjne, aby dyskutować, zwłaszcza jak NASK, jak to się mówi, rżnie głupa.