Jump to content
Igorex

Nie mogę przedłuzyć domeny w ovh

Recommended Posts

 Domena mi wygasa za 2 dni ale jest jakiś błąd techniczny po stronie ovh i nie mogę domeny opłacić.

 

Support nie odpowiada. Da się w tym ovh opłacić domenę w jakiś okrężny sposób?

ovh1.png

ovh2.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz pobrać authinfo i zlecić transfer z przedłużeniem do innego operatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni i lipa, nie pobiorę authinfo.

 

Wystąpił błąd podczas zlecenia odblokowania domeny (This domain name was created or transfered too recently (2020-01-25), please wait 60 days before unlocking it)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bzdura, przy .pl blokada transferowa trwa 5 dni (od chwili rejestracji lub ostatniego transferu). [edit] i nie blokuje pobierania authinfo, jedynie zlecanie transferu.

Pozostaje ci czekać aż naprawią błąd księgowania/odnawiania.

Albo aż NASK, na wzór euridu, udostępni kody authinfo przez stronę rejestru.

Ale to pierwsze pewnie nastąpi szybciej. ;-)

 

 

 

 

Edited by pb
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby to był błąd globalny to byłbym spokojny bo raz dwa by naprawili, ale dotyczy on tylko tej jednej domeny więc jestem sceptycznie nastawiony.

Nadal brak odpowiedzi z support.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety w pracy mam zakaz prywatnych rozmów i dzwonić do supportu nie mogłem.

Domenę właśnie udało mi się przedłużyć, informacja z pierwszego screena jest podpowiedzią. Usunąłem wpisy dns (strefa dns) i wtedy domenę dało się opłacić.

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Igorex napisał:

Niestety w pracy mam zakaz prywatnych rozmów i dzwonić do supportu nie mogłem.

Domenę właśnie udało mi się przedłużyć, informacja z pierwszego screena jest podpowiedzią. Usunąłem wpisy dns (strefa dns) i wtedy domenę dało się opłacić.

 

 

Zadziwiające jak niektóre firmy komplikują proste rzeczy i utrudniają życie klientowi. Że już o marnowaniu zasobów ludzkich w obsłudze klienta nie wspomnę. Np. Godaddy albo NameCheap - średnio 0,5 h na czacie aby zrobić prostą czynność.


Np. zapomniałem sobie kiedyś przenieść domenę z NameCheap. Piszę więc do nich iż chce pobrać AuthInfo (bo oczywiście niemożliwe to było z panelu), odpowiedź iż muszę najpierw przedłużyć domenę. Więc tłumaczę im iż zgodnie z zasadami ICANN nie jest to prawdą, albowiem mogę przedłużyć domenę wraz z transferem. Po drodze byłem przełączany do kilku osób z obsługi klienta + cały cyrk uwierzytelniania. Ponad 0,5 h na czacie aby odblokować 1 domenę i otrzymać AuthInfo.

 

Jeśli ktoś nie zna swoich praw, często daje się nabrać na "blef" rejestratorów.

Ale przez taki "blef" nie zyskuje się klientów, wręcz przeciwnie.

 

Natomiast z mojego punktu widzenia bardzo przydatne jest takie doświadczenie tworząc produkt o znacznie wyższym standardzie niwelując możliwe problemy już w zarodku.

 

 

Edited by Domeniacz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×