Jump to content
nazwapl

Nazwa.pl otwiera Data Center w sercu globalnego Internetu

Recommended Posts

1 godzinę temu, Pahana napisał:

Naprawdę trzeba mieć tupet, aby wejść na forum ludzi z branży

 

W przypadku, gdy w tematach na publicznych forach następuje nawiązanie do usług dowolnej firmy, ta firma wiedząc o tym - ma prawo odnieść się do treści takich komentarzy. Tak było również tym razem. Ktoś postanowił odgrzebać wątek sprzed 2 lat, a przy okazji inna osoba postanowiła dorzucić swoje "trzy grosze" bez rzeczowego odniesienia się, bez przykładu, chociaż została o to poproszona. Wypisując różne treści, wywołujecie nas do zajęcia stanowiska w poruszanych sprawach, aby za chwilę odmawiać nam prawa do tych wypowiedzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minut temu, Domeniacz napisał:

 

Przedstawiona sytuacja miała miejsce 4 lata temu (w 2016 roku). Odpowiadając na Pana wpis w tym zakresie - problem dotyczył poniżej 1% klientów firmy, a związany był z rozległą awarią na jednej z macierzy przechowującej bazy danych, jeszcze zanim infrastruktura nazwa.pl została przebudowana na infrastrukturę typu cloud. Nie dotyczyło to plików stron użytkowników czy ich poczty.

 

Najważniejsze - ostatecznie wszystkie bazy danych klientów, którzy byli dotknięci tą awarią w 2016 roku (mniej niż 1% użytkowników) zostały przywrócone z kopii zapasowych. 

 

45 minut temu, Domeniacz napisał:

No i co z tego jeśli ruch klienta z Warszawy korzystającego z hostingu w Warszawie

 

Nasi klienci uzyskują dostęp do swoich danych z każdego miejsca na świecie, jak również dostarczają swój content do innych użytkowników nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Internet to globalne narzędzie, nie jest ograniczone to terytorium Polski.

 

45 minut temu, Domeniacz napisał:

w przypadku np. Australii oznacza conajmniej kilka sekund na pierwsze otwarcie strony

 

Wszystkie usprawnienia jakie są wprowadzane mają na celu maksymalne skracanie tego czasu, jaki jest potrzebny na otwarcie stron WWW. Dlatego nie ograniczając się tylko do terytorium Polski, nazwa.pl inwestuje również w rozbudowę swojej infrastruktury poza naszym krajem.

 

45 minut temu, Domeniacz napisał:

Nikt też nie napisał iż nazwaSSL nie jest wystawiana przez Nazwa.pl co wprowadza klienta w błąd nie tylko odnośnie wystawcy owego certyfikatu którym nie jest nazwa.pl.

 

Certyfikaty wydawane są przez uprawniony urząd certyfikacji. Nazwa certyfikatu nie ma znaczenia, a jeżeli interesuje Pana to, jaki podmiot może wystawić certyfikat, jest to wskazane w Regulaminie usługi. Może Pan także tę informację uzyskać z Działu Obsługi Klienta telefonicznie i emailowo.

 

45 minut temu, Domeniacz napisał:

Gdzie w tym regulaminie znajdę informację w jakim czasie otrzymam kod auth-info oraz jaką kwotę odszkodowania otrzymam jeśli w tym terminie nie dotrze do mnie kod auth-info ?

 

Regulamin usługi określa podstawowe zasady związane z zawieraniem umowy między usługodawcą a usługobiorcą. Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Umów: "Wszelkie spory mogące wyniknąć z umowy pomiędzy Klientem a nazwa.pl, których nie uda się rozwiązać w drodze postępowania reklamacyjnego, rozstrzygane będą przez sąd powszechny, właściwy dla siedziby nazwa.pl. Miejscem świadczenia usługi jest siedziba nazwa.pl. Zapisy niniejszego punktu nie mają zastosowania do Klientów będących Konsumentami" oraz "W sprawach nieuregulowanych w OWU i Regulaminach stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa, a postanowienia OWU oraz Regulaminów nie wyłączają zastosowania przepisów prawa o charakterze bezwzględnie obowiązującym". 

