Jump to content
oyer

Problem z odzyskaniem nadpłaty z serwisu gnum.pl

Recommended Posts

Cześć 

Mam problem z odzyskaniem pieniędzy (nadpłaty) od rejestratora domen, w serwisie 
http://gnum.pl

 

ReTop Internet Solutions Gądziak Miłosz 
Masanów ul. Młynik 3, 63-405 Sieroszewice 
NIP: 6222559403, REGON: 301845693

 +48 669394838      biuro@retop.pl

 

Od marca 2019 roku nie mogę doprosić się o zwrot nadpłaty w kwocie 493,35 zł.
Na początku Miłosz Gądziak napisał, że zwrotu dokonuje raz w miesiącu 10 dnia miesiąca, 
a potem nie przyjmował już telefonów i nie odpisywał na emaile.


Taka sytuacja trwa do dziś.

Czy możecie podpowiedzieć w jaki sposób mogę odzyskać swoje pieniądze?

Edited by oyer

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, FlashT napisał:

Zgłoś to do NASK

 

A co NASK ma wspólnego z tym długiem? 

NIC !!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Lateralus
2 godziny temu, FlashT napisał:

Zgłoś to do NASK

 

A po co się rozmieniać na drobne? Od razu do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem został rozwiązany.

 

W wielu przypadkach zwroty nadpłat są problematyczne ze względu na konieczność odprowadzania podatków...

 

Klienci księgują fv a następnie żądają zwrotu nadpłaty.

 

W tym przypadku problem wynik z wadliwego funkcjonowania starej wersji serwisu za co najmocniej przepraszam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, retop napisał:

Problem został rozwiązany.

 

W wielu przypadkach zwroty nadpłat są problematyczne ze względu na konieczność odprowadzania podatków...

 

Klienci księgują fv a następnie żądają zwrotu nadpłaty.

 

W tym przypadku problem wynik z wadliwego funkcjonowania starej wersji serwisu za co najmocniej przepraszam.

 

I przez wadliwy system Wasz klent musiał czekać 3 miesiące na zwrot swoich pieniędzy? 
Kpisz czy sobie jaja robisz? W imię czego klient miał ponosić odpowiedzialność za Wasze błędy???

Az rodzi się pytanie czy oddaliście mu te pieniadze z należnymi odsetkami....Ale myslę że nie bo i po co skoro sam się nie upomniał...


 

Edited by Bazyli

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 17.06.2019 o 19:50, Bazyli napisał:

 

A co NASK ma wspólnego z tym długiem? 

NIC !!!

 

 

Właśnie ma. Każdy rejestrator jest zobowiązany do bycia uczciwym względem klientów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, FlashT napisał:

 

Właśnie ma. Każdy rejestrator jest zobowiązany do bycia uczciwym względem klientów.

 

Uczciwości wymaga się od wszystkich. Nie tylko od firm rejestrujących domeny. Gdyby to była sytuacja związana z niewykonaniem usługi rejetracji lub przywlasczeniem pieniedzy wplaconych na rejestrację to i owszem ale tu zachodził inny przypadek.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jestem pewien czy jesteś rejestratorem, ale jeśli tak, to wiesz co NASK może względem Ciebie w takim przypadku :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

NASK ma wpływ na jakość utrzymywanych domen a nie na sprawy księgowe. 

Z mojej strony najszczersze przeprosiny. Serwis jest napisany od nowa i posiada już odpowiednie wsparcie techniczne czego z pewnością brakowało. Mimo tak wielu negatywnych opinii będziemy robić wszystko aby odbudować zaufanie u obecnych i nowych klientów. 

Edited by retop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×