Igorex 21 Report post Posted February 3, 2020 Domena mi wygasa za 2 dni ale jest jakiś błąd techniczny po stronie ovh i nie mogę domeny opłacić. Support nie odpowiada. Da się w tym ovh opłacić domenę w jakiś okrężny sposób? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,623 Report post Posted February 3, 2020 Możesz pobrać authinfo i zlecić transfer z przedłużeniem do innego operatora. Share this post Link to post Share on other sites
Igorex 21 Report post Posted February 3, 2020 Tydzień temu przeniosłem tą domenę z dropped do ovh. Da się ją przenieść jeszcze raz? Share this post Link to post Share on other sites
Igorex 21 Report post Posted February 3, 2020 Ni i lipa, nie pobiorę authinfo. Wystąpił błąd podczas zlecenia odblokowania domeny (This domain name was created or transfered too recently (2020-01-25), please wait 60 days before unlocking it) Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,623 Report post Posted February 3, 2020 (edited) Bzdura, przy .pl blokada transferowa trwa 5 dni (od chwili rejestracji lub ostatniego transferu). [edit] i nie blokuje pobierania authinfo, jedynie zlecanie transferu. Pozostaje ci czekać aż naprawią błąd księgowania/odnawiania. Albo aż NASK, na wzór euridu, udostępni kody authinfo przez stronę rejestru. Ale to pierwsze pewnie nastąpi szybciej. ;-) Edited February 3, 2020 by pb 1 Share this post Link to post Share on other sites
Igorex 21 Report post Posted February 3, 2020 Gdyby to był błąd globalny to byłbym spokojny bo raz dwa by naprawili, ale dotyczy on tylko tej jednej domeny więc jestem sceptycznie nastawiony. Nadal brak odpowiedzi z support. Share this post Link to post Share on other sites
FlashT 299 Report post Posted February 3, 2020 Pogadaj z supportem? 1 Share this post Link to post Share on other sites
Igorex 21 Report post Posted February 3, 2020 Niestety w pracy mam zakaz prywatnych rozmów i dzwonić do supportu nie mogłem. Domenę właśnie udało mi się przedłużyć, informacja z pierwszego screena jest podpowiedzią. Usunąłem wpisy dns (strefa dns) i wtedy domenę dało się opłacić. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Domeniacz 313 Report post Posted February 4, 2020 (edited) 10 godzin temu, Igorex napisał: Niestety w pracy mam zakaz prywatnych rozmów i dzwonić do supportu nie mogłem. Domenę właśnie udało mi się przedłużyć, informacja z pierwszego screena jest podpowiedzią. Usunąłem wpisy dns (strefa dns) i wtedy domenę dało się opłacić. Zadziwiające jak niektóre firmy komplikują proste rzeczy i utrudniają życie klientowi. Że już o marnowaniu zasobów ludzkich w obsłudze klienta nie wspomnę. Np. Godaddy albo NameCheap - średnio 0,5 h na czacie aby zrobić prostą czynność. Np. zapomniałem sobie kiedyś przenieść domenę z NameCheap. Piszę więc do nich iż chce pobrać AuthInfo (bo oczywiście niemożliwe to było z panelu), odpowiedź iż muszę najpierw przedłużyć domenę. Więc tłumaczę im iż zgodnie z zasadami ICANN nie jest to prawdą, albowiem mogę przedłużyć domenę wraz z transferem. Po drodze byłem przełączany do kilku osób z obsługi klienta + cały cyrk uwierzytelniania. Ponad 0,5 h na czacie aby odblokować 1 domenę i otrzymać AuthInfo. Jeśli ktoś nie zna swoich praw, często daje się nabrać na "blef" rejestratorów. Ale przez taki "blef" nie zyskuje się klientów, wręcz przeciwnie. Natomiast z mojego punktu widzenia bardzo przydatne jest takie doświadczenie tworząc produkt o znacznie wyższym standardzie niwelując możliwe problemy już w zarodku. Edited February 4, 2020 by Domeniacz Share this post Link to post Share on other sites