 

45 minut temu, Domeniacz napisał:

iż aby otrzymać auth-info potrzebne do transferu domeny - NAJPIERW trzeba wysłać pismo pocztą do nazwa.pl a następnie czekać aż ono dotrze aby nazwa.pl również pocztą go odesłała

 

Zasady udostępniania informacji autoryzującej domenę są ujęte w Regulaminie usługi nazwy domeny. O informację autoryzującą domenę można wystąpić w dowolnym momencie, nie ma konieczności czekania z wysłaniem wniosku do ostatniego miesiąca, tygodnia czy dnia ważności domeny. Jeżeli miałby Pan jakikolwiek problem lub pytanie związane z realizacją złożonego przez siebie wniosku - w każdej chwili może Pan skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta przez email i telefon, aby sprawdzić status realizacji swojego wniosku. 

Edited by nazwapl_tk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem z Nazwą jest taki, że robienie klientów w Wacława jest u was polityką firmy. Byle mieć wyniki, nie ważne w jaki sposób. Tak samo było jak nie chcieliście wydawać kodów authinfo domen w stanie STATE_BLOCKED, uparcie twierdząc, że wygasających domen nie da się przetransferować. Gdybym sam nie był rejestratorem, to pewnie dałbym się nabrać i prawdopodobnie wielu waszych klientów zostało w ten sposób okłamanych.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, FlashT napisał:

uparcie twierdząc, że wygasających domen nie da się przetransferować

 

Żeby móc się odnieść do przedstawionej sytuacji, musielibyśmy mieć przynajmniej nazwę domeny i przybliżoną datę procedowania zgłoszenia, o którym rozmawiamy. Prosimy zatem chociażby o kontakt przez PW na tym forum - postaramy się sprawdzić opisany przypadek. Jeżeli faktycznie ktoś udzielił w temacie statusu domeny STATE_BLOCKED błędnej informacji, będziemy mogli to dokładnie zweryfikować i wyjaśnić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, nazwapl_tk napisał:

 

Żeby móc się odnieść do przedstawionej sytuacji, musielibyśmy mieć przynajmniej nazwę domeny i przybliżoną datę procedowania zgłoszenia, o którym rozmawiamy. Prosimy zatem chociażby o kontakt przez PW na tym forum - postaramy się sprawdzić opisany przypadek. Jeżeli faktycznie ktoś udzielił w temacie statusu domeny STATE_BLOCKED błędnej informacji, będziemy mogli to dokładnie zweryfikować i wyjaśnić.

 

Dziękuję, już NASK zaingerował i wyniosłem się od was w 100% do siebie. I nie muszę już płacić absurdalnej stawki za odnowienie. A z lenistwa robiłem to przez ponad 10 lat, jednak i tak zostałem potraktowany jak gówno. Nigdy w życiu nie polecę tego szajsu, jakim jest Netart. Numer jeden w Polsce to Wy jesteście w swoich horrendalnych opłatach i polityce firmy, która ma na celu tylko wyciąganie hajsu z nieświadomych użytkowników. Tak jak już powiedziałem na początku, PiS też wygrał wybory, bo większość Polaków to bezmózgi, a wykorzystywanie tego jest zwykłym skurwysyństwem. Z resztą Wy chyba też nie macie zbytnio mózgów, jeśli próbujecie wcisnąć tutaj swoją ofertę, doskonale zdając sobie sprawę z tego, że ludzie tutaj jednak mają jakieś pojęcie. Czego się spodziewaliście? Ciepłego przyjęcia przez użytkowników forum, którzy zdają sobie sprawę z tego, że jesteście (bez przesady) najgorszym rejestratorem na rynku? Żenada.

 

PS. W tym miejscu dziękuję Rzecznikowi Praw Konsumenta w Warszawie (UOKiK) za zajęcie się niechcianym spamem, jaki mi wysyłaliście. Mimo usilnych prób dojścia do porozumienia bezpośrednio... a może zacytuję... 

 

Cytat

Po raz kolejny łamią Państwo prawo wysyłając do mnie spam. Już kilka razy zgłaszałem, iż sobie tego nie życzę zarówno mailowo jak i telefonicznie (mam wszystkie rozmowy nagrane). Tym razem sprawę zgłoszę do UOKiK.

 

Cytat

 

Witam,

uprzejmie informujemy, iż dla konta *** została wyłączona zgoda na otrzymanie informacji handlowych.

Informacja handlowa jest pojęciem prawnym, które zostało uregulowane w dyrektywie 2000/31/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 8 czerwca 2000 r. w sprawie niektórych aspektów prawnych usług społeczeństwa informacyjnego, w szczególności handlu elektronicznego w ramach rynku wewnętrznego (dyrektywa handlu elektronicznego): zgodnie z obowiązującym prawem informacje handlowe  każda forma informacji przeznaczona do promowania, bezpośrednio lub pośrednio, towarów, usług lub wizerunku przedsiębiorstwa, organizacji lub osoby prowadzącej działalność handlową, gospodarczą, rzemieślniczą lub wykonującą zawód regulowanym natomiast następujące informacje nie stanowią informacji handlowych:
– informacje umożliwiające bezpośredni dostęp do działalności przedsiębiorstwa organizacji lub osoby, w szczególności nazwa domeny lub adres poczty elektronicznej,
– informacje odnoszące się do towarów, usług lub wizerunku przedsiębiorstwa, organizacji lub osoby, w szczególności jeżeli są one udzielane bez wzajemnych świadczeń finansowych;

Zgodnie z tą ustawą powyżej przesłana wiadomość nie jest związana z działaniem marketingowym, nie jest również informacją handlową.
Jeżeli życzy Pan sobie całkowitego zaprzestania przetwarzania danych, to prosimy o potwierdzenie, iż konto flasht ma zostać usunięte w nazwa.pl.

Pozdrawiam,
Krystian Działowy


Dział Obsługi Klienta
--
infolinia: 801 33 22 33 lub 22 454 48 10, faks: 22 454 48 08

nazwa.pl - największy polski rejestrator domen i dostawca usług internetowych dla firm.

nazwa.pl sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Mieczysława Medweckiego 17, 31-870 Kraków,
miejsce rejestracji: Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia Wydział XI Krajowego Rejestru Sądowego,
KRS: 0000594747, wysokość kapitału zakładowego 57 600 000 PLN, REGON: 120805512, NIP: 6751402920

Niniejsza wiadomość zawiera informacje poufne, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa spółki nazwa.pl sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie i jest prawnie chroniona. Wgląd w treść wiadomości otrzymanej omyłkowo, dalsze jej przekazywanie, kopiowanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystywanie  bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej informacje, również przez osoby będące jej właściwym adresatem,  bez uprzedniej pisemnej zgody spółki nazwa.pl sp. z o.o. jest prawnie zabronione. Niezastosowanie się do powyższego zakazu skutkować będzie pociągnięciem do odpowiedzialności cywilnej oraz karnej.

 

 

Jeszcze straszenie, że to zawiera informacje poufne... Jesteście zwykłymi oszustami. Dopiero po interwencji Rzecznika Praw Konsumenta w Warszawie się łaskawie odp****liliśćie.

Edited by FlashT

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, szmiko napisał:

Proponuję usunąć ten temat z forum. Szanujmy się.

 

Ja proponuję nie usuwać. Może ktoś się nie natnie w przyszłości :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

@smogwawelski Wyobraź sobie sytuację, mamy epidemię i masz kupca na site.pl za 10K EUR. Gość pisze iż zależy mu na szybkiej transakcji. Odpisujesz mu: poczekaj gościu 2 miesiące gdyż muszę pobrać auth-info z nazwa.pl ;)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minut temu, Domeniacz napisał:

poczekaj gościu 2 miesiące

 

Wnioski o wydanie informacji autoryzującej domenę rozpatrywane są na bieżąco. Zawsze można skontaktować się z nami i poprosić o szybsze rozpatrzenie wniosku. W takich sytuacjach jak opisana, lub obecna sytuacja epidemiczna, istnieje możliwość dostarczenia do nas wniosku także emailem, po opatrzeniu go podpisem kwalifikowanym (który jest tożsamy z podpisem własnoręcznym, wymaganym na wnioskach). 

 

Nawiązując jeszcze do przedstawionej sytuacji - jeżeli domena planowana jest do sprzedaży - można wnioskować o wydanie kodu authinfo przed wystawieniem jej do sprzedaży, kod autoryzujący domenę jest ważny określoną liczbę dni po jego wydaniu. Naszym celem nie jest utrudnienie sytuacji abonentowi, tylko ochrona interesów abonenta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziwi mnie uparta antyreklama zainicjowana przez użytkownika nazwapl_tk. Albo jesteś (nazwapl_tk) nierozsądny, albo nie jesteś przedstwicielem nazwapl, albo ...

Edited by Tron

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Tron napisał:

Dziwi mnie uparta antyreklama zainicjowana przez użytkownika nazwapl_tk. Albo jesteś (nazwapl_tk) nierozsądny, albo nie jesteś przedstwicielem nazwapl, albo ...

 

nazwapl_tk -> teamkill :)

Swoją drogą już w pierwszym poście to napisałem (ale został usunięty*) i osoba inteligentna by zakończyła dyskusję, ale tam chyba nie ma takowych. Teraz panie od marketingu szeptanego w Nazwie zastanów się... co się stanie jak ludzie zaczną czytać te posty?

 

A. Nazwa.pl zyska nowych klientów B. Kaczyński zwróci emerytury Policjantom

C. Nikt, kto to przeczyta, nie tknie Nazwa.pl nawet kijem D. Siedem

 

tum dum dum dum! (muzyczka z milionerów)

 

* został słusznie usunięty za niecenzuralne słowa, jeszcze raz przepraszam - moja polonistka uczyła mnie, że w stanach wyjątkowego oburzenia przeklinanie jest dozwolone, później ją co prawda zwolnili, bo przychodziła pijana na lekcje i odwalała taniec na rurze, ale jakoś mi zapadło w pamięci:P

Edited by FlashT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 31.05.2020 o 10:16, nazwapl_tk napisał:

Naszym celem nie jest utrudnienie sytuacji abonentowi, tylko ochrona interesów abonenta

 

Dnia 31.05.2020 o 10:16, nazwapl_tk napisał:

... kod autoryzujący domenę jest ważny określoną liczbę dni po jego wydaniu...

 

Więc zanim dotrze, to już może być nieważny (jak na przykładzie poniżej)

Pechowo domena również może wygasnąć a wtedy dwie i pół stóweczki się ścieli na koncie nazwa.pl - rzecz jasna w trosce o "interesy abonenta" i z jego konta ;) 

 

 

Cytat

 [...] Próbuję od ponad roku przenieść od nich domenę (do konkurencji, która jest o połowę tańsza) i nawet kiedy w nazwie już odebrali mój wniosek o wydanie kodu umożliwiającego przeniesienie domeny, to kody odesłali mi listem, który doszedł do mnie po tak długim czasie, że wygenerowane kody były już nieważne, a więc nie mogłem przenieść domeny. Przy kolejnej próbie najwyraźniej "zagubili" mój wniosek o wydanie kodów do przeniesienia domeny, bo ich infolinia (na którą dodzwoniłem się po dłuuuugim oczekiwaniu) twierdzi, że żadnego takiego wniosku nie składałem. Takie postępowanie jest moim zdaniem skandaliczne, krętacze i na granicy oszustwa [...]


Źródło:  https://pl.hostadvice.com/hosting-company/nazwa-pl-reviews/page/5/ 

 

 

Edited by Domeniacz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